HIZLI ERİŞİM
Duyurular

25.07.2022 Tarihinde Yayımlanan Sözleşmeli Personel Alım Sonuçları

24.08.2022 - Personel Daire Başkanlığı

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

25.07.2022 TARİHİNDE YAYIMLANAN 4/B (SÖZLEŞMELİ) PERSONEL ALIMI SONUÇLARI

Üniversitemize, 657 sayılı D.M.K’nun 4/B maddesi gereğince 25.07.2022 – 08.08.2022 tarihleri arasında yayımlanan sözleşmeli personel alım ilanımıza müracaat eden adaylardan atanmaya hak kazanan asil ve yedek aday listeleri açıklanmıştır. Atanmaya hak kazanan asıl adaylar istenen belgeleri, 16 Eylül 2022 Cuma günü mesai bitimine kadar Selçuk Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.      

                                                           ATAMA İÇİN İSTENEN BELGELER

1-  Diplomanın tasdikli fotokopisi veya aslının getirilmesi halinde, belgenin fotokopisi aslına uygunluğu kontrol edilerek onaylanacaktır.                    

2- Tehlikeli / Çok Tehlikeli İşlerde, yüksek yerlerde ve vardiyalı işlerde çalışmasına engel olacak bir hastalığının bulunmadığı ve arazi şartlarında çalışabilir olduğuna ilişkin Tam Teşekküllü Resmi Sağlık Kurumlarından alınacak Sağlık Kurulu Raporu                                             

3- 3 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş).                                           

4- ÖSYM ‘nin internet sitesinden alınmış barkodlu KPSS Sonuç Belgesi teslim edilecektir.  (KPSS sonuç belgesinde doğrulama kodu ve diğer bilgiler eksiksiz bulunmalıdır. Evrak doğrulamanın mümkün olmadığı durumlarda KPSS puan belgesinin kontrolü için adayların ÖSYM erişim şifresini hazır bulundurmaları gerekmektedir.)                                                                                                       

5-Erkek adaylar için askerlik şubesinden veya e- Devlet sisteminden alınmış barkodlu askerlik durum belgesi teslim edilecektir.                               

6- Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya yeni Kimlik Kartı önlü- arkalı fotokopisi teslim edilecektir.

                                                                      

7- Son 15 gün içinde e-Devlet sisteminden “devlet memuriyeti” için  “Selçuk Üniversitesi Rektörlüğü” adına alınmış Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı olup olmadığını gösteren barkodlu belge teslim edilecektir.

8- Koruma ve Güvenlik Görevlisi için başvuran adaylar son başvuru tarihi itibarıyla geçerlilik süresi dolmamış özel güvenlik görevlisi kimlik kartı ve Özel Güvenlik Eğitim Sertifikası aslı ve fotokopisi teslim edilecektir.

9- Mal Bildirim Beyannamesi (https://www.selcuk.edu.tr/Birim/personel-daire-baskanligi/1955/dokumanlar-(standart-formlar)/39610) adresinde temin edilip, kapalı zarf içerisinde teslim edilecektir.

10-­ Son 1 (bir) yıl içerisinde 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda  çalışmış olanlar için,  daha önce 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda çalıştığı kurumdan alınacak 1 (bir) yıl bekleme süresine tabi olmadığını gösteren belge ve e-devlet sisteminden alınmış Barkodlu SGK Hizmet Dökümü teslim edilecektir.

ÖNEMLİ DUYURU

Asil kazananlardan atanmak üzere başvuru olmadığı takdirde ilan edilen Yedek kazananlar Üniversitemiz web sayfasından (http://www.selcuk.edu.tr) duyurulacaktır. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

Atanmaya hak kazanan adaylar sonuçların ilan edilmesinden itibaren son başvuru tarihi olan 16.09.2022 tarihine kadar istenen belgeleri tamamlayarak Selçuk Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri teslim etmeyen adaylar haklarını kaybetmiş olacaktır.

Başvuran adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler" hükmü gereğince bu maddeye aykırı durumu tespit edilenlerin sözleşmesi yapılmayacaktır.

Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sözleşmeleri yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Kurumumuzca kendilerine bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.

 

Büro Personeli Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

Destek Personeli Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

Koruma ve Güvenlik Görevlisi Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

Tekniker Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

Teknisyen Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

69499
Öğrenci
390268
Mezun
3161
Akademik Personel
4364
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu