HIZLI ERİŞİM
Duyurular

Öğretim Elemanı Alım İlanı

1.12.2023 - Personel Daire Başkanlığı

Üniversitemiz birimlerinde açık bulunan ve aşağıda bölümleri/programları ile unvan ve koşulları belirtilen kadrolara 2547 sayılı Kanun’un ilgili maddeleri, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesi, 10.07.2018 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan Genel Kadro ve Usulü Hakkında 2 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ve 09 Kasım 2018 tarih 30590 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan "Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav İle Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik’in ilgili hükümleri uyarınca öğretim elemanı alınacaktır.

Duyuru Başlama Tarihi

01.12.2023

Son Başvuru Tarihi

21.12.2023

Ön Değ. Sonuç Açıklama Tarihi

28.12.2023

Giriş Sınavı Tarihi

04.01.2024

Sonuç Açıklama Tarihi

11.01.2024

Sonuçların İlan Edileceği İnternet Adresi

www.selcuk.edu.tr

 MUAFİYET

1)  Doktora veya tıpta, diş hekimliğinde, eczacılıkta ve veteriner hekimlikte uzmanlık ya da sanatta yeterlik eğitimini tamamlamış olanlarda, meslek yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacak olanlarda, yükseköğretim kurumlarında öğretim elemanı kadrolarında çalışmış veya çalışmakta olanlarda merkezi sınav şartı aranmaz.

2)  Meslek Yüksekokullarının, Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav İle Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik'in 6 ncı maddesinin dördüncü fıkrası kapsamındaki öğretim görevlisi kadroları haricindeki öğretim elemanı kadrolarına yapılacak başvurularda yabancı dil şartı aranmaz.

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

Adaylar başvuru için https://sakit.selcuk.edu.tr adresine girip ön kayıtlarını gerçekleştirecek ve SADECE SİSTEMDEN ALACAKLARI ISLAK İMZALI MÜRACAAT FORMUNU müracaat süresi içerisinde ilanda belirtilen birime şahsen veya posta yolu ile göndereceklerdir.

  1. Eksiksiz doldurulmuş Müracaat Formu
  2. Özgeçmiş
  3. Nüfus cüzdanı veya Kimlik kartı fotokopisi
  4. Mezuniyet Belgeleri ve Transkript (Lisans, Yüksek Lisans)
  5. Yüksek Lisans veya Doktora Öğrenci Belgesi (Araştırma Görevlisi kadroları için) Başvuruda bulunacak olan adaylar e-devlet üzerinden alınan kare kodlu belgeler ile başvuru yapabilecektir. Atanmaya hak kazanılması halinde diploma, mezuniyet/öğrenci belgelerinin aslı veya onaylı sureti ibraz edilecektir)
  6. Bir adet fotoğraf (Son altı ay içerisinde çekilmiş vesikalık olmalı)
  7. Merkezi sınav (ALES) sonuç belgesi.
  8. Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Hizmet Takip Programından (HİTAP) alınan onaylı Hizmet Belgesi (Halen bir kamu kurumunda çalışmakta olanlar ile ayrılmış olanlar için) (HİTAP Hizmet Dökümü e-devlet üzerinden kare kodlu olarak alınabilir)
  9. Adli Sicil Kaydı Belgesi (e-devletten alınabilir.) (Sorgulamanın Resmi Kuruma vermek üzere yapılması gerekmektedir.)
  10. Erkek adaylar için terhis, tecil veya muaf olduğunu belirten belge (e-devlet üzerinden alınan belgeler geçerlidir. E-devlet üzerinden alınan belgelerde terhis, tecil veya muafiyet tarihleri belirtilmemiş ise söz konusu belgelerin Askerlik Şubelerinden alınmış olması gereklidir)
  11. Müracaat edilecek kadronun özel şartında (varsa) istenilen diploma, sertifika ve deneyim belgeleri (Çalışılan kurumdan yapılan göreve dair alınacak belgeye SGK Tescil ve Hizmet Dökümü de eklenecektir.)
  12. Yabancı Dil (YDS, YÖKDİL veya eşdeğerliliği ÖSYM tarafından kabul edilen bir sınav) sonuç belgesi.

ÖNEMLİ NOTLAR:

  1. https://sakit.selcuk.edu.tr adresine e-devlet ile giriş yaptıktan sonra veriler otomatik olarak sistemden çekilmektedir. Sadece doğum tarihi ve telefon numarası alanlarını doldurmanız yeterlidir. Adres bilginiz boş veya yanlış geldiyse Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü (Merkezi Nüfus İdare Sistemi - MERNİS), mezuniyet bilgilerinizde sorun varsa mezun olduğunuz üniversite, ALES puanınızda sorun varsa ÖSYM, dil puanınızda sorun varsa ÖSYM ya da Anadolu Üniversitesi kurumları ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Herhangi bir alanın boş bırakılmaması ve belgelerin son ekranda elektronik olarak sisteme yüklenmesi zorunludur.
  2. Başvurunun şahsen veya posta ile kadronun ilan edildiği birime SADECE SİSTEMDEN ALINACAK ISLAK İMZALI MÜRACAAT FORMU ile yapılması gerekmektedir.
  3. Sonuçlar üniversitenin internet adresinde (https://www.selcuk.edu.tr) yayımlanacaktır. İnternet adresinde yapılacak duyuru tebligat niteliğinde olup, adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
  4. Onaylı istenen belgelerin resmi kurumlar tarafından "Aslı Gibidir" yapılarak onaylanması gerekmektedir. e-devlet üzerinden alınan belgeler de geçerlidir.
  5. Adaylar üniversite tarafından ilan edilen kadrolardan sadece birine başvuru yapabilir. Birden fazla kadroya başvuran adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.
  6. Postadaki gecikmelerden üniversitemiz sorumlu değildir. Eksik bilgi ve belge ile gerçeğe aykırı beyan ihtiva eden başvurularda sorumluluk adaya aittir.
  7. İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavı geçersiz sayılacak ve atamaları yapılmayacaktır. Bunların atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecek ve hiçbir hak talep edemeyeceklerdir. Bu kişiler hakkında yasal işlem yapılacaktır.
  8. İdare uygun gördüğü takdirde ilanın her aşaması iptal edilebilir.
  9. Araştırma görevlisi kadrolarına 2547 sayılı Kanunun 50. maddesinin (d) fıkrası kapsamında atama yapılacaktır.
  10. Öğretim elemanı kadrolarına öğretim üyeleri başvuru yapamazlar.

01.12.2023 tarihli ilan için tıklayınız…

69499
Öğrenci
390268
Mezun
3161
Akademik Personel
4364
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu