15.01.2024 - Akademik Teşvik Birimi
Akademik Teşvik Otomasyon Sistemi güncelleme yapılarak yeniden aktif hale getirilmiştir. Akademik Personel, faaliyet bilgilerini YÖKSİS sistemine girdikten sonra Selçuk Üniversitesi Akademik Teşvik Otomasyon Sistemi üzerinden (https://akademiktesvik.selcuk.edu.tr/) başvuruyu tamamlayacaktır. Tüm kanıt dosyaları otomasyon sistemine yüklenecektir. Daha sonra YÖKSİS çıktısı ile birlikte otomasyondan alacağı başvuru çıktısını imzalayarak Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonuna teslim etmeleri gerekmektedir.
Otomasyonda yaşanabilecek genel bir aksaklık olması durumunda, Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunun kararı doğrultusunda Akademik personel YÖKSİS'den alacağı başvuru formu çıktısı ile birlikte akademik faaliyetleri ve kanıtlayıcı belgeleri içeren dosyaları elektronik (flash bellek) veya basılı olarak ilgili birimlere teslim edecektir. Başvuruların bu şekilde alınması halinde, akademik personelin elektronik (flash bellek) veya basılı olarak verdiği kanıtlayıcı belgeler birimlerde arşivlenecektir. Ancak, akademik personelin başvuru formunda belirttikleri puanlarla Birim Akademik teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları tarafından belirlenen puanlar arasında bir farklılık olması ve/veya kararın oy çokluğu ile alınması halinde birim komisyonları tarafından gerekçesi tutanağa işlenmelidir. Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu gerekli görülen hallerde daha sonra bu kanıtlayıcı belgeler ve/veya ilave belgeler talep edebilir.