HIZLI ERİŞİM
Duyurular

29.12.2023 Tarihli 4/B (Sözleşmeli) Personel Alımı Sonucunda Boş Kalan Pozisyonlara 9’ uncu Yedek Aday Çağırma İlânı

29.07.2024 - Personel Daire Başkanlığı

Üniversitemize, 657 sayılı D.M.K’nun 4/B maddesi gereğince 29.12.2023 – 15.01.2024 tarihleri arasında yayımlanan sözleşmeli personel alım ilanımıza müracaat eden adaylardan atanmaya hak kazanan asil ve yedek aday listeleri 13.05.2024 tarihinde Üniversitemiz web sayfasından açıklanmıştır. Yedek adaylar arasından şartlarını taşımayan ve istenen belgeleri belirlenen tarihler arasında teslim etmeyen adayların yerine aşağıda isimleri belirtilen yedek adayların istenen belgeleri 16 Ağustos 2024 Cuma günü mesai bitimine kadar Selçuk Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri teslim etmeyen yedek adaylar haklarını kaybetmiş olacaktır.

 

ATAMA İÇİN İSTENEN BELGELER

1-  Diplomanın tasdikli fotokopisi veya aslının getirilmesi halinde, belgenin fotokopisi aslına uygunluğu kontrol edilerek onaylanacaktır.         

2- Tam Teşekküllü Resmi Sağlık Kurumlarından alınacak Sağlık Kurulu Raporu

3- 3 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş).     

4- ÖSYM ‘nin internet sitesinden alınmış barkodlu KPSS Sonuç Belgesi teslim edilecektir.  (KPSS sonuç belgesinde doğrulama kodu ve diğer bilgiler eksiksiz bulunmalıdır. Evrak doğrulamanın mümkün olmadığı durumlarda KPSS puan belgesinin kontrolü için adayların ÖSYM erişim şifresini hazır bulundurmaları gerekmektedir.)

5-Erkek adaylardan askerlik görevini yerine getirenlerin terhis belgesini, diğer adayların ise askerlik şubesinden veya e- Devlet sisteminden alınmış yeni tarihli ve barkodlu askerlik durum belgesi teslim edilecektir.

6- Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya yeni Kimlik Kartı önlü- arkalı fotokopisi teslim edilecektir.

7- Son 15 gün içinde e-Devlet sisteminden “devlet memuriyeti” için  “Selçuk Üniversitesi Rektörlüğü” adına alınmış Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı olup olmadığını gösteren barkodlu belge teslim edilecektir.

8- Mal Bildirim Beyannamesi (https://www.selcuk.edu.tr/Birim/daire-baskanliklari/personel/1955/dokumanlar-(standart-formlar)/39610) adresinde temin edilip, kapalı zarf içerisinde teslim edilecektir.

9-­ Son 1 (bir) yıl içerisinde 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda  çalışmış olanlar için,  daha önce 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda çalıştığı kurumdan alınacak 1 (bir) yıl bekleme süresine tabi olmadığını gösteren belge ve e-devlet sisteminden alınmış Barkodlu SGK Hizmet Dökümü teslim edilecektir.

 

ÖNEMLİ DUYURU

Yedek adaylardan başvuru olmadığı takdirde ilan edilen Yedek kazananlardan sırada ki yedek aday Üniversitemiz web sayfasından (http://www.selcuk.edu.tr) duyurulacaktır. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

Başvuran adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler" hükmü gereğince bu maddeye aykırı durumu tespit edilenlerin sözleşmesi yapılmayacaktır.

Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sözleşmeleri yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Kurumumuzca kendilerine bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.

 

01-Büro Personeli Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

02-Destek Personeli (Temizlik) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

69499
Öğrenci
390268
Mezun
3161
Akademik Personel
4364
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu