HIZLI ERİŞİM
Duyurular

25.01.2025 Tarihli 4/B (Sözleşmeli) Personel Alımı Sonucunda Boş Kalan Pozisyonlara Yedek Aday Çağırma İlanı

10.03.2025 - Personel Daire Başkanlığı

Üniversitemize, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesi gereğince 25.01.2025 – 09.02.2025 tarihleri arasında yayımlanan sözleşmeli personel alım ilanımıza müracaat eden adaylardan atanmaya hak kazanan asil ve yedek aday listeleri 21.02.2025 tarihinde Üniversitemiz web sayfasından açıklanmıştır. 21.02.2025 – 07.03.2025 tarihleri arasında asıl adayların başvuru evrakları ile müracaat etmeleri istenilmiştir. Asıl adaylar arasından belirlenen tarih aralığında müracaat etmeyen adayların yerine yedek adaylar çağrılacaktır.

Aşağıda isimleri belirtilen tüm yedek adayların istenen belgeleri 26 Mart 2025 Çarşamba günü mesai bitimine kadar Selçuk Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri teslim etmeyen yedek adaylar haklarını kaybetmiş olacaktır. Müracaat eden yedek adaylar içerisinden aşağıda yayımlanan ve KPSS Puanına göre sıralanmış yedek aday listesine göre yerleştirme yapılacaktır. Sağlık Kurulu Raporu ve Mal Bildirim Beyannamesi sadece sözleşme yapmaya hak kazanan adaylardan istenecektir.

 

ATAMA İÇİN İSTENEN BELGELER

1- Diplomanın tasdikli fotokopisi veya aslının getirilmesi halinde, belgenin fotokopisi aslına uygunluğu kontrol edilerek onaylanacaktır.                    

2- 3 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş).                                          

3- ÖSYM ‘nin internet sitesinden alınmış barkodlu KPSS Sonuç Belgesi teslim edilecektir.  (KPSS sonuç belgesinde doğrulama kodu ve diğer bilgiler eksiksiz bulunmalıdır. Evrak doğrulamanın mümkün olmadığı durumlarda KPSS puan belgesinin kontrolü için adayların ÖSYM erişim şifresini hazır bulundurmaları gerekmektedir.)

4- Erkek adaylardan askerlik görevini yerine getirenlerin terhis belgesini, diğer adayların ise askerlik şubesinden veya e- Devlet sisteminden alınmış yeni tarihli ve barkodlu askerlik durum belgesi teslim edilecektir.     

5- Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya yeni Kimlik Kartı önlü- arkalı fotokopisi teslim edilecektir.

6- Son 15 gün içinde e-Devlet sisteminden “devlet memuriyeti” için  “Selçuk Üniversitesi Rektörlüğü” adına alınmış Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı olup olmadığını gösteren barkodlu belge teslim edilecektir.

7- Son 1 (bir) yıl içerisinde 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda çalışmış olanlar için,  daha önce 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda çalıştığı kurumdan alınacak 1 (bir) yıl bekleme süresine tabi olmadığını gösteren belge ve e-devlet sisteminden alınmış Barkodlu SGK Hizmet Dökümü teslim edilecektir.

8- Aranan Nitelikler kısmındaki istenen belgelerin asılları ve fotokopisi teslim edilecektir.

9- Koruma ve Güvenlik Görevlisi olarak görev yapmaya hak kazanan adayların son başvuru tarihi itibarıyla geçerlilik süresi dolmamış özel güvenlik görevlisi kimlik kartı ve Özel Güvenlik Eğitim Sertifikası aslı ve fotokopisi teslim edilecektir.

 

 

ÖNEMLİ DUYURU

Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

İlan edilen yedek adayların 26.03.2025 tarihi mesai bitimine kadar istenen belgeleri tamamlayarak Selçuk Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri teslim etmeyen yedek adaylar haklarını kaybetmiş olacaktır.

Başvuran yedek adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler" hükmü gereğince bu maddeye aykırı durumu tespit edilenlerin sözleşmesi yapılmayacaktır.

Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sözleşmeleri yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Kurumumuzca kendilerine bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.

01-Hemşire Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

02-Hemşire Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

03-Hemşire Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

04-Büro Personeli Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

05-Destek Personeli (Hizmetli) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

06-Sağlık Teknikeri (Tıbbi Dokümantasyon ve Sekterlik) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

07-Sağlık Teknikeri (Ağız ve Diş Sağlığı Sağlık Teknikeri) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

08-Tekniker (Elektronik Teknolojisi Teknikeri/Elektrik-Elektronik Teknikeri) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

09-Teknisyen (Yapı Tesisat Sistemleri Teknisyeni) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

10-Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Erkek) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

11-Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Kadın) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

66925
Öğrenci
392066
Mezun
3146
Akademik Personel
4273
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu