HIZLI ERİŞİM
Birim Hedeflerimiz

- Kurumumuzda yeni göreve başlayan idari personel için oryantasyon eğitimi düzenlenip, İşe Başlatma Belgesi hazırlanacaktır.

- Üniversitemizin giderek artan bilimsel üretkenliğinin sürdürülebilir kılınması amacıyla Personel Daire Başkanlığı hizmet alanına giren işlerde hizmet kalitesi arttırılarak hizmetlerden yararlanan personelin memnuniyet düzeyinin %95'in üzerine çıkarılması amaçlanmaktadır.

- Tasarruf tedbirleri kapsamında mevcut bütçe imkânları nispetince hizmet içi eğitimlerin online olarak arttırılması ve farklı konularda yapılması hedeflenmektedir. İnsan kaynakları yönetimi uygulamaları güçlendirilerek personelin yetkinliğini arttırmak için planlı ve ihtiyaca binaen hizmet içi eğitimler düzenlenecektir.

- Hizmet içi eğitimlerin online verilebilmesi için interaktif eğitim sistemi aktif hâle getirilecektir.

- Arşiv Otomasyonu üzerine çalışma hazırlığı yapılacaktır.

- Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavı Başvurularının online olarak yapılması planlanmaktadır.

- Selçuk Üniversitesi Personel Özlük Programı (SUPER) web tabanlı otomasyon sisteminin güncel teknolojilerle yeniden yazılarak mevcut ihtiyaçlara cevap verebilecek hâle getirilmesi hedeflenmektedir.

- KBS (Kamu Bilgi Sistemi) ve Ek Ders Otomasyon Sistemi ile Personel Bilgi Sistemi senkronize hâle getirilecektir.

- İdari ve sözleşmeli personel ile sürekli işçilerin görev tanımları dikkate alınarak performans ölçüm analizi için hazırlık yapılacaktır.

- Bürokrasiyi ortadan kaldırmak için öğretim üyeleri ve sözleşmeli personel için de SAKİT (Akademik İlan Takip Sistemi Otomasyonu) Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ile entegre şekilde güncellenerek; MERNİS, ASAL, Anadolu Üniversitesi, ÖSYM, YÖKSİS kurumlarından veri çekilerek evrakta sahteciliğin önüne geçilerek kırtasiye giderleri azaltılacaktır.

- Akademik ve idari personelin özlük haklarındaki hataları sıfıra indirmek amacıyla, HİTAP ve PERBİS kayıtları kontrol edilmek suretiyle terfi süreçleri tümüyle gözden geçirilecektir.

- Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından merkezi olarak görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavı hazırlığı yapılacaktır.

- Görev tanımları ve iş akış şemaları sürekli güncel tutulacaktır.

- İstatistik birimi kurularak, belli standartlar oluşturup istenilen bilgilere daha hızlı erişilmesi sağlanacaktır.

- İMİD sistemi PERBİS’e aktarılarak işçi personelimizin yıllık izin, sağlık raporu ve puantajları PERBİS üzerinden tutulacaktır.

- PERBİS ve EBYS senkronize edilerek yıllık izinler sistem üzerinden verilecektir.

- İnsan Kaynakları Yönergesi ve Hizmet İçi Eğitim Yönergesi oluşturulması hazırlıkları yapılacaktır. Sürekli işçi kadrosunda çalışanların toplu iş sözleşmesi ve diğer ilgili mevzuatta yer almayan disiplin süreçlerindeki usul işlemlerine dair yönerge çalışması yapılacaktır.

- Üniversitemiz Öğretim Üyeliği Kadrolarına Atama ve Yükseltme Kriterleri Yönergesi ve ilgili mevzuat kapsamında atama ve jüri değerlendirme işlemlerinde adayları bilgilendirmek ve işleyişte birlikteliği sağlamak amacıyla öğretim üyesi kadrolarına başvurular için kılavuz hazırlanacaktır.


61599
Öğrenci
387008
Mezun
3115
Akademik Personel
4391
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu