HIZLI ERİŞİM

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı

Bölüm Başkanı: Dr. Öğr. Üyesi Neriman ÇELİK

 

Erasmus Koordinatörü: Öğr. Gör. Dr. Ömer Faruk TEKİN

 

Farabi Koordinatörü: Öğr. Gör. Mehmet BÜYÜKÇİÇEK

 

Mevlana Koordinatörü: Dr. Öğr. Üyesi Saliha EKEN İNAN

 

AKTS Koordinatörü:  Öğr. Gör. Abdullah ERDEN

 

Bologna Koordinatörü: Öğr. Gör. Nesip ERGÜL

 

Danışmanlar: NÖ. Öğr. Gör. Mustafa DİRİM

                      İ.Ö  Öğr. Gör. Ömer Faruk TEKİN

 

Staj Danışmanları: Öğr. Gör. Abdullah ERDEN

 

Vizyon: Çağın gereklerine uygun evrensel niteliklere ve mesleki donanıma sahip insan gücü yetiştirmenin yanı sıra öğrencilerimizin hızla gelişen teknolojiye uyum sağlama, alanındaki sorunlara çözüm üretme, karar verme, sorumluluk alma ve Meslek yüksekokulları içinde en fazla talep edilen program olma.

 

Misyon: Öğrencilerin kendi alanlarında bilimsel bilgi ile donanmış, teknolojiyi yakalamış, dinamik, çağdaş, araştırmacı, düşünen özgüvenli bireyler olarak yetişmesini sağlayarak topluma ve iş hayatına kazandırmayı amaçlayan öncü bir Yüksekokul programı olmak.

 

Amacı: Gelişen iş hayatı koşullarına uygun sekreteryalar, bilgisayar, büro otomasyonunu kullanabilen, her türlü iletişim, yazışma, dosyalama işlemlerini yapabilen bu ilişkiler zincirini koparmadan diğer birim yöneticileri ile koordinasyon sağlayabilecek düzeyde bilgi, beceri ve davranışlara sahip elemanlar yetiştirmektir.

 

Program Dili: Türkçe

 

Kabul ve Kayıt Koşulları: Adayların Lise ve dengi okul diplomasına sahip olması ve Üniversite Öğrenci Seçme Sınavından yeterli puanı almış olması ve/veya ÖSYM tarafından belirlenen süreçleri tamamlamış olması gerekmektedir.

 

Önceki Öğrenmenin Tanınması: Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yandal ile Kurumlararası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik” hükümleri uygulanır.

 

Mezuniyet Şartları: Alanında önlisans derecesi elde edebilmek için öğrencilerin programda alması gereken zorunlu ve seçimlik derslerin (toplam 120 AKTS karşılığı) tümünü başarıyla tamamlamak ve genel ağırlıklı not ortalamasının 4.00 üzerinden en az 2.00 olması gerekir.

 

Ölçme ve Değerlendirme Esasları: Selçuk Üniversitesi Önlisans Öğretim ve Sınav Yönetmeliğine esas olmak şartıyla, herbir dersin içeriğine uygun olarak, var ise ödev, proje ve mesleki uygulamalar da değerlendirilerek, ara sınav ve genel sınav değerlendirmesi sonucunda geçerli not almak.

 

İstihdam Olanakları: Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programında okuyan öğrenciler; sahip oldukları ders müfredatından edindikleri mesleki donanımlarını teorik ve uygulamalı eğitimlerle pekiştirerek her sektörde faaliyet gösteren ilgili kurumlarda mesleki eleman olarak istihdam edilmektedirler.

 

Üst Derece Programlara Geçiş: Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Önlisans Programından mezun olan öğrencilerin, örgün öğretim ya da açıköğretim lisans programlarının 5. yarıyılından lisans öğrenimine devam edebilmeleri için Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan Dikey Geçiş Sınavına (DGS) girmeleri gerekmektedir. Bu programdan mezun olan öğrenciler, dikey geçiş kapsamında başvurabilecekleri lisans programlarını, bu programların koşullarını ve bu programlara alınacak öğrenci sayılarını gösteren 2017 Meslek Yüksekokulları İle Açıköğretim Önlisans Programları Mezunlarının Lisans Öğrenimine Dikey Geçiş Sınavı (DGS) Kılavuzu’ndan detaylı bilgiye ulaşabilirler. Bu kılavuzda, adayların nasıl başvurabilecekleri, lisans programı tercihlerini nasıl yapacakları, sınav, değerlendirme ve yerleştirme işlemleri, meslek yüksekokulu müdürlükleri ve açıköğretim önlisans programlarının bağlı olduğu birimlerce yürütülecek işlemlerle ilgili ilke ve kurallar yer almaktadır.

 

 

 

 

 


69642
Öğrenci
390251
Mezun
3160
Akademik Personel
4365
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu