Yüksek Lisans (GÜZ)
|
Dersin Adı |
Kaynaklar |
Diğer Bilgiler |
Uluslararası Vakalarla Finans Teorisi |
Finansal Vaka Analizleri: Vakalarla Finans Teorisi. (Ed. Ahmet Faruk Aysan, Mevlüt Camgöz, Fatih Yiğit). Nobel Akademik Yayıncılık |
Ders kapsamında her öğrenciye 2 vaka analizi ödev olarak verilip, ödev puanlarının %50’si alınır. Ayrıca dönem sonunda yapılan final sınav notunun da %50’si alınarak, her ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir. |
|
Bilimsel Araştırma Teknikleri |
Sait Gürbüz, Faruk Şahin (2015) Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri: Felsefe - Yöntem - Analiz. Seçkin Yayıncılık, Ankara. |
Ders kapsamında bir makale ödevi bir de yazılı sınav yapılacaktır. Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir. |
|
Uluslararası İşletmelerde Stratejik Yönetim |
1. Can, E. Uluslararası İşletmecilik Teori ve Uygulama, Beta Yayınları, İstanbul. 2. Bakoğlu, R. Çağdaş Stratejik Yönetim, Beta Yayınları, İstanbul. |
Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev+sözlü puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
E-Ticaret ve Dijital Pazarlama |
Kenneth C. Laudon & Carol Guercio Traver (2018). E-Ticaret: İşletme, Teknoloji, Toplum. |
Puan hesaplamasında %25 Ödev, %25 Sunum ve %50 Final notu etkili olacaktır. |
|
Pazarlama Yönetimi ve Modern Yaklaşımlar |
Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir, Ömer Torlak, Modern Pazarlama, Değişim Yayınları; Pazarlama Teorileri, Mehmet İ. Yağcı, Serap Çabuk, Mediacat Yayınları; Pazarlama İlkeleri, İsmet Mucuk, Türkmen Kitabevi; Philip Kotler A’dan Z’ye Pazarlama. Mediacat Yayıncılık |
Ders kapsamında öğrencilere; 2 adet dönem ödevi verilecek, ders müfredatı kapsamında 1 adet sunum yaptırılacaktır. Değerlendirme ödev+sözlü puanının %100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
Uluslararası Ticarette İnovasyon Yönetimi |
Güncel doküman ve raporlar takip edilecektir. |
Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenmektedir. |
|
Lojistik ve Taşımada Güncel Sorunlar |
Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi – Prof. Dr. Mehmet Tanyaş |
Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
Uluslararası İşletmecilik |
Uluslararası İşletmecilik – Prof. Dr. Esin Can |
Ders kapsamında bir dönem ödevi ve bir de sunum yapılacaktır. Ödevin %50’si, sunumun %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenecektir. |
Yüksek Lisans (BAHAR) |
Dersin Adı |
Kaynaklar |
Diğer Bilgiler |
Uluslararası Ticarette Finansal Risk Yönetimi |
Risk Yönetimi, Evren Bolgün. |
Ders kapsamında her öğrenciye 2 ödev verilip, ödev puanlarının %50’si alınır. Ayrıca dönem sonunda yapılan final sınav notunun da %50’si alınarak, her ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir. |
|
Sosyal Bilimlerde Akademik Yazım Teknikleri ve Etik İlkeler |
Sosyal Bilimlerde Etik Sorunlar, Editör Musa Öztürk, 2023, Nobel Yayıncılık Akademik Yazım Yeni Bir Perspektif, Levent Bilgili, 2024, Nobel Yayıncılık Akademik Etik Uygulamaları, Fahri Apaydın, 2023, Akademisyen Kitabevi |
Ders kapsamında bir makale ödevi bir de yazılı sınav yapılacaktır. Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir. |
|
Uluslararası Girişimcilik ve İş Planı Uygulamaları |
1. Küçük, O. Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi, Seçkin Yayıncılık, İstanbul. 2. Bozacı, İ. Girişimcilik: Örnekler ve İş Planı Rehberli, Beta Yayınları, İstanbul. |
Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev+sözlü puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
Küresel Pazarlama |
Warren J. Keegan & Mark C. Green (2013). Küresel Pazarlama. |
Puan hesaplamasında %25 Ödev, %25 Sunum ve %50 Final notu etkili olacaktır. |
|
Tüketici Davranışları ve Güncel Trendler |
Erdoğan Koç, Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri-Global ve yerel yaklaşım, 5.Baskı, Seçkin Yayıncılık; Leon Schifmann, Leslie Kanuk, Consumer behavior, 10th Edition, Pearson; Michael R. Solomon, Consumer behavior: Buying, Having and Being, 10th edition, Prentice Hall. |
Ders kapsamında öğrencilere; 2 adet dönem ödevi verilecek, ders müfredatı kapsamında 1 adet sunum yaptırılacaktır. Değerlendirme ödev+sözlü puanının %100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
Uluslararası Ticarette Dijital Dönüşüm Uygulamaları |
Türk Dış Ticaretinde Dijital Dönüşüm, Rasim Kutlu, Detay Yayıncılık |
Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenmektedir. |
|
Tedarik Zincirinde Teknoloji ve Dijital Dönüşüm Teori ve Uygulama |
Tedarik Zinciri Yönetimi: Strateji, Planlama ve Operasyon" – Sunil Chopra |
Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
Çağdaş Yönetim Yaklaşımları |
Çağdaş Yönetim Yaklaşımları – Prof. Dr. İsmail Bakan |
Ders kapsamında bir dönem ödevi ve bir de sunum yapılacaktır. Ödevin %50’si, sunumun %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenecektir |
Doktora (GÜZ) |
Dersin Adı |
Kaynaklar |
Diğer Bilgiler |
Modellerle Finans Yönetimi |
Modellerle İşletme Yönetimi (Ed.Hasan Hüseyin Yıldırım; Kazım Karaboğa) Eğitim kitabevi. |
Ders kapsamında her öğrenciye 2 ödev verilip, ödev puanlarının %50’si alınır. Ayrıca dönem sonunda yapılan final sınav notunun da %50’si alınarak, her ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir. |
|
İleri Bilimsel Araştırma Teknikleri |
Research methods, design, and analysis (Twelfth edition), 2014. Larry B. Christensen, R. Burke Johnson ve Lisa A. Turner. Pearson Education, Inc. (ISBN-10: 0-205-96125-8) |
Ders kapsamında bir makale ödevi bir de yazılı sınav yapılacaktır. Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir. |
|
Uluslararası İşletmelerde Postmodern Yönetim Yaklaşımları |
1. Koçel, T. İşletme Yöneticiliği, Beta Yayınevi, İstanbul. 2. Yeşil, S. Yeni Yönetim Yaklaşımlarından Seçme Konular, Seçkin Yayıncılık, Ankara. |
Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev+sözlü puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
E-Ticaret ve Dijital Pazarlama |
Kenneth C. Laudon & Carol Guercio Traver (2018). E-Ticaret: İşletme, Teknoloji, Toplum. |
Puan hesaplamasında %25 Ödev, %25 Sunum ve %50 Final notu etkili olacaktır. |
|
Pazarlama Teorileri ve Örnek Uygulamalar |
Marketing Theory:Evolution and Evaluation, Jadgish N. Sheth, David M.Gardner, Denis E. Garrett, Principles of Marketing, Philip Kotler & Gary Armstrong, Marketing, Jean Pierrre Helfer, Jacques Orsoni, Le Marketing Fondements et Pratique, Pierre-Louis Dubois, Alain Jolibert, Pazarlama İlkeleri, Mehmet Karafakioğlu |
Ders kapsamında öğrencilere; 1 adet dönem ödevi verilecek ve ders müfredatı kapsamında 1 adet sunum yaptırılacaktır. Değerlendirme ödev+sözlü puanının %100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
Uluslararası İşletmecilik |
Uluslararası İşletmecilik – Prof. Dr. Esin Can John J. Wild (2017), Uluslararası İşletmecilik, Nobel Akademik Yayıncılık. Ülgen ve Mirze (2024). İşletmelerde Stratejik Yönetim. BETA Yayınevi
|
Ders kapsamında bir makale ödevi ve bir de sunum yapılacaktır. Ödevin %50’si, sunumun %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenecektir |
Doktora (BAHAR)
|
Dersin Adı |
Kaynaklar |
Diğer Bilgiler |
Yeşil Finansman Uygulamaları |
Yeşil Finans: Sürdürülebilir Kalkınma için Finansal Çözümler (2023) - Richard York, Rob Macquarie ve Vanessa Burggraaf
Yeşil Finansın Temelleri (2020) - Ma Jun |
Ders kapsamında her öğrenciye 2 ödev verilip, ödev puanlarının %50’si alınır. Ayrıca dönem sonunda yapılan final sınav notunun da %50’si alınarak, her ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir. |
|
İleri Araştırma Etiği ve Bilimsel Yayıncılık |
Ethics in Science: Ethical Misconduct in Scientific Research" - John D'Angelo Genç Akademisyenler İçin BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ, Editör Mustafa Altındiş, 2022, Nobel Yayıncılık Sosyal Bilimlerde Etik Sorunlar , Editör Musa Öztürk, 2023, Nobel Yayıncılık AKADEMİK YAZIM Yeni Bir Perspektif, Levent Bilgili, 2024, Nobel Yayıncılık Akademik Etik Uygulamaları, Fahri Apaydın, 2023, Akademisyen Kitabevi |
Ders kapsamında bir makale ödevi bir de yazılı sınav yapılacaktır. Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir. |
|
Uluslararası İşletmelerde Yönetim ve Organizasyon |
1. Can, E. Uluslararası İşletmecilik Teori ve Uygulama, Beta Yayınları, İstanbul. 2. Koçel, T. İşletme Yöneticiliği, Beta Yayınevi, İstanbul. |
Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev+sözlü puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
Küresel Pazarlama |
Warren J. Keegan & Mark C. Green (2013). Küresel Pazarlama. |
Puan hesaplamasında %25 Ödev, %25 Sunum ve %50 Final notu etkili olacaktır. |
|
Postmodern Pazarlama ve Pazarlama İletişimi |
Grant J. Post-İmaj Devri: Pazarlamada İmaj Çağından Akıl Çağına Geçiş, Çev:Dinç Tayanç, İstanbul: MediaCat Kitapları; Harvey D. Postmodernliğin Durumu, Metis Yayınları: İstanbul. Odabaşı Y. Postmodern Pazarlama: Tüketim ve Tüketici, İstanbul: MediaCat Kitapları; Solomon M.R. Tüketici Krallığının Fethi: Markalar Diyarında Pazarlama Stratejileri, Çev:Selin Çetinkaya, İstanbul: MediaCat Kitapları; Şaylan G. Postmdernizm, İmge Kitabevi: Ankara; Lery Percy, Strategic Integrated Marketing Communication, USA; Kenneth E. Clow and Donald E. Baack, Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications (4th Edition); Mine Oyman, Yavuz odabaşı, Pazarlama İletişmi Yönetimi, Mediacat Kitapları, İstanbul. |
Ders kapsamında öğrencilere; 1 adet dönem ödevi verilecek ve ders müfredatı kapsamında 1 adet sunum yaptırılacaktır. Değerlendirme ödev+sözlü puanının %100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
Çağdaş Yönetim Yaklaşımları |
Çağdaş Yönetim Yaklaşımları – Prof. Dr. İsmail Bakan |
Ders kapsamında bir makale ödevi ve bir de sunum yapılacaktır. Ödevin %50’si, sunumun %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenecektir |
II. Öğretim Yüksek Lisans (GÜZ)
|
Dersin Adı |
Kaynaklar |
Diğer Bilgiler |
Uluslararası Vakalarla Finans Teorisi |
Finansal Vaka Analizleri: Vakalarla Finans Teorisi. (Ed. Ahmet Faruk Aysan, Mevlüt Camgöz, Fatih Yiğit). Nobel Akademik Yayıncılık |
Ders kapsamında her öğrenciye 2 vaka analizi ödev olarak verilip, ödev puanlarının %50’si alınır. Ayrıca dönem sonunda yapılan final sınav notunun da %50’si alınarak, her ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir. |
|
Bilimsel Araştırma Teknikleri |
Sait Gürbüz, Faruk Şahin (2015) Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri: Felsefe - Yöntem - Analiz. Seçkin Yayıncılık, Ankara. |
Ders kapsamında bir makale ödevi bir de yazılı sınav yapılacaktır. Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir. |
|
Uluslararası İşletmelerde Stratejik Yönetim |
1. Can, E. Uluslararası İşletmecilik Teori ve Uygulama, Beta Yayınları, İstanbul. 2. Bakoğlu, R. Çağdaş Stratejik Yönetim, Beta Yayınları, İstanbul. |
Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev+sözlü puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
E-Ticaret ve Dijital Pazarlama |
Kenneth C. Laudon & Carol Guercio Traver (2018). E-Ticaret: İşletme, Teknoloji, Toplum. |
Puan hesaplamasında %25 Ödev, %25 Sunum ve %50 Final notu etkili olacaktır. |
|
Pazarlama Yönetimi ve Modern Yaklaşımlar |
Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir, Ömer Torlak, Modern Pazarlama, Değişim Yayınları; Pazarlama Teorileri, Mehmet İ. Yağcı, Serap Çabuk, Mediacat Yayınları; Pazarlama İlkeleri, İsmet Mucuk, Türkmen Kitabevi; Philip Kotler A’dan Z’ye Pazarlama. Mediacat Yayıncılık |
Ders kapsamında öğrencilere; 2 adet dönem ödevi verilecek, ders müfredatı kapsamında 1 adet sunum yaptırılacaktır. Değerlendirme ödev+sözlü puanının %100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
Uluslararası Ticarette İnovasyon Yönetimi |
Güncel doküman ve raporlar takip edilecektir. |
Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenmektedir. |
|
Lojistik ve Taşımada Güncel Sorunlar |
Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi – Prof. Dr. Mehmet Tanyaş |
Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
Uluslararası İşletmecilik |
Uluslararası İşletmecilik – Prof. Dr. Esin Can |
Ders kapsamında bir dönem ödevi ve bir de sunum yapılacaktır. Ödevin %50’si, sunumun %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenecektir |
II. Öğretim Yüksek Lisans (BAHAR)
|
Dersin Adı |
Kaynaklar |
Diğer Bilgiler |
Uluslararası Ticarette Finansal Risk Yönetimi |
Risk Yönetimi, Evren Bolgün. |
Ders kapsamında her öğrenciye 2 ödev verilip, ödev puanlarının %50’si alınır. Ayrıca dönem sonunda yapılan final sınav notunun da %50’si alınarak, her ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir. |
|
Sosyal Bilimlerde Akademik Yazım Teknikleri ve Etik İlkeler |
Sosyal Bilimlerde Etik Sorunlar, Editör Musa Öztürk, 2023, Nobel Yayıncılık Akademik Yazım Yeni Bir Perspektif, Levent Bilgili, 2024, Nobel Yayıncılık Akademik Etik Uygulamaları, Fahri Apaydın, 2023, Akademisyen Kitabevi
|
Ders kapsamında bir makale ödevi bir de yazılı sınav yapılacaktır. Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir. |
|
Uluslararası Girişimcilik ve İş Planı Uygulamaları |
1. Küçük, O. Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi, Seçkin Yayıncılık, İstanbul. 2. Bozacı, İ. Girişimcilik: Örnekler ve İş Planı Rehberli, Beta Yayınları, İstanbul. |
Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev+sözlü puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
Küresel Pazarlama |
Warren J. Keegan & Mark C. Green (2013). Küresel Pazarlama. |
Puan hesaplamasında %25 Ödev, %25 Sunum ve %50 Final notu etkili olacaktır. |
|
Tüketici Davranışları ve Güncel Trendler |
Erdoğan Koç, Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri-Global ve yerel yaklaşım, 5.Baskı, Seçkin Yayıncılık; Leon Schifmann, Leslie Kanuk, Consumer behavior, 10th Edition, Pearson; Michael R. Solomon, Consumer behavior: Buying, Having and Being, 10th edition, Prentice Hall. |
Ders kapsamında öğrencilere; 2 adet dönem ödevi verilecek, ders müfredatı kapsamında 1 adet sunum yaptırılacaktır. Değerlendirme ödev+sözlü puanının %100’ü üzerinden yapılacaktır. |
|
Uluslararası Ticarette Dijital Dönüşüm Uygulamaları |
Türk Dış Ticaretinde Dijital Dönüşüm, Rasim Kutlu, Detay Yayıncılık |
Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenmektedir. |
|
Tedarik Zincirinde Teknoloji ve Dijital Dönüşüm Teori ve Uygulama |
Tedarik Zinciri Yönetimi: Strateji, Planlama ve Operasyon" – Sunil Chopra |
Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır |
|
Çağdaş Yönetim Yaklaşımları |
Çağdaş Yönetim Yaklaşımları – Prof. Dr. İsmail Bakan |
Ders kapsamında bir dönem ödevi ve bir de sunum yapılacaktır. Ödevin %50’si, sunumun %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenecektir |
Yüksek Lisans Aday Öğrenci Alım Sınavı Hakkında Bilgi
|
Bilim Dalı |
Sınav Konuları |
Kaynaklar |
Uluslararası Ticaret
|
Uluslararası finansal kuruluşlar, uluslararası ticarette özel finansman teknikleri, uluslararası finansal piyasalar ve işlevleri |
Herhangi bir uluslararası finans kitabından faydalanılabilir |
|
Uluslararası işletmecilik teorisi, uluslararası işletmelerde yönetim ve organizasyon. Uluslararası işletmelerde post modern yönetim uygulamaları. Küreselleşme ve Uluslararası Organizasyonlar |
1. Can, E. Uluslararası İşletmecilik Teori ve Uygulama, Beta Yayınları, İstanbul. 2. Koçel, T. İşletme Yöneticiliği, Beta Yayınevi, İstanbul. |
||
Küresel pazarların çevresi, küresel pazarlara yaklaşım, küresel pazarlama karması |
Warren J. Keegan & Mark C. Green (2013). Küresel Pazarlama. |
||
Uluslararası pazarlamanın kavramsal çerçevesi, uluslararası pazarlama politikaları, uluslararası pazarlara giriş stratejileri |
Uluslararası Pazarlama: Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar Prof. Dr. Erdoğan Koç, (Editör)Doç. Dr. Ahu Yazıcı Ayyıldız (Editör), Seçkin Yayıncılık; Uluslararası Pazarlama Yönetimi: Teori Uygulama ve Örnek Olaylar, Mehmet Karafakıoğlu, Beta Yayıncılık |
||
Lojistik Yönetimi ve Temel Kavramlar, Lojistik Faaliyetler, Teslim Şekilleri, Ödeme Şekilleri, Lojistik 4.0, Tedarik Zinciri Yönetimi, Dijital Lojistik ve Teknolojik Uygulamalar |
Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi – Prof. Dr. Mehmet Tanyaş, Tedarik Zinciri Yönetimi: Strateji, Planlama ve Operasyon" – Sunil Chopra ve herhangi bir lojistik kitabından faydalanılabilir |
Doktora Aday Öğrenci Alım Sınavı Hakkında Bilgi |
Uluslararası Ticaret
|
Sınav Konuları |
Kaynaklar |
Uluslararası Para Standardının tarihsel gelişimi, Uluslararası finansal piyasaların türleri ve özellikleri, uluslararası ticarette sürdürülebilir finans uygulamaları |
Herhangi bir uluslararası finans ve yeşil/sürdürülebilir finans kitabından faydalanılabilir. |
||
Uluslararası Ticarette Sürdürülebilirlik, Uluslararası İKY, Stratejik Yönetim |
Uluslararası Ticarette Sürdürülebilirliğe ilişkin bilimsel makaleler, Ülgen ve Mirze (2024). İşletmelerde Stratejik Yönetim. BETA Yayınevi
Aykan (2024). Uluslararası İnsan Kaynakları Yönetimi UİKY - Uygulama Ve Örnekler,Nobel Yayınevi
|
||
Uluslararası işletmecilik teorisi, uluslararası işletmelerde yönetim ve organizasyon, uluslararası işletmelerde post modern yönetim uygulamaları. Küreselleşme ve Uluslararası Organizasyonlar |
1. Can, E. Uluslararası İşletmecilik Teori ve Uygulama, Beta Yayınları, İstanbul. 2. Koçel, T. İşletme Yöneticiliği, Beta Yayınevi, İstanbul. 3. Yeşil, S. Yeni Yönetim Yaklaşımlarından Seçme Konular, Seçkin Yayıncılık, Ankara. |
||
Küresel pazarların çevresi, küresel pazarlara yaklaşım, küresel pazarlama karması |
Warren J. Keegan & Mark C. Green (2013). Küresel Pazarlama. |
||
Küresel pazarlamanın teorik çerçevesi, küresel markalama stratejileri |
Aaker. A, David. Building Strong Brands. New York: The Free Press; Aaker. A, David. Managing Brand Equity. New York: The Free Press; Jean Noel Kapferer. Strategic Brand Management. New York: The Free Press; Küresel Marka, Nigel Hollis, Brandage / İş Yönetimi Dizisi |