29.12.2023 - Personel Daire Başkanlığı
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ SÖZLEŞMELİ (4/B) PERSONEL ALIM İLANI
Selçuk Üniversitesine, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4. maddesinin (B) fıkrasına göre istihdam edilmek üzere 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Kararnameye ekli 28.06.2007 tarihli ve 26566 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslarda Değişiklik Yapılmasına Dair Esaslar'da yer alan ek 2'inci maddenin (b) fıkrasına göre aşağıda belirtilen pozisyonlara toplam 24 (yirmidört) adet sözleşmeli personel alınacaktır.
Unvan Kodu | Unvanı | Öğrenim Durumu | Adet | Kpss Puan Türü | Aranan Kriterler |
01 | Büro Personeli | Önlisans | 7 |
2022 KPSS (P93) |
-Yükseköğretim kurumlarınınn Büro Hizmetleri ve Sekreterlik, Muhasebe, Bilgisayar Destekli Muhasebe, Bilgisayarlı Muhasebe, Bilgisayarlı Muhasebe ve Vergi Uygulamaları, Muhasebe ve Vergi ön lisans programlarının birinden mezun olmak. |
02 |
Destek Personeli (Temizlik) |
Lise ve Dengi | 14 | 2022 KPSS (P94) |
-Temizlik personeli olarak başlayacak personeller -Üniversitemiz ve tüm bağlı birimlerinde (ilçeler dahil) genel alanlar, idari ve akademik ofisler, eğitim alanları, bahçe alanları, çevre düzenleme, taşıma vb. işlerde görevlendirileceklerdir. -Temizlik görevini yapmaya engel olacak sağlık sorunu bulunmamak. |
03 |
Röntgen Teknisyeni |
Önlisans | 1 | 2022 KPSS (P93) |
- Yükseköğretim kurumlarının Radyoterapi-Radyoloji veya Tıbbi Görüntüleme Teknikleri ön lisans programından mezun olmak. -Üniversitemiz Veteriner Fakültesinde görev yapacaktır. |
04 |
Röntgen Teknisyeni |
Önlisans | 1 | 2022 KPSS (P93) |
- Yükseköğretim kurumlarının Tıbbi Görüntüleme Teknikleri ön lisans programından mezun olmak. Belgelendirmek kaydıyla alanında en az 2 yıl tecrübeye sahip olmak. olmak. -Üniversitemiz Diş Hekimliği Fakültesinde görev yapacaktır. |
05 |
Sağlık Teknikeri (Diş Protez) |
Önlisans | 1 | 2022 KPSS (P93) |
-Yükseköğretim kurumlarının Diş Protez, Diş Protez Teknikerliği, Diş Protez Teknolojisi önlisans programlarının birinden mezun olmak. - Belgelendirmek kaydıyla Hareketli Protezlerde Diş Dizimi, Protez Bitim ve Tamir işlerinde en az 2 yıl tecrübeye sahip olmak. -Üniversitemiz Diş Hekimliği Fakültesinde görev yapacaktır. |
NOT: Hizmet sözleşmesi yapmaya hak kazanan adaylardan, sözleşmede belirtilen şartları yerine getirmemesi halinde sözleşmeleri feshedilecektir. Başvuracak adaylarda yukarıda belirtilen özel şartlar ile 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun değişik 48. Maddesinde (A fıkrasının 4, 5, 6 ve 7 bentlerinde) belirtilen aşağıdaki genel şartlar aranır.
GENEL ŞARTLAR :
I. ÖZEL ŞARTLAR :
II. ONLİNE BAŞVURUDA SİSTEME YÜKLENMESİ GEREKEN BELGELER:
Not: 6/6/1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların “Ek madde 7” maddesi gereğince: (Karar Sayısı: Ek: 12/3/2012-2012/2964) Başvuru yapanların Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarası, adres bildirimi ve askerlik durumlarına ilişkin yazılı beyanları esas alınacaktır. Gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar ile ilanımızda belirtilen şartları taşımadığı sonradan tespit edilenler hakkında yasal işlem yapılacağı, atamaları yapılmış ise atamaları iptal edileceği, idare tarafından kendilerine bir bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edileceği hususu önemle duyurulur.
III.ONLİNE BAŞVURUDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR:
Başvuru için gerekli evrakların yüklenmesi ve yüklenen bu evrakların görüntülenebilir olduğunun kontrol edilmesi adayların sorumluluğundadır. Adaylar yapmış oldukları başvurunun detaylarına T.C. kimlik numarası ve başvuru sonrası görüntülenen referans numarasını kullanarak http://personelilan.selcuk.edu.tr/aday/login adresinden ulaşabilmekte, herhangi bir eksikliği görüntüleyebilmekte ve düzenleyebilmektedir.
Başvuru evraklarının sorunsuz yüklenmesi için adayların başvurularını mobil cihazlar yerine masaüstü bilgisayarlardan gerçekleştirmesi tavsiye edilmektedir.
IV. BAŞVURULARIN ŞEKLİ YERİ VE ZAMANI
Müracaatlar, ilanın resmi gazetede yayımlandığı günü izleyen 15 (onbeş) gün içinde (mesai bitimine kadar) Üniversitemiz “personelilan.selcuk.edu.tr” web sayfasından online başvuru şeklinde yapılacaktır. Şahsen veya e-posta ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. Adaylar “personelilan.selcuk.edu.tr” adresinde yer alan online başvuru bilgilerini doldurduktan sonra online başvuru sırasında istenen belgeleri ilgili alana yükleyecektir. Adaylar sadece tek bir unvan için unvan kodu belirterek başvuru yapacaklardır. Birden fazla unvan kodlu unvana başvuru yapıldığı takdirde her iki başvuru da geçersiz sayılacaktır. Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu sonradan tespit edilenler ile istenilen belgeleri ibraz etmeyenlerin müracaatları geçersiz sayılacak, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Yerleşmeye hak kazanan adaylardan, daha sonra online başvuru sırasında beyanda bulundukları belgelerin asıllarının veya onaylı suretlerinin ibrazı istenecektir. Gerçeğe aykırı belge beyan/teslim edenler hakkında yasal işlem yapılacaktır.
V. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN İLAN EDİLMESİ
Yazılı ve/veya sözlü sınav yapılmaksızın, KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle Üniversitemiz tarafından yerleştirme işlemi yapılacaktır. Başvuru sonunda atanmaya hak kazananların listesi Üniversitemizin Resmi web sitesi olan http://www.selcuk.edu.tr adresinde ilan edilecektir. Her bir pozisyon sayısının on katı kadar yedek aday belirlenecektir. Asil kazananlardan atanmak üzere başvuru olmadığı takdirde ilan edilen yedek kazananlar Üniversitemiz web sayfasından (http://www.selcuk.edu.tr) duyurulacaktır. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
Atanmaya hak kazanan adaylar sonuçların ilan edilmesinden itibaren 15 (onbeş) gün içerisinde istenen belgeleri tamamlayarak Selçuk Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri tamamlayarak teslim etmeyen adaylar haklarını kaybetmiş olacaktır.
Online Başvuru Sistemi web adresi: personelilan.selcuk.edu.tr
İletişim : 0-332-223 8118 – 223 8128
Başvuru Tarihleri: 29.12.2023 (saat 08:00’den) – 15.01.2024 (saat: 17:00 ‘a kadar)
Başvuru Şekli: “personelilan.selcuk.edu.tr” web adresinden online başvuru şeklinde alınacaktır.