NO |
PROGRAM ÇIKTILARI |
P.Ç. 1 |
Lisans öğrenimi boyunca edindiği bilgileri eleştirel bakış açısıyla değerlendirir. |
P.Ç. 2 |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
P.Ç. 3 |
Bir birey olarak güçlü ve zayıf yönleri hakkında farkındalık becerisi edinir. |
P.Ç. 4 |
Bilimsel ve mesleki etik ilkelere uygun davranır. |
P.Ç. 5 |
Öğrencilere mesleki, eğitsel ve kişisel rehberlik yapmada kullanacağı kuramları bilir. |
P.Ç. 6 |
Rehberlik ve psikolojik danışma alanında kazandığı bilgi ve becerileri, akademik konu içeriklerini, disiplinler arası konular, araştırma ve sorgulama yöntemleri ile ilişkilendirerek sergiler. Araştırma raporu hazırlamanın aşamalarını açıklayabilir. Temel istatistiksel teknikleri kullanabilir. |
P.Ç. 7 |
Öğrenci kişilik hizmetlerinin uygulanmasında yetkin hale gelir. |
P.Ç. 8 |
Bireysel ve Grupla Psikolojik danışma yapabilme becerisine sahip olur. |
P.Ç. 9 |
Aile psikolojik danışmanlığına ilişkin temel düzeyde bilgi ve beceri edinerek mesleğine bu bilgi ve beceriyi yansıtır. |
P.Ç. 10 |
Okul rehberlik ve psikolojik danışma programı geliştirir, uygular, izler ve değerlendirir. |
P.Ç. 11 |
Sosyal yapı ve toplum psikolojisi hakkında bilgi sahibi olarak yaşadığı çevreye ilişkin bireylerin psikolojik durumlarını iyileştirmeyi amaçlayan etkinlikler düzenler. |
P.Ç. 12 |
Yaşam boyu eğitimin önemini ve yöntemlerini bilir. |
P.Ç. 13 |
Özel gereksinimleri olan bireylerin tanıma, değerlendirme ve destek süreçlerinde RPD alanına özgü müdahaleleri planlar ve uygular. |
P.Ç. 14 |
İnsan ilişkileri ve iletişim kuramları konusunda yeterli bilgi ve beceriye sahip olup gerektiği durumlarda bunları danışma oturumlarında uygular. |