2023-2024 Akademik yılı staj evraklarının okula teslim tarihi 24 Mayıs 2024 Cuma günüdür. Bu tarihe kadar staj işlemlerinin başlatılabilmesi için istenilen belgelerin;
1) Staj Başvuru Formu
2) Staj Taahhütnamesi
3) E-devletten alınacak provizyon çıktısı (https://www.turkiye.gov.tr/spas-mustahaklik-sorgulama)
4) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
asıllarının okulumuzun posta adresine gönderilmesi gerekmektedir.
Posta Adresi:
|
Selçuk Üniversitesi Güneysınır Meslek Yüksekokulu Mevlana Mah. 100722. Sok. No:1 Güneysınır/KONYA |
Not1: Resmi kurumlar ve kariyer kapısından yapılan staj müracaatları daha sonra açıklanacağından dolayı bu öğrenciler staj evraklarını staj müracaatları sonuçlandığı tarihten itibaren 1 hafta içinde okula ulaştırmaları gerekmektedir.
Not2: Staj evraklarının okula posta yoluyla gönderilmesi ve ulaşmasından öğrencinin kendisi sorumludur.