HIZLI ERİŞİM
Bölüm İşleri - Akademik Teşvik

MYO-AKADEMİK TEŞVİK DÜZENLEME VE İTİRAZ BİRİM KOMİSYONLARI (Güncelleme: 03.12.2024)

Bilgisayar Teknolojileri Bölümü (18.12.2023-E.658192)

Doç. Dr. Yasemin GÜNDOĞDU KABAKCI

Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül ERGUN

Öğr. Gör. Niyazi ETİK (03.12.2024)

İnşaat Bölümü (18.12.2023-E.658192)

Öğr. Gör. Hasan UZUN

Öğr. Gör. Mehmet ORHAN

Öğr. Gör. Dr. Murat GÜNAYDIN

Mimarlık ve Şehir Planlama Bölümü (18.12.2023-E.658192)

Öğr. Gör. Dr. Turgut AYTEN

Öğr. Gör. Beytullah YALÇIN

Öğr. Gör. Mehmet Alper YILDIZ

Elektronik ve Otomasyon Bölümü (18.12.2023-E.658192)

Dr. Öğr. Üyesi Cemal AKYOL

Öğr. Gör. Dr. İsmail ÇAĞIRAN

Öğr. Gör. Dr. Kamil Aykutalp GÜNDÜZ (03.12.2024)

Mülkiyeti Koruma ve Güvenlik Bölümü (18.12.2023-E.658192)

Öğr. Gör. Abdullah KOCA

Öğr. Gör. Mehmet Hakan ÇOLPAN (03.12.2024)

Öğr. Gör. Şenay CANBULAT

Yönetim ve Organizasyon Bölümü (18.12.2023-E.658192)

Öğr. Gör. Safa KÜLAHLI

Öğr. Gör. Dr. Mahmut Sami ALDUR

Öğr. Gör. Dr. Ertuğrul TEKİN (03.12.2024)

Bölüm İşleri (Akademik Teşvik)

(Bölümle veya konuyla ilgili belirtilen veya belirtilmeyen genel dosyalara, belgelere en aşağıdaki Dosya kısmından ulaşabilirsiniz)

Selçuk Üniversitesi Akademik Teşvik Birimi Duyuru Web Tıklayınız

Selçuk Üniversitesi Akademik Teşvik Başvuru Onay Tıklayınız

Akademik Teşvik Otomasyon Sistemi aktif durumdadır. Akademik Personel, faaliyet bilgilerini YÖKSİS sistemine girdikten sonra Selçuk Üniversitesi Akademik Teşvik Otomasyon Sistemi üzerinden ilgili takvime göre (https://akademiktesvik.selcuk.edu.tr/) başvuruyu tamamlayacaktır. Tüm kanıt dosyaları otomasyon sistemine yüklenecektir. Daha sonra YÖKSİS çıktısı ile birlikte otomasyondan alacağı başvuru çıktısını imzalayarak Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonuna teslim etmeleri gerekmektedir.

Otomasyonda yaşanabilecek genel bir aksaklık olması durumunda, Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunun kararı doğrultusunda Akademik personel YÖKSİS'den alacağı başvuru formu çıktısı ile birlikte akademik faaliyetleri ve kanıtlayıcı belgeleri içeren dosyaları elektronik (flash bellek) veya basılı olarak ilgili birimlere teslim edecektir. Başvuruların bu şekilde alınması halinde, akademik personelin elektronik (flash bellek) veya basılı olarak verdiği kanıtlayıcı belgeler birimlerde arşivlenecektir. Ancak, akademik personelin başvuru formunda belirttikleri puanlarla Birim Akademik teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları tarafından belirlenen puanlar arasında bir farklılık olması ve/veya kararın oy çokluğu ile alınması halinde birim komisyonları tarafından gerekçesi tutanağa işlenmelidir. Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu gerekli görülen hallerde daha sonra bu kanıtlayıcı belgeler ve/veya ilave belgeler talep edebilir.

Bölüm Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunun Otomasyon Onayları

Akademik Teşvik Otomasyon Sistemi faaliyete geçmiş ve başvurular bu sistem üzerinden alınmaktadır. Akademik Teşvik İnceleme ve Değerlendirme Komisyonlarımızın (Birim Komisyonları) başvuru dosyalarını inceleme işlemi sonrasında sistem üzerinden ilgili takvime göre onay verilmelidir. Akademik Teşvik İnceleme ve Değerlendirme Komisyon üyelerinin (Birim Komisyonları) hepsinin ilgili başvuruyu onaylaması gerekmektedir. Tüm komisyon üyelerinin onaylama işlemini otomasyon sistemi üzerinden tamamlamaları gerekmektedir.


68688
Öğrenci
390398
Mezun
3154
Akademik Personel
4354
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu