.
Bölümümüzün amacı marka yönetimi, pazarlama iletişimi ve reklamcılık alanlarında akademik ve sektörel anlamda donanımlı ve nitelikli iletişimciler yetiştirmektir.
Bölümümüzün eğitim anlayışı reklamcılık alanını bütüncül bir bakış açısıyla ele alır. Marka yönetimi ve pazarlama iletişiminin bir boyutu olan reklamcılığa dair tüm konular ders içeriklerinde bu bütüncül bakış açısıyla oluşturulmuştur. Reklamcılığa ilişkin tarih, ekoller, yaratıcılık, metin yazarlığı, tasarım, kampanya uygulamaları, medya planlama, araştırma yöntemleri, tüketici davranışı, pazarlama iletişimi, marka yönetimi vb. temel konuların yanı sıra, iletişim bilimlerinin ve reklamcılığın disiplinler arası bir alan olması itibariyle psikoloji, sosyoloji, sanat, kültür, siyaset gibi birçok konu eğitim programımızda yer alır. Teorik donanımını iş yaşamında yaratıcı ve etkin fikir ve uygulamalara dönüştürme becerisine sahip genç iletişimciler, reklamcılar yetiştirmek hedefi doğrultusunda ders programımız teorik ve pratik içerikleri bakımından dengeli bir şekilde oluşturulmuştur. Bölümümüzde eğitim gören öğrencilerimiz teknolojik bakımdan donanımlı bilgisayar laboratuarlarında grafik ve web tasarımı konularında ileri düzeyde eğitim görme şansına sahiptir. Öğrencilerimiz aynı zamanda bölümümüze ait reklam atölyesinde uygulama yapabilmekte ve reklamcılık alanında gerçekleştirilen önemli yarışmalara katılabilmektedir.