HIZLI ERİŞİM
- Temel pazarlama kavram ve prensiplerini tanımlayabilir.
- Pazarlama alanı ile ilgili uluslararası literatürü izleyebilecek ve iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olur.
- Alanında yararlı olabilecek temel matematik, hukuk, ekonomi bilgilerini edinir.
- Temel hukuk bilgisine sahip olarak problemlerin çözümüne bu doğrultuda yaklaşabilir.
- Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilir.
- Uluslararası alanda değişen pazarlara yönelik geliştirilen yeni pazarlama yaklaşımlarını benimseyebilmek ve uygulamaya geçirebilir.
- Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme becerisine sahip olur.
- Pazarlama stratejilerini ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma amaçlarına uygun olarak geliştirebilir ve uygulayabilir.
- İş yaşamında etkin iletişim kurma ve ikna becerisine sahip olur.
- Türkçe sözlü ve yazılı iletişim becerilerini kazanmak, etkili iletişim kurma tekniklerine hakim ve alanındaki yenilikleri takip edebilecek düzeyde bir yabancı dil bilgisine sahip olur.
- Alanı ile ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknikleri, araçları ve bilişim teknolojilerini seçebilir ve etkin kullanabilir.
- Tarihi değerlere saygılı, sosyal sorumluluk, evrensel, toplumsal ve mesleki etik bilincine sahip olur.
- İşletmelerin pazarlama çevresi ile ilgili saptamalar ve durum analizleri yapabilir.