HIZLI ERİŞİM
Duyurular

Selçuk Üniversitesi Rektörlüğü Sözleşmeli (4/B) Personel Alım İlanı

25.03.2024 - Personel Daire Başkanlığı

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ SÖZLEŞMELİ (4/B) PERSONEL ALIM İLANI

Selçuk Üniversitesinde, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4. maddesinin (B) fıkrasına göre istihdam edilmek üzere 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Kararnameye ekli 28.06.2007 tarihli ve 26566 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslarda Değişiklik Yapılmasına Dair Esaslar'da yer alan ek 2'inci maddenin (b) fıkrasına göre aşağıda belirtilen pozisyonlara toplam 45 (kırk beş) adet sözleşmeli personel alınacaktır.

UNVAN KODU

UNVANI

ÖĞRENİM DURUMU

ADET

KPSS PUAN TÜRÜ

 

ARANAN NİTELİKLER

01

Büro Personeli

Ön lisans

5

2022 KPSS (P93)

-Yükseköğretim Kurumlarının ön lisans programlarının birinden mezun olmak.

02

Destek Personeli

(Temizlik)

Lise ve Dengi

19

2022 KPSS (P94)

-Temizlik personeli olarak başlayacak personeller -Üniversitemiz ve tüm bağlı birimlerinde (ilçeler dahil) genel alanlar, idari ve akademik ofisler, eğitim alanları, bahçe alanları, çevre düzenleme, taşıma vb. işlerde görevlendirileceklerdir.

-Temizlik görevini yapmaya engel olacak sağlık sorunu bulunmamak.

03

Koruma ve Güvenlik Görevlisi

Lise ve Dengi

15

2022 KPSS (P94)

Üniversitemiz güvenlik hizmetlerinde istihdam edilmek üzere;
1- Özel Güvenlik temel eğitimini başarı ile tamamlamış olmak ve son başvuru tarihi itibarıyla geçerlilik süresi dolmamış özel güvenlik görevlisi kimlik kartına sahip olmak,
2- Güvenlik görevini yapmaya engel olacak sağlık sorunu bulunmamak,
3- Erkek adaylarda 160 cm den kısa olmamak ve boy uzunluğunun cm cinsinden son 2 rakamı ile kilosu arasında farkın 15 den fazla 13 ten az olmamak.

4-Kadın adaylarda 155 cm’den kısa olmamak ve boyuzunluğunun cm cinsinden son 2 rakamı ile kilosu arasında farkın 15 den fazla, 13 ten az olmamak.

5- Vardiyalı çalışmaya engel durumu bulunmamak.

04

Diyetisyen

Lisans

1

2022 KPSS

(P3)

-Yükseköğretim Kurumlarının Beslenme ve Diyetetik bölümünden mezun olmak.

- Barkodlu SGK Tescil ve Hizmet Dökümü ile 2 yıl deneyim sahibi olduğunu belgelendirmek şartıyla çalışmış olduğu iş yerinden Diyetisyen olarak çalıştığına dair alınan belge.

-ISO 22000:2018 Gıda Güvenliği Eğitimi sertifikasına sahip olmak.

-ISO 9001:2015 Temel Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi sertifikasına sahip olmak.

-Klinik Nütrisyon Temel eğitimini almış olmak.

05

Mühendis

(Bilgisayar)

Lisans

1

2022 KPSS

(P3)

- Yükseköğretim Kurumlarının Bilgisayar Mühendisliği, Bilgisayar ve Yazılım Mühendisliği, Sistem Mühendisliği ve Yazılım Mühendisliği lisans programlarından birinden mezun olmak.

-Barkodlu SGK Tescil ve hizmet dökümü ile (2) yıl mezuniyeti alanında çalışmış olduğunu belgelendirmek.

-Lisans mezuniyeti sonrası C# programlama dili ile web tabanlı uygulama geliştirme alanında en az iki (2) yıl deneyim sahibi olduğunu iş yerinden alaçağı belge ile belgelendirmek.

06

Sağlık Teknikeri

(Tıbbi Görüntüleme)

Ön lisans

2

2022 KPSS (P93)

- Yükseköğretim Kurumlarının Tıbbi Görüntüleme Teknikleri ön lisans programından mezun olmak.

-Üniversitemiz Veteriner Fakültesinde görev yapacaktır.

07

Sağlık Teknikeri

(Tıbbi Görüntüleme)

Ön lisans

2

2022 KPSS (P93)

- Yükseköğretim Kurumlarının Tıbbi Görüntüleme Teknikleri ön lisans programından mezun olmak.

-Üniversitemiz Diş Hekimliği Fakültesinde görev yapacaktır.

NOT: Adaylarla hizmet sözleşmesi yapılacak olup, sözleşmede belirtilen şartları yerine getirmeyen adayların sözleşmeleri feshedilecektir. Başvuracak adaylarda yukarıda belirtilen özel şartlar ile 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun değişik 48. Maddesinde (A fıkrasının 4, 5, 6 ve 7 bentlerinde) belirtilen aşağıdaki genel şartlar aranır.

 

GENEL ŞARTLAR :

 

  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

 

  1. Başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını tamamlamış olmak,

 

  1. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

 

  1. Türk Ceza Kanununun Maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, zimmet,  irtikap,  rüşvet,  hırsızlık,  dolandırıcılık,  sahtecilik,  güveni  kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin iflasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan mal varlığı değerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak,

 

  1. Erkekler için askerlik durumu itibariyle; askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş bulunmak, askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelemiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak,

 

  1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 53. maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak,

 

  1. İlan edilen kadro pozisyonlara atanacak personellerin görevini yapmaya engel sağlık sorunu olmamak.

 

  1. Lisans mezunları için 2022 KPSS (B) grubu KPSSP3 puanı, Önlisans mezunları için 2022 KPSS (B) grubu KPSSP93 puanı ve Ortaöğretim mezunları için 2022 KPSS (B) grubu KPSSP94 puanı esas alınacaktır.

 

  1. Başvuracak adayların durumunun; 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun  4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına  aykırı  hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek  taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam " hükmüne uygun olması. (Bu hükme uygun olmayanlar kazansalar dahi atamaları yapılmayacaktır.)

 

  1. Sözleşme imzalamaya hak kazanan ve evraklarını eksiksiz olarak teslim eden adaylar hakkında, Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu uyarınca arşiv araştırması yaptırılacaktır.

 

I. ÖZEL ŞARTLAR :

 

  1. Belirtilen öğrenim  düzeylerinin  birinden  mezun  olmak,  aranan  nitelikleri  taşımak  ve belgelendirmek.

 

  1. Ortaöğretim, Ön lisans ve Lisans mezunlarının 2022 KPSS (B) sınavına girmiş olması.

 

  1. Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.

 

  1. Sadece bir unvan kodu için başvurulacaktır. Birden fazla unvan kodu için başvuru yapılması halinde tüm başvuruları geçersiz sayılacak ve değerlendirmeye alınmayacaktır.

 

  1. Üniversitemizin tüm yerleşkelerinde ve vardiyalı sistemde çalışabileçeklerini kabul etmiş olmak.

 

  1. Destek Personeli pozisyonuna başvuran adaylardan sadece Orta öğretim mezunlarının başvuruları kabul edilecektir. Yükseköğretim Kurumlarında örgün öğretime devam eden öğrencilerin başvuruları kabul edilmeyecektir. (Açık Öğretim hariç)

 

II. ONLİNE BAŞVURUDA SİSTEME YÜKLENMESİ GEREKEN BELGELER:

 

  1. Fotoğraf başvuru sırasında ilgili alana yüklenecektir. (Son 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğraf sisteme yüklenecektir. )

 

  1. Nüfus Cüzdanının önlü-arkalı fotokopisi.

 

  1. Ortaöğretim mezunları için önlü-arkalı diploma fotokopisi, Yükseköğrenim (önlisans ve lisans) mezunları için e-devlet’ten alınacak BARKODLU mezuniyet belgesi.

 

  1. Son 15 gün içinde e-Devlet sisteminden “Devlet Memuriyeti” için “Selçuk Üniversitesi Rektörlüğü” adına alınmış BARKODLU Adli Sicil Kayıt Belgesi (E-devletten alınabilir)

 

  1. Ortaöğretim, Ön lisans ve Lisans mezunları için BARKODLU 2022 KPSS (B) sonuç belgesi.

 

  1. Erkek adaylar için son 15 gün içinde e-devlet sisteminden alınmış BARKODLU askerlik durum belgesi,

 

  1. Son 1 (bir) yıl içerisinde 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda çalışmış olanlar için,  daha önce 4/B’li (sözleşmeli) personel pozisyonunda çalıştığı kurumdan alınacak 1 (bir) yıl bekleme süresine tabi olmadığını gösteren belge ve e-devlet sisteminden alınmış BARKODLU SGK Hizmet Dökümü.

 

  1. Koruma ve Güvenlik Görevlisi için başvuran adaylar son başvuru tarihi itibarıyla geçerlilik süresi dolmamış özel güvenlik görevlisi kimlik kartı ve Özel Güvenlik Eğitim Sertifikası

 

  1. İlanda aranan nitelik kısmındaki sertifika ve diğer belgeler.

 

Not:  6/6/1978  tarihli  ve  7/15754  sayılı  Sözleşmeli  Personel  Çalıştırılmasına  İlişkin Esasların “Ek madde 7” maddesi gereğince: (Karar Sayısı: Ek: 12/3/2012-2012/2964) Başvuru  yapanların  Türkiye  Cumhuriyeti  kimlik  numarası,  adres  bildirimi  ve  askerlik durumlarına ilişkin yazılı beyanları esas alınacaktır. Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar ile ilanımızda belirtilen şartları taşımadığı sonradan tespit edilenler hakkında yasal işlem yapılacağı, atamaları yapılmış ise atamaları iptal edileceği, idare tarafından kendilerine bir bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edileceği hususu önemle duyurulur.

 

III.ONLİNE BAŞVURUDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR:

Başvuru için gerekli evrakların yüklenmesi ve yüklenen bu evrakların görüntülenebilir olduğunun kontrol edilmesi adayların sorumluluğundadır. Adaylar yapmış oldukları başvurunun detaylarına T.C. kimlik numarası ve başvuru sonrası görüntülenen referans numarasını kullanarak http://personelilan.selcuk.edu.tr/aday/login adresinden ulaşabilmekte, herhangi bir eksikliği görüntüleyebilmekte ve düzenleyebilmektedir. 

Başvuru evraklarının sorunsuz yüklenmesi için adayların başvurularını mobil cihazlar yerine masaüstü bilgisayarlardan gerçekleştirmesi tavsiye edilmektedir.

IV. BAŞVURULARIN ŞEKLİ YERİ VE ZAMANI

Müracaatlar, ilanın resmi gazetede yayımlandığı günü izleyen 15 (onbeş) gün içinde (mesai bitimine kadar) Üniversitemiz “personelilan.selcuk.edu.tr” web sayfasından online başvuru şeklinde yapılacaktır. Şahsen veya e-posta ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. Adaylar  “personelilan.selcuk.edu.tr” adresinde yer alan online başvuru bilgilerini doldurduktan sonra online başvuru sırasında istenen belgeleri ilgili alana yükleyecektir. Adaylar sadece tek bir unvan için unvan kodu belirterek başvuru yapacaklardır. Birden fazla unvan kodlu unvana başvuru yapıldığı takdirde her iki başvuru da geçersiz sayılacaktır. Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu sonradan tespit edilenler ile istenilen belgeleri ibraz etmeyenlerin müracaatları geçersiz sayılacak, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Yerleşmeye hak kazanan adaylardan, daha sonra online başvuru sırasında beyanda bulundukları belgelerin asıllarının veya onaylı suretlerinin ibrazı istenecektir. Gerçeğe aykırı belge beyan/teslim edenler hakkında yasal işlem yapılacaktır.

 

V. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN İLAN EDİLMESİ

Yazılı ve/veya sözlü sınav yapılmaksızın, KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle Üniversitemiz tarafından yerleştirme işlemi yapılacaktır. Başvuru sonunda atanmaya hak kazananların listesi Üniversitemizin Resmi web sitesi olan http://www.selcuk.edu.tr adresinde ilan edilecektir. Her kadronun beş katı kadar yedek aday belirlenecektir. Asil kazananlardan atanmak üzere başvuru olmadığı takdirde ilan edilen yedek kazananlar Üniversitemiz web sayfasından (http://www.selcuk.edu.tr) duyurulacaktır. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

        

Atanmaya hak kazanan adaylar sonuçların ilan edilmesinden itibaren 15 (onbeş) gün içerisinde istenen belgeleri tamamlayarak Selçuk Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri tamamlayarak teslim etmeyen adaylar haklarını kaybetmiş olacaktır.

 

Online Başvuru Sistemi web adresi:  personelilan.selcuk.edu.tr

İletişim                                            : 0-332-223 8118 – 223 8128

Başvuru Tarihleri: 25.03.2024 (saat 08:00’den) – 15.04.2024 (saat: 17:00 ‘a kadar)

 

Başvuru Şekli: “personelilan.selcuk.edu.tr” web adresinden online başvuru şeklinde alınacaktır.

68052
Öğrenci
381022
Mezun
3133
Akademik Personel
4316
İdari Personel
24
Fakülte
8
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu