KURUMSAL İLETİŞİM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
GÖREV TANIMLARI
1. KOORDİNATÖRÜN GÖREV TANIMI
1.1.Göreve İlişkin Bilgiler
Birimi : Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü
Görevin Adı : Kurumsal İletişim Koordinatörü
Bağlı Bulunduğu Unvan: Rektör-Rektör Yardımcısı
1.2.Görevin Kapsamı
Koordinatörlüğün faaliyetlerini kurumlar ve birimler arasında koordineyi sağlayarak gerçekleştirmek.
1.3. Yetki, Sorumluluk ve Görev Listesi
1.3.1. Üniversitenin doğru ve eksiksiz bir şekilde tanıtımını yapar. Kurum kimliğinin kurum içi ve kurum dışında benimsenebilmesi için çalışmalar yapar; bu çalışmalara toplumun daima bir adım önünde ve ona örnek oluşturacak şekilde yön verir.
1.3.2. Üniversitenin ulusal ve yerel basınla ilişkilerini yönetir.
1.3.3. Yapılan etkinliklerin başarılı olmasını ve bunların kurum kimliğine olumlu yansımasını sağlar.
1.3.4. Koordinatörlükte çalışan bütün görevliler üzerinde genel yönetim, denetim, işbölümü yapma, çalışma düzeni kurma, yetiştirme, hizmet içi eğitimi sağlama yetkilerine sahiptir. Yetkilerini, Rektörlüğe karşı sorumlu olarak genel yönetim ilkelerine ve yönetmelik hükümlerine göre kullanır.
1.4.Nitelikleri
1.4.1. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununda ve 2547 Sayılı Yüksek Öğretim Kanunu’nda
belirtilen genel niteliklere sahip olmak.
1.4.2.Görevinin gerektirdiği düzeyde iş deneyimine sahip olmak
1.4.3. Yöneticilik niteliklerine sahip olmak; sevk ve idare gereklerini bilmek.
1.4.4.Görevini etkin şekilde yerine getirebilmek için gerekli iş deneyimine sahip olmak.
1.4.5. Faaliyetlerini en iyi şekilde sürdürebilmesi için gerekli karar verme ve sorun çözme niteliklerine sahip olmak.
Bürosu
2. KOORDİNATÖR YARDIMCISI GÖREV TANIMI
2.1.Göreve İlişkin Bilgiler
Birimi : Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü
Görevin Adı : Kurumsal İletişim Koordinatör Yardımcısı
Bağlı Bulunduğu Unvan: Kurumsal İletişim Koordinatörü
2.2.Görevin Kapsamı
Koordinatörlüğün faaliyetlerini kurumlar ve birimler arasında koordineyi sağlayarak gerçekleştirmek.
2.3. Yetki, Sorumluluk ve Görev Listesi
2.3.1. Koordinatörlükte çalışan bütün görevliler üzerinde genel yönetim, denetim, işbölümü yapma, çalışma düzeni kurma, yetiştirme, hizmet içi eğitimi sağlama yetkilerine sahiptir. Yetkilerini, Rektörlüğe karşı sorumlu olarak genel yönetim ilkelerine ve yönetmelik hükümlerine göre kullanır.
3. HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÜROSU
3.1.Göreve İlişkin Bilgiler
Birimi: Kurumsal İletişim Koordinatörü
Görevin Adı: Halkla İlişkiler ve Tanıtım Personeli
Bağlı Bulunduğu Unvan: Kurumsal İletişim Koordinatörü
3.2. Yetki, Sorumluluk ve Görev Listesi
3.2.1. Üniversitemizin akademik açılış törenleri başta olmak üzere Rektörlüğün düzenlediği tüm konser,tiyatro, söyleşi, konferans, panel, sergi, şenlik gibi etkinliklerin rezervasyonlarını alır; salon protokol düzenini sağlar ve sunumunu gerçekleştirir.
3.2.2. Düzenlenen etkinlikler süresince, etkinlik alanında hazır bulunur; gerek protokol kurallarının, gerekse program akışının eksiksiz ve kesintisiz yürümesi sağlar.
3.2.3. Üniversitemiz birimleri arasında ve diğer kurumlarla gerçekleştirilen ortak organizasyonlarda koordinasyon görevi yürütür.
3.2.4. Üniversitemizin resmi Facebook ve Twitter sayfaları sayfalarını yönetir.
3.2.5. Üniversitemiz Web sayfasında yer alan “Basında üniversitemiz” sayfasını hazırlar.
3.2.6. Konya başta olmak üzere diğer illerde düzenlenen üniversite tanıtım fuarlarına katılır, isteyen okullara üniversitemizi tanıtım gezileri düzenler.
3.2.7. Tanıtım dokümanları, talepte bulunan tüm okullar ve dershanelere düzenli olarak gönderilir.
4. BASIN‐YAYIN BÜROSU
4.1.Göreve İlişkin Bilgiler
Birimi: Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü
Görevin Adı: Basın‐Yayın Personeli
Bağlı Bulunduğu Unvan: Kurumsal İletişim Koordinatörü
4.2. Yetki, Sorumluluk ve Görev Listesi
4.2.1. Rektörlüğümüz ile üniversitemiz akademik ve idari birimlerinin faaliyetlerini, hazırladığı basın bültenleri ve fotoğraflarıyla yerel‐ulusal ve internet medyası aracılığı ile kamuoyuna duyurur.
4.2.2. Üniversitemizle ilgili olarak basında yer alan haberlerin izlenmesi sürecinde tespit edilen hataları, ilgili yerle bağlantı kurarak gerekli düzeltme ve doğru bilgilendirmeyi gerçekleştirir.
4.2.3. Kurum içi ve kurum dışı protokol listelerini günceller.
4.2.4. Rektörlüğe ait etkinliklerin davetiye ve afişlerini, Konya ve Ankara protokolüne ve üniversite kampüslerine dağıtır.
5. FOTOĞRAF BÜROSU
5.1.Göreve İlişkin Bilgiler
Birimi Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü
Görevin Adı: Fotoğraf ve Fotoğraf Arşivi
Bağlı Bulunduğu Unvan: Kurumsal İletişim Koordinatörü
5.2. Yetki, Sorumluluk ve Görev Listesi
5.2.1. Üniversitemizde gerçekleştirilen tüm etkinlikler takip edilerek; fotoğraf ve çekimleri yapılır, bu görüntüler digital ortamda arşivlenir.
5.2.2. Günlük gazeteler ve internet medyası her gün düzenli olarak incelenir; yükseköğretim, diğer üniversiteler ve üniversitemizle ilgili haberler Rektör, Rektör Yardımcıları, Dekan, Okul Müdürleri, Genel Sekreter ve Genel Sekreter Yardımcılarına sunulur.
5.2.3. Üniversitemizle ilgili haberler digital olarak arşivlenir.
6. GRAFİK TASARIM BÜROSU
6.1.Göreve İlişkin Bilgiler
Birimi: Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü
Görevin Adı: Grafiker
Bağlı Bulunduğu Unvan: Kurumsal İletişim Koordinatörü
S Efe
6.2. Yetki, Sorumluluk ve Görev Listesi
6.2.1. Selçuk Üniversitesi Tanıtım Kataloğu, Selçuk Üniversitesi üç ayda bir yayınlanan “Selçuk Bakış” adlı dergi ve tanıtım broşürlerinin grafik tasarımlarını yapar.
6.2.2. Rektörlük tarafından düzenlenen tüm etkinliklerin davetiye, afiş ve program tasarımlarını yapar.
6.2.3. Üniversitemiz internet sayfasında yer alan haberler, duyurular, etkinlikler bölümlerini hazırlar.
6.2.4. Üniversitemiz Web sayfası bannerlarını hazırlar.
6.2.5. Üniversitemiz web sayfası, Resmi Facebook ve twitter sayfasında yayınlanan görselleri hazırlar.