HIZLI ERİŞİM

Sunum Kuralları

Değerli katılımcımız, lütfen aşağıdaki bilgilendirme metnini dikkatlice okuyunuz

- Kongreye sözlü sunum ile katılmak zorunludur. Sözlü olarak sunulmayan özetler, kongre kitabında yayınlanmayacaktır. Sözlü olarak sunulmayan özetler için katılım belgesi gönderilmeyecektir. Çok yazarlı çalışmalarda bir yazarın sunum yapması yeterlidir

- Lütfen oturumunuz başlamadan 15 dk önce sisteme giriş yapınız

- Sisteme giriş yaptığınızda doğrudan dijital kayıt masası ve bekleme salonuna katılmış olursunuz. Buradan teknik ekibimizin desteği ile sunum salonunuza geçmeniz sağlanacaktır.

- Zoom'da isminizi ad-soyad olarak belirtmeniz gerekmektedir.

- Sunumlar 13-15 dk ile sınırlıdır. Bu sebeple sunumlarınızda salt kitabı teorik bilgiler vermekten kaçınarak çalışmanızın amacı, bulgular ve sonuç kısmına odaklanınız.

-Oturumların sarkmaması ve sizden sonraki oturumdaki katılımcıları bekletmemek adına lütfen sunum süresini (13-15dk) aşmamaya özen gönderiniz.

- Sunumunuz kaçıncı sırada olursa olsun oturumun başından sonuna kadar salonda bulunmanız zorunludur. Sunumları dinlerken ses karışıklığı olmaması için lütfen mikrofonunuzu kapalı tutunuz. Dilerseniz kendi oturumunuzu siz de kayıt altına alabilirsiniz.

- Kongremize yabancı bilim insanları da katıldığı için sunumunuzu Türkçe yapacaksanız lütfen slaytlarınızı iki dilli (aynı sayfada hem Türkçe hem İngilizce Metin) hazırlamaya özen gösteriniz. 

- Kongre sonrası katılım belgeleriniz PDF olarak tarafınıza gönderilecektir.

- Yayın sürecinde herhangi bir aksaklık/mağduriyet yaşamamak için lütfen kongre takviminde belirtilen süreleri ve yayın alternatifleri kısmındaki açıklamaları dikkatle okuyunuz. Süresi içerisinde gönderilmeyen tam metinler yayımlanamamaktadır

- Elektronik kongre kitapları yayınlandıktan sonra birer nüshası yayınevi tarafından ilgili kurumlara ve kütüphanelere gönderilmektedir. Bu aşamadan sonra kitap birçok mecrada kayıt altına alındığı ve binlerce kişi tarafından elektronik ortamda paylaşıldığı için basılı eser hükmü kazanmaktadır ve kitapta herhangi bir değişiklik, ekleme/çıkarma yapılamamaktadır. Bu sebeple çalışmalarınızın son halini göndermeden önce dikkatle kontrol ediniz.

- Oturumların başlatılması, soru cevap alınması ve oturuma ilişkin tüm hususlarda düzenleme kurulumuzu temsilen oturum başkanları tam yetkilidir.

- Kongremiz değerlendirme süreci, bilim ve danışma kurulu yapısı ve katılımcı çeşitliliği bakımından uluslararası niteliktedir ve akademik yükselme  kriterlerini karşılamaktadır.​

OTURUM BAŞKANLARIMIZ İÇİN AÇIKLAMA

-Oturum başkanlarımız, düzenleme kurulu adına oturumların yönetilmesi noktasında tam yetkilidir.

- Dijital oturum salonuna girdikten sonra oturum başlangıç saatinde kısa bir oturum açılış konuşması yaparak oturumu başlatabilirsiniz.

- Programdaki sunum sıralamasını uygulamanızı tavsiye etmekle beraber, oturum sırasında gerekli görmeniz halinde sıralamayı değiştirebilirsiniz.

- Her bir sunum için 13-15 dk süre ayrılmıştır. Sunum sürelerinin aşılmaması noktasında katılımcılarımızın hassasiyet göstermesi önemlidir. Soru cevap kısmını dilerseniz her bir sunumdan sonra, dilerseniz oturumun sonunda yapabilirsiniz.

- Oturum başkanı olarak her hususta bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

Değerli katkılarınızla iyi bir kongre geçmesini dileriz


68630
Öğrenci
390436
Mezun
3088
Akademik Personel
4350
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu