HIZLI ERİŞİM

Hakkında

Hakkında:

Şube Müdürlüğümüz, 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanununda geçen tanıma uygun olarak iş yerlerine iş sağlığı ve güvenliği hizmetlerini sunmak üzere kurulan gerekli donanım ve personele sahip olan ve Rektörlüğümüzce yetkilendirilen bir birimdir. İş Sağlığı ve Güvenliği Şube Müdürlüğümüz, 23.06.2016 tarihinde faaliyet göstermeye başlamıştır.

 

Misyon:

Selçuk Üniversitesi İş Sağlığı ve Güvenliği Şube Müdürlüğünün Misyonu

İş Sağlığı ve Güvenliği hizmetleri kapsamında öğrencilerimiz, ziyaretçilerimiz, alt işverenlerimiz ve tüm çalışanlarımızın maruz kalabilecekleri tehlike ve risklere karşı korunmalarını sağlayan, bu hizmetlerin yerine getirilmesi için gerekli incelemeleri ve araştırmaları yapan, önerilerde bulunan ve takibini yapan, risklere karşı alınması gereken tedbirlerde önce ulusal ve uluslararası mevzuat ve standartlar ile genel iş sağlığı ve güvenliği kurallarına önem veren bir birim olmaktır.

 

Vizyon:

Selçuk Üniversitesi İş Sağlığı ve Güvenliği Şube Müdürlüğünün Vizyonu

Selçuk Üniversitesinin tüm birimlerinde ve yerleşkelerindeki tüm bina ve eklentilerde çalışanları ile ailelerinin bizlere emaneti ve geleceğin çalışanları olacak öğrencilerimizin iş sağlığı ve güvenliği hizmetlerini almasını sağlamak, yasal zorunluklarla beraber, çalışanlarının güvenliğini ve sağlığını korumayı bir güvenlik kültürü olarak benimseyerek gerekli hassasiyeti ve özeni gösteren bir üniversite olmaktır. Selçuk Üniversitesine yakışır şekilde de bu alanda da sürekli olarak fark ve değer yaratan, diğer Üniversitelerin örnek aldığı, her anlamda çalışanını koruyan bir birim olmaktır.


68688
Öğrenci
390398
Mezun
3154
Akademik Personel
4354
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu