HIZLI ERİŞİM
- Matematik eğitimi uygulamalarında karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
- Matematik kavramlarını ve genellemelerini anlar
- Öğrencilerin program hedeflerine göre ilerlemelerini ölçen, performansa dayalı ölçme araçları da dâhil olmak üzere, uygun ölçme ve değerlendirme araç ve yöntemlerini seçip kullanabilir.
- Farklı ülkelerde uygulanan matematik programlarını bilir, bunları karşılaştırır.
- Nicel ve nitel araştırma yöntemlerini bilir
- Çeşitli araştırma yöntemlerini kullanarak araştırmalar yapabilir.
- Matematik öğretiminde kullanılan Alana yönelik veya farklı disiplinleri kapsayabilecek nitel veya nicel bilimsel araştırmalarda veri toplama, bu verileri uygun yöntemlerle değerlendirme ve bu yöntemleri karşılaştırabilmeye ilişkin becerilere sahiptir.
- Alan bilgi ve becerisini akademik ortamlarda sunabilecek düzeyde yazılı ve sözlü akademik dil kullanma becerisine sahiptir.
- Alanında bilimsel çalışmalar yapabilir ve bu çalışmaları akademik ortamlarda sunabilir.
- Matematik öğretiminin niteliğini artırmak için, bilgi iletişim teknolojilerini, ilgili bilgisayar yazılımlarını ve internet kaynaklarını kullanabilir.
- Farklı alanlardaki problemlerin matematiksel modellerini oluşturabilir ve bunları analiz edebilir.
- Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretebilmek ve denetleyebilmek
- Alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilir ve sorumluluk alarak çözüm üretebilir.
- Alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilir, öğrenmeyi yönlendirebilir ve ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilir.
- Lisans yeterliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilir ve derinleştirebilir.