25.10.2024 - Personel Daire Başkanlığı
Selçuk Üniversitesi
25.03.2024 Tarihli 4/B (Sözleşmeli) Personel Alımı Sonucunda
Boş Kalan Pozisyonlara 12’inci Yedek Aday Çağırma İlânı
Üniversitemize, 657 sayılı D.M.K’nun 4/B maddesi gereğince 25.03.2024 – 15.04.2024 tarihleri arasında yayımlanan sözleşmeli personel alım ilanımıza müracaat eden adaylardan atanmaya hak kazanan asil ve yedek aday listeleri 08.05.2024 tarihinde Üniversitemiz web sayfasından açıklanmıştır. Yedek adaylar arasından şartlarını taşımayan ve istenen belgeleri belirlenen tarihler arasında teslim etmeyen adayların yerine aşağıda isimleri belirtilen yedek adayların istenen belgeleri 11 Kasım 2024 Pazartesi günü mesai bitimine kadar Selçuk Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri teslim etmeyen yedek adaylar haklarını kaybetmiş olacaktır.
ATAMA İÇİN İSTENEN BELGELER
1-Diplomanın tasdikli fotokopisi veya aslının getirilmesi halinde, belgenin fotokopisi aslına uygunluğu kontrol edilerek onaylanacaktır.
2-Sağlık Kurulu Raporu : Tam Teşekküllü Resmi Sağlık Kurumlarından alınacak
3-3 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş)
4-ÖSYM ‘nin internet sitesinden alınmış barkodlu KPSS Sonuç Belgesi teslim edilecektir. (KPSS sonuç belgesinde doğrulama kodu ve diğer bilgiler eksiksiz bulunmalıdır. Evrak doğrulamanın mümkün olmadığı durumlarda KPSS puan belgesinin kontrolü için adayların ÖSYM erişim şifresini hazır bulundurmaları gerekmektedir.)
5-Erkek adaylardan askerlik görevini yerine getirenlerin terhis belgesini, diğer adayların ise askerlik şubesinden veya e- Devlet sisteminden alınmış yeni tarihli ve barkodlu askerlik durum belgesi teslim edilecektir.
6-Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya yeni Kimlik Kartı önlü- arkalı fotokopisi teslim edilecektir.
7-Son 15 gün içinde e-Devlet sisteminden “devlet memuriyeti” için “Selçuk Üniversitesi Rektörlüğü” adına alınmış Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı olup olmadığını gösteren barkodlu belge teslim edilecektir.
8-Mal Bildirim Beyannamesi, kapalı zarf içerisinde teslim edilecektir. (Form üniversitemiz Personel Daire Başkanlığının internet sayfasında dökümanlar bölümünde mevcuttur.)
9-Son 1 (bir) yıl içerisinde 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda çalışmış olanlar için, daha önce 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda çalıştığı kurumdan alınacak 1 (bir) yıl bekleme süresine tabi olmadığını gösteren belge ve e-devlet sisteminden alınmış Barkodlu SGK Hizmet Dökümü teslim edilecektir.
10-Aranan Nitelikler kısmındaki istenen belgelerin asılları ve fotokopisi teslim edilecektir.
ÖNEMLİ DUYURU
Yedek kazananlardan atanmak üzere başvuru olmadığı takdirde ilan edilen Yedek kazananlar Üniversitemiz web sayfasından (http://www.selcuk.edu.tr) duyurulacaktır. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
Atanmaya hak kazanan adaylar sonuçların ilan edilmesinden itibaren son başvuru tarihi olan 11.11.2024 tarihine kadar istenen belgeleri tamamlayarak Selçuk Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri teslim etmeyen adaylar haklarını kaybetmiş olacaktır.
Başvuran adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler" hükmü gereğince bu maddeye aykırı durumu tespit edilenlerin sözleşmesi yapılmayacaktır.
Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sözleşmeleri yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Kurumumuzca kendilerine bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.
Destek Personeli Başvuru Sonucu için Tıklayınız.
Destek Personeli |