HIZLI ERİŞİM
Duyurular

31.07.2023 Tarihli 4/B (Sözleşmeli) Personel Alımı Sonucunda Boş Kalan Pozisyonlara 2 inci Yedek Aday Çağırma İlânı

26.10.2023 - Personel Daire Başkanlığı

Selçuk Üniversitesi

31.07.2023 tarihli 4/B (Sözleşmeli) Personel Alımı Sonucunda

Boş Kalan Pozisyonlara 2 inci Yedek Aday Çağırma İlânı

Üniversitemize, 657 sayılı D.M.K’nun 4/B maddesi gereğince 31.07.2023 – 15.08.2023 tarihleri arasında yayımlanan sözleşmeli personel alım ilanımıza müracaat eden adaylardan atanmaya hak kazanan asil ve yedek aday listeleri 07.09.2023 tarihinde Üniversitemiz web sayfasından açıklanmıştır. Asıl ve yedek adaylar arasından şartlarını taşımayan ve istenen belgeleri belirlenen tarihler arasında teslim etmeyen adayların yerine aşağıda isimleri belirtilen 2 inci yedek adayların istenen belgeleri 10 Kasım 2023 Cuma günü mesai bitimine kadar Selçuk Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri teslim etmeyen yedek adaylar haklarını kaybetmiş olacaktır.

             

ATAMA İÇİN İSTENEN BELGELER

1-  Diplomanın tasdikli fotokopisi veya aslının getirilmesi halinde, belgenin fotokopisi aslına uygunluğu kontrol edilerek onaylanacaktır.            

2- Tam Teşekküllü Resmi Sağlık Kurumlarından alınacak Sağlık Kurulu Raporu (Büro Personeli,  Destek Personeli, Laborant ve Röntgen Teknisyeni için)

3- Koruma ve Güvenlik Görevlisi: Tam Teşekküllü Resmi Sağlık Kurumlarından alınacak Sağlık Kurulu Raporu (Özel Güvenlik olarak görev yapmasında sakınca yoktur.)

4- 3 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş).                                      

5- ÖSYM ‘nin internet sitesinden alınmış barkodlu KPSS Sonuç Belgesi teslim edilecektir.  (KPSS sonuç belgesinde doğrulama kodu ve diğer bilgiler eksiksiz bulunmalıdır. Evrak doğrulamanın mümkün olmadığı durumlarda KPSS puan belgesinin kontrolü için adayların ÖSYM erişim şifresini hazır bulundurmaları gerekmektedir. )                                                                                                  

6-Erkek adaylar için askerlik şubesinden veya e- Devlet sisteminden alınmış barkodlu askerlik durum belgesi teslim edilecektir.                               

7- Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı veya yeni Kimlik Kartı önlü- arkalı fotokopisi teslim edilecektir.                                                             

8- Son 15 gün içinde e-Devlet sisteminden “devlet memuriyeti” için  “Selçuk Üniversitesi Rektörlüğü” adına alınmış Adli Sicil Kaydı ve Adli Sicil Arşiv Kaydı olup olmadığını gösteren barkodlu belge teslim edilecektir.

9- Koruma ve Güvenlik Görevlisi için başvuran adaylar son başvuru tarihi itibarıyla geçerlilik süresi dolmamış özel güvenlik görevlisi kimlik kartı ve Özel Güvenlik Eğitim Sertifikası aslı ve fotokopisi teslim edilecektir.

10- Mal Bildirim Beyannamesi (https://www.selcuk.edu.tr/Birim/personel-daire-baskanligi/1955/dokumanlar-(standart-formlar)/39610) adresinde temin edilip, kapalı zarf içerisinde teslim edilecektir.

11-­ Son 1 (bir) yıl içerisinde 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda  çalışmış olanlar için,  daha önce 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda çalıştığı kurumdan alınacak 1 (bir) yıl bekleme süresine tabi olmadığını gösteren belge ve e-devlet sisteminden alınmış Barkodlu SGK Hizmet Dökümü teslim edilecektir.

 

 

ÖNEMLİ DUYURU

2 inci Yedek adaylardan başvuru olmadığı takdirde ilan edilen Yedek kazananlardan sırada ki yedek aday Üniversitemiz web sayfasından (http://www.selcuk.edu.tr) duyurulacaktır. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

Başvuran adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler" hükmü gereğince bu maddeye aykırı durumu tespit edilenlerin sözleşmesi yapılmayacaktır.

Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sözleşmeleri yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Kurumumuzca kendilerine bir ücret ödenmiş ise bu ücret yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.

 

01-Büro Personeli Yedek aday listesi için Tıklayınız.

02-Destek Personeli (Temizlik) Yedek aday listesi için Tıklayınız.

04-Destek Personeli (Aşçı)  Yedek aday listesi için Tıklayınız.

09-Koruma ve Güvenlik Görevlisi Yedek aday listesi için Tıklayınız.

18-Laborant (Fen) Yedek aday listesi için Tıklayınız.

19-Röntgen Teknisyeni Yedek aday listesi için Tıklayınız.

65200
Öğrenci
383528
Mezun
3117
Akademik Personel
4304
İdari Personel
24
Fakülte
8
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu