HIZLI ERİŞİM
Program Yeterlilikleri
  1. Temel pazarlama kavram ve prensiplerini tanımlayabilir.
  2. Pazarlama alanı ile ilgili uluslararası literatürü izleyebilecek ve iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olur.
  3. Alanında yararlı olabilecek temel matematik, hukuk, ekonomi bilgilerini edinir.
  4. Temel hukuk bilgisine sahip olarak problemlerin çözümüne bu doğrultuda yaklaşabilir.
  5. Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilir.
  6. Uluslararası alanda değişen pazarlara yönelik geliştirilen yeni pazarlama yaklaşımlarını benimseyebilmek ve uygulamaya geçirebilir.
  7. Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme becerisine sahip olur.
  8. Pazarlama stratejilerini ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma amaçlarına uygun olarak geliştirebilir ve uygulayabilir.
  9. İş yaşamında etkin iletişim kurma ve ikna becerisine sahip olur.
  10. Türkçe sözlü ve yazılı iletişim becerilerini kazanmak, etkili iletişim kurma tekniklerine hakim ve alanındaki yenilikleri takip edebilecek düzeyde bir yabancı dil bilgisine sahip olur.
  11. Alanı ile ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknikleri, araçları ve bilişim teknolojilerini seçebilir ve etkin kullanabilir.
  12. Tarihi değerlere saygılı, sosyal sorumluluk, evrensel, toplumsal ve mesleki etik bilincine sahip olur.
  13. İşletmelerin pazarlama çevresi ile ilgili saptamalar ve durum analizleri yapabilir.

68093
Öğrenci
381005
Mezun
3130
Akademik Personel
4317
İdari Personel
24
Fakülte
8
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu