MYO-AKADEMİK TEŞVİK DÜZENLEME VE İTİRAZ BİRİM KOMİSYONLARI
Bilgisayar Teknolojileri Bölümü (18.12.2023-E.658192)
Doç. Dr. Yasemin GÜNDOĞDU
Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül KAYA
Öğr. Gör. Dr. Kamil Aykutalp GÜNDÜZ
İnşaat Bölümü (18.12.2023-E.658192)
Öğr. Gör. Hasan UZUN
Öğr. Gör. Mehmet ORHAN
Öğr. Gör. Dr. Murat GÜNAYDIN
Mimarlık ve Şehir Planlama Bölümü (18.12.2023-E.658192)
Öğr. Gör. Dr. Turgut AYTEN
Öğr. Gör. Beytullah YALÇIN
Öğr. Gör. Mehmet Alper YILDIZ
Elektronik ve Otomasyon Bölümü (18.12.2023-E.658192)
Dr. Öğr. Üyesi Cemal AKYOL
Öğr. Gör. İsmail ÇAĞIRAN
Öğr. Gör. Ali Barış ÖZTÜRK
Mülkiyeti Koruma ve Güvenlik Bölümü (18.12.2023-E.658192)
Öğr. Gör. Abdullah KOCA
Öğr. Gör. Mustafa Kemal YAVUZYİĞİT
Öğr. Gör. Şenay CANBULAT
Yönetim ve Organizasyon Bölümü (18.12.2023-E.658192)
Öğr. Gör. Safa KÜLAHLI
Öğr. Gör. Dr. Mahmut Sami ALDUR
Öğr. Gör. Ali KILIÇ
Bölüm İşleri (Akademik Teşvik)
(Bölümle veya konuyla ilgili belirtilen veya belirtilmeyen genel dosyalara, belgelere en aşağıdaki Dosya kısmından ulaşabilirsiniz)
Selçuk Üniversitesi Akademik Teşvik Birimi Duyuru Web Tıklayınız
Selçuk Üniversitesi Akademik Teşvik Başvuru Onay Tıklayınız
Akademik Teşvik Otomasyon Sistemi aktif durumdadır. Akademik Personel, faaliyet bilgilerini YÖKSİS sistemine girdikten sonra Selçuk Üniversitesi Akademik Teşvik Otomasyon Sistemi üzerinden ilgili takvime göre (https://akademiktesvik.selcuk.edu.tr/) başvuruyu tamamlayacaktır. Tüm kanıt dosyaları otomasyon sistemine yüklenecektir. Daha sonra YÖKSİS çıktısı ile birlikte otomasyondan alacağı başvuru çıktısını imzalayarak Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonuna teslim etmeleri gerekmektedir.
Otomasyonda yaşanabilecek genel bir aksaklık olması durumunda, Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunun kararı doğrultusunda Akademik personel YÖKSİS'den alacağı başvuru formu çıktısı ile birlikte akademik faaliyetleri ve kanıtlayıcı belgeleri içeren dosyaları elektronik (flash bellek) veya basılı olarak ilgili birimlere teslim edecektir. Başvuruların bu şekilde alınması halinde, akademik personelin elektronik (flash bellek) veya basılı olarak verdiği kanıtlayıcı belgeler birimlerde arşivlenecektir. Ancak, akademik personelin başvuru formunda belirttikleri puanlarla Birim Akademik teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları tarafından belirlenen puanlar arasında bir farklılık olması ve/veya kararın oy çokluğu ile alınması halinde birim komisyonları tarafından gerekçesi tutanağa işlenmelidir. Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu gerekli görülen hallerde daha sonra bu kanıtlayıcı belgeler ve/veya ilave belgeler talep edebilir.
Bölüm Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunun Otomasyon Onayları
Akademik Teşvik Otomasyon Sistemi faaliyete geçmiş ve başvurular bu sistem üzerinden alınmaktadır. Akademik Teşvik İnceleme ve Değerlendirme Komisyonlarımızın (Birim Komisyonları) başvuru dosyalarını inceleme işlemi sonrasında sistem üzerinden ilgili takvime göre onay verilmelidir. Akademik Teşvik İnceleme ve Değerlendirme Komisyon üyelerinin (Birim Komisyonları) hepsinin ilgili başvuruyu onaylaması gerekmektedir. Tüm komisyon üyelerinin onaylama işlemini otomasyon sistemi üzerinden tamamlamaları gerekmektedir.