Dilek ve Memnuniyet Kutusu
Bu uygulamadan, başta ÖĞRENCİLERİMİZ olmak üzere, AKADEMİK VE İDARİ PERSONELİMİZ, ZİYARETÇİLERİMİZ ve PAYDAŞLARIMIZ yararlanabilir.
Dilek ve Memnuniyet Kutusuna gelen formlar, ayda iki kere Birim Yöneticisi tarafından açılarak değerlendirmeye alınır.
Öneri, istek ve şikâyetleriniz, bizlere yol gösterici olacak ve sizlere daha kaliteli hizmet sunabilmemize imkân tanıyacaktır.
Formlar, ilgili personel tarafından incelendikten sonra değerlendirilecek ve düzeltici faaliyet gerçekleştirilir.
İrtibat bilgileri yer alması ve talep edilmesi halinde geri bildirimde bulunulur.
Sonuçlandırılmış talepler iletişim panosunda veya web sayfamızda yayınlanarak duyurulur.