HIZLI ERİŞİM
Öğrenci Duyurular

2024‒2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DGS EK YERLEŞTİRME KAYIT DUYURUSU

7.11.2024 - Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

2024‒2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA SELÇUK ÜNİVERSİTESİNE DGS EK YERLEŞTİRME İLE YERLEŞEN ADAY ÖĞRENCİLERİN KAYIT DUYURUSU

Selçuk Üniversitesi ailesine Dikey Geçiş Sınavı ile katılan tüm öğrencilerimizi tebrik eder, başarılar dileriz. Üniversitemize hoş geldiniz.

E-KAYIT YAPTIRACAK ÖĞRENCİLERİN KAYIT İŞLEMLERİ

ÖSYM tarafından yapılan DGS Ek Yerleştirme ile Üniversitemize yerleştirilen adaylar, kayıtlarını 11-13 Kasım 2024 tarihleri arasında e- devlet üzerinden e-kayıt yolu ile yapabileceklerdir. Elektronik kayıt (e-kayıt) yaptırmak isteyen öğrenciler (şayet yoksa) PTT şubelerinden e-devlet şifresi almak zorundadırlar. Daha sonra “https://www.turkiye.gov.tr/” adresinden sırasıyla e-hizmetler/Eğitim/Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı başlığı altında bulunan “Üniversite E-Kayıt” seçeneği aracılığı ile kayıt işlemini gerçekleştirebileceklerdir.

1) E-kayıt işlemlerini tamamlayan öğrencilerin kayıt olduklarını gösterir barkotlu bilgisayar çıktısını mutlaka almaları gerekir.

2) E-kayıt yapanların Üniversitemize başvurarak tekrar yüz yüze kayıt yaptırmalarına gerek yoktur.

3) Zorunlu nedenlerle elektronik kayıt yapılamayan durumlarda öğrenciler Üniversitemize gelerek yüz yüze kayıt yaptıracaklardır.

YÜZ YÜZE KAYIT İŞLEMLERİ

E-kayıt yapamayan veya yüzü yüze kayıt yaptırmak isteyen öğrencilerin kayıtları 11-15 Kasım 2024 tarihleri arasında ilgili Fakülte/Yüksekokul kayıt bürolarında mesai saatlerinde yapılacaktır.

YÜZ YÜZE KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

E-kayıt yapan öğrencilerin herhangi bir belge getirmelerine gerek yoktur. Ancak intibaklarının yapılabilmesi için mezun olunan ön lisans programına ait transkriptin ve ders içeriklerinin ilgili Fakülte/Yüksekokul öğrenci işleri bürosuna teslim etmeleri gerekmektedir.

1) Ön lisans diplomasının aslını göstermek kaydıyla fotokopisi veya onaylı örneği ya da geçici mezuniyet belgesi.

2) TC Kimlik Kartı fotokopisi. (Aslının ibraz edilmesi zorunludur.)

3) Ön lisans transkript belgesi

4) 6 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf. (Fotoğraflar son altı ay içinde, önden, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde çekilmiş olmalıdır.)

5) İkinci bir programa yerleşen öğrenciler için katkı payının ödendiğini gösteren belge. Öğrenim ücreti öğrenci numarası ile Vakıfbank şubeleri ve Vakıfbank internet bankacılığı aracılığıyla tahsil edilecektir.

6) Kayıt yapılacak programın, Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzunun özel koşul ve açıklamalar bölümünde yer alan belgeler.

 

ÖNEMLİ NOTLAR:

1) Adayın elektronik kayıt yoluyla ya da bizzat başvurarak kayıt yaptırması gerekmektedir. Postayla kayıt yapılmaz.

2) Belgeler eksik ise kayıt yapılmaz.  Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan aday, herhangi bir hak iddia edemez. Gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran aday hakkında gerekli yasal işlem yapmaya Üniversitemiz yetkilidir.

3) Adaylar daha önce öğrenim gördükleri Yükseköğretim Kurumlarında başarılı oldukları dersler için kredi ve not transferi talebinde bulunabilirler. Bu durumdaki adayların, bir dilekçeyle birlikte kredi transferine esas oluşturabilecek belgeleri birimine vermek zorundadır.

4) Yeni kayıt yaptıran öğrenci ders seçimi ve ders kaydı yapmayacaktır.

5) Üniversitemize yerleşen, ancak yükseköğretim kurumlarından DGS Ek Yerleştirme kayıt tarihlerinden sonra mezuniyet hakkı elde eden ön lisans öğrencilerinin bu durumlarını belgelemeleri kaydıyla 2024-2025 eğitim öğretim yılı bahar yarıyılı başlangıcına kadar kayıt hakkı kazandıkları lisans programlarına kayıt yaptırabileceklerdir.

 

 

TC KİMLİK NO İLE ÖĞRENCİ NUMARASI VE HARÇ SORGULAMA

 

 

FAKÜLTELER

İLETİŞİM

Akşehir İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

0332 812 85 88

Beyşehir Ali Akkanat İşletme Fakültesi

0332 512 05 15

Beyşehir Ali Akkanat Turizm Fakültesi

0332 512 05 45

0332 512 05 80

Edebiyat Fakültesi

0332 223 14 00

0332 223 14 66

0332 223 14 26

0332 223 14 15

0332 223 12 70

Fen Fakültesi

0332 223 39 36

Güzel Sanatlar Fakültesi

0332 223 45 66

0332 223 45 60

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

0332 223 19 95

0332 223 19 96

0332 223 19 97

0332 223 19 98

0332 223 19 99

0332 223 20 20

0332 223 20 01

İletişim Fakültesi

0332 223 36 45

0332 223 36 98

Mimarlık ve Tasarım Fakültesi

0332 223 17 80

0332 223 18 18

Sağlık Bilimleri Fakültesi

0332 223 35 22

0332 223 35 23

0332 223 35 27

0332 223 35 30

0332 223 16 03

Spor Bilimleri Fakültesi

0332 223 47 95

0332 223 47 96

0332 223 47 97

 

Turizm Fakültesi

0332 223 44 48

0332 223 44 43

0332 223 43 10

0332 223 45 59

KONSERVATUVAR

İLETİŞİM

Dilek Sabancı Devlet Konservatuvarı

0332 223 48 80

 

YÜKSEKOKULLAR

İLETİŞİM

Akşehir Kadir Yallagöz Sağlık Yüksekokulu

0332 813 05 72

Beyşehir Ali Akkanat Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu

0332 512 18 81

Çumra Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu

0332 447 36 69

 

Sivil Havacılık Yüksekokulu

0332 223 10 52

0332 223 10 29

 

 

69909
Öğrenci
390210
Mezun
3173
Akademik Personel
4370
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu