HIZLI ERİŞİM
Duyurular

31.07.2023 Tarihinde Yayımlanan 4/B (Sözleşmeli) Personel Alımı Sonuçları

7.09.2023 - Personel Daire Başkanlığı

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

31.07.2023 TARİHİNDE YAYIMLANAN 4/B (SÖZLEŞMELİ) PERSONEL ALIMI SONUÇLARI

Üniversitemize, 657 sayılı D.M.K’nun 4/B maddesi gereğince 31.07.2023 – 15.08.2023 tarihleri arasında yayımlanan sözleşmeli personel alım ilanımıza müracaat eden adaylardan atanmaya hak kazanan asil ve yedek aday listeleri açıklanmıştır. Atanmaya hak kazanan asıl adaylar istenen belgeleri, 22 Eylül 2023 Cuma günü mesai bitimine kadar Selçuk Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.      

ATAMA İÇİN İSTENEN BELGELER

1-  Diplomanın tasdikli fotokopisi veya aslının getirilmesi halinde, belgenin fotokopisi aslına uygunluğu kontrol edilerek onaylanacaktır.                    

2- Tam Teşekküllü Resmi Sağlık Kurumlarından alınacak Sağlık Kurulu Raporu (Büro Personeli,  Destek Personeli, Teknisyen, Tekniker (Ziraat), Laborant, Röntgen Teknisyeni ve Mühendis adayları için)

3- Koruma ve Güvenlik Görevlisi: Tam Teşekküllü Resmi Sağlık Kurumlarından alınacak Sağlık Kurulu Raporu (Özel Güvenlik olarak görev yapmasında sakınca yoktur.)

4- Elektrik, Makine ve İnşaat Teknikeri adayları için :Tehlikeli / Çok Tehlikeli İşlerde, yüksek yerlerde ve vardiyalı işlerde çalışmasına engel olacak bir hastalığının bulunmadığı ve arazi şartlarında çalışabilir olduğuna ilişkin Tam Teşekküllü Resmi Sağlık Kurumlarından alınacak Sağlık Kurulu Raporu

5- 3 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş).                                           

6- ÖSYM ‘nin internet sitesinden alınmış barkodlu KPSS Sonuç Belgesi teslim edilecektir.  (KPSS sonuç belgesinde doğrulama kodu ve diğer bilgiler eksiksiz bulunmalıdır. Evrak doğrulamanın mümkün olmadığı durumlarda KPSS puan belgesinin kontrolü için adayların ÖSYM erişim şifresini hazır bulundurmaları gerekmektedir.)                                                                                                       

7-Erkek adaylar için askerlik şubesinden veya e- Devlet sisteminden alınmış barkodlu askerlik durum belgesi teslim edilecektir.                               

8- Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya yeni Kimlik Kartı önlü- arkalı fotokopisi teslim edilecektir.

                                                                      

9- Son 15 gün içinde e-Devlet sisteminden “devlet memuriyeti” için  “Selçuk Üniversitesi Rektörlüğü” adına alınmış Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı olup olmadığını gösteren barkodlu belge teslim edilecektir.

10- Koruma ve Güvenlik Görevlisi için başvuran adaylar son başvuru tarihi itibarıyla geçerlilik süresi dolmamış özel güvenlik görevlisi kimlik kartı ve Özel Güvenlik Eğitim Sertifikası aslı ve fotokopisi teslim edilecektir.

11- Mal Bildirim Beyannamesi (https://www.selcuk.edu.tr/Birim/daire-baskanliklari/personel/1955/dokumanlar-(standart-formlar)/39610) adresinde temin edilip, kapalı zarf içerisinde teslim edilecektir.

12-­ Son 1 (bir) yıl içerisinde 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda  çalışmış olanlar için,  daha önce 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda çalıştığı kurumdan alınacak 1 (bir) yıl bekleme süresine tabi olmadığını gösteren belge ve e-devlet sisteminden alınmış Barkodlu SGK Hizmet Dökümü teslim edilecektir.

 

 

ÖNEMLİ DUYURU

Asil kazananlardan atanmak üzere başvuru olmadığı takdirde ilan edilen Yedek kazananlar Üniversitemiz web sayfasından (http://www.selcuk.edu.tr) duyurulacaktır. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

Atanmaya hak kazanan adaylar sonuçların ilan edilmesinden itibaren son başvuru tarihi olan 22.09.2023 tarihine kadar istenen belgeleri tamamlayarak Selçuk Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri teslim etmeyen adaylar haklarını kaybetmiş olacaktır.

Başvuran adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler" hükmü gereğince bu maddeye aykırı durumu tespit edilenlerin sözleşmesi yapılmayacaktır.

Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sözleşmeleri yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Kurumumuzca kendilerine bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.

 

01-Büro Personeli Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

02-Destek Personeli (Temizlik) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

03-Destek Personeli (Şoför) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

04-Destek Personeli (Aşçı)  Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

05-Destek Personeli (Sıhhi Tesisat) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

06-Destek Personeli (Boyacı) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

07-Destek Personeli (Çatı Yalıtım )Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

08-Destek Personeli (Alçı Dekorasyon) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

09-Koruma ve Güvenlik Görevlisi Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

10-Mühendis Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

11-Tekniker (İnşaat) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

12-Tekniker (Makine) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

13-Tekniker (Elektrik) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

14-Tekniker (Ziraat) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

15-Teknisyen Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

16-Laborant (Veteriner) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

17-Laborant (Ziraat) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

18-Laborant (Fen) Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

19-Röntgen Teknisyeni Başvuru Sonucu için Tıklayınız.

65200
Öğrenci
383528
Mezun
3117
Akademik Personel
4304
İdari Personel
24
Fakülte
8
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu