HIZLI ERİŞİM

Yüksek Lisans ve Doktora Aday Öğrenci Alım Sınavı ve Dersler Hakkında Bilgi

 

Yüksek Lisans (GÜZ)


 

 

 

 

 

 

 

Dersin Adı

Kaynaklar

Diğer Bilgiler

Uluslararası Vakalarla Finans Teorisi

Finansal Vaka Analizleri: Vakalarla Finans Teorisi. (Ed. Ahmet Faruk Aysan, Mevlüt Camgöz, Fatih Yiğit). Nobel Akademik Yayıncılık

Ders kapsamında her öğrenciye 2 vaka analizi ödev olarak verilip, ödev puanlarının %50’si alınır.

Ayrıca dönem sonunda yapılan final sınav notunun da %50’si alınarak, her ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir.

Bilimsel Araştırma Teknikleri

Sait Gürbüz, Faruk Şahin (2015) Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri: Felsefe - Yöntem - Analiz. Seçkin Yayıncılık, Ankara.

Ders kapsamında bir makale ödevi bir de yazılı sınav yapılacaktır. Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir.

Uluslararası İşletmelerde Stratejik Yönetim

1. Can, E. Uluslararası İşletmecilik Teori ve Uygulama, Beta Yayınları, İstanbul.

2. Bakoğlu, R. Çağdaş Stratejik Yönetim, Beta Yayınları, İstanbul.

Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev+sözlü puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır.

E-Ticaret ve Dijital Pazarlama

Kenneth C. Laudon & Carol Guercio Traver (2018). E-Ticaret: İşletme, Teknoloji, Toplum.

Puan hesaplamasında %25 Ödev, %25 Sunum ve %50 Final notu etkili olacaktır.

Pazarlama Yönetimi ve Modern Yaklaşımlar

Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir, Ömer Torlak, Modern Pazarlama, Değişim Yayınları; Pazarlama Teorileri, Mehmet İ. Yağcı, Serap Çabuk, Mediacat Yayınları; Pazarlama İlkeleri, İsmet Mucuk, Türkmen Kitabevi; Philip Kotler A’dan Z’ye Pazarlama. Mediacat Yayıncılık

Ders kapsamında öğrencilere; 2 adet dönem ödevi verilecek, ders müfredatı kapsamında 1 adet sunum yaptırılacaktır. Değerlendirme ödev+sözlü puanının %100’ü üzerinden yapılacaktır.

Uluslararası Ticarette İnovasyon Yönetimi

Güncel doküman ve raporlar takip edilecektir.

Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenmektedir.

Lojistik ve Taşımada Güncel Sorunlar

Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi – Prof. Dr. Mehmet Tanyaş

Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır.

Uluslararası İşletmecilik

Uluslararası İşletmecilik – Prof. Dr. Esin Can

Ders kapsamında bir dönem ödevi ve bir de sunum yapılacaktır. Ödevin %50’si, sunumun %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenecektir.

 

 

 

 

 

 

 

 

Yüksek Lisans (BAHAR)

Dersin Adı

Kaynaklar

Diğer Bilgiler

Uluslararası Ticarette Finansal Risk Yönetimi

Risk Yönetimi, Evren Bolgün.

Ders kapsamında her öğrenciye 2 ödev verilip, ödev puanlarının %50’si alınır. Ayrıca dönem sonunda yapılan final sınav notunun da %50’si alınarak, her ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir.

Sosyal Bilimlerde Akademik Yazım Teknikleri ve Etik İlkeler

Sosyal Bilimlerde Etik Sorunlar, Editör Musa Öztürk, 2023, Nobel Yayıncılık

Akademik Yazım Yeni Bir Perspektif, Levent Bilgili, 2024, Nobel Yayıncılık

Akademik Etik Uygulamaları, Fahri Apaydın, 2023, Akademisyen Kitabevi

Ders kapsamında bir makale ödevi bir de yazılı sınav yapılacaktır. Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir.

Uluslararası Girişimcilik ve İş Planı Uygulamaları

1. Küçük, O. Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi, Seçkin Yayıncılık, İstanbul.

2. Bozacı, İ. Girişimcilik: Örnekler ve İş Planı Rehberli, Beta Yayınları, İstanbul.

Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev+sözlü puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır.

Küresel Pazarlama

Warren J. Keegan & Mark C. Green (2013). Küresel Pazarlama.

Puan hesaplamasında %25 Ödev, %25 Sunum ve %50 Final notu etkili olacaktır.

Tüketici Davranışları ve Güncel Trendler

Erdoğan Koç, Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri-Global ve yerel yaklaşım, 5.Baskı, Seçkin Yayıncılık; Leon Schifmann, Leslie Kanuk, Consumer behavior, 10th Edition, Pearson; Michael R. Solomon, Consumer behavior: Buying, Having and Being, 10th edition, Prentice Hall.

Ders kapsamında öğrencilere; 2 adet dönem ödevi verilecek, ders müfredatı kapsamında 1 adet sunum yaptırılacaktır. Değerlendirme ödev+sözlü puanının %100’ü üzerinden yapılacaktır.

Uluslararası Ticarette Dijital Dönüşüm Uygulamaları

Türk Dış Ticaretinde Dijital Dönüşüm, Rasim Kutlu, Detay Yayıncılık

Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenmektedir.

Tedarik Zincirinde Teknoloji ve Dijital Dönüşüm Teori ve Uygulama

Tedarik Zinciri Yönetimi: Strateji, Planlama ve Operasyon" – Sunil Chopra             

Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır.

Çağdaş Yönetim Yaklaşımları

Çağdaş Yönetim Yaklaşımları – Prof. Dr. İsmail Bakan

Ders kapsamında bir dönem ödevi ve bir de sunum yapılacaktır. Ödevin %50’si, sunumun %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenecektir

 

 

 

 

 

 

Doktora (GÜZ)

Dersin Adı

Kaynaklar

Diğer Bilgiler

Modellerle Finans Yönetimi

Modellerle İşletme Yönetimi (Ed.Hasan Hüseyin Yıldırım; Kazım Karaboğa) Eğitim kitabevi.

Ders kapsamında her öğrenciye 2 ödev verilip, ödev puanlarının %50’si alınır. Ayrıca dönem sonunda yapılan final sınav notunun da %50’si alınarak, her ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir.

İleri Bilimsel Araştırma Teknikleri

Research methods, design, and analysis (Twelfth edition), 2014. Larry B. Christensen, R. Burke Johnson ve Lisa A. Turner. Pearson Education, Inc. (ISBN-10: 0-205-96125-8)

Ders kapsamında bir makale ödevi bir de yazılı sınav yapılacaktır. Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir.

Uluslararası İşletmelerde Postmodern Yönetim Yaklaşımları

1. Koçel, T. İşletme Yöneticiliği, Beta Yayınevi, İstanbul.

2. Yeşil, S. Yeni Yönetim Yaklaşımlarından Seçme Konular, Seçkin Yayıncılık, Ankara.

Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev+sözlü puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır.

E-Ticaret ve Dijital Pazarlama

Kenneth C. Laudon & Carol Guercio Traver (2018). E-Ticaret: İşletme, Teknoloji, Toplum.

Puan hesaplamasında %25 Ödev, %25 Sunum ve %50 Final notu etkili olacaktır.

Pazarlama Teorileri ve Örnek Uygulamalar

Marketing Theory:Evolution and Evaluation, Jadgish N. Sheth, David M.Gardner, Denis E. Garrett, Principles of Marketing, Philip Kotler & Gary Armstrong, Marketing, Jean Pierrre Helfer, Jacques Orsoni, Le Marketing Fondements et Pratique, Pierre-Louis Dubois, Alain Jolibert, Pazarlama İlkeleri, Mehmet Karafakioğlu

Ders kapsamında öğrencilere; 1 adet dönem ödevi verilecek ve ders müfredatı kapsamında 1 adet sunum yaptırılacaktır. Değerlendirme ödev+sözlü puanının %100’ü üzerinden yapılacaktır.

Uluslararası İşletmecilik

Uluslararası İşletmecilik – Prof. Dr. Esin Can

John J. Wild (2017), Uluslararası İşletmecilik, Nobel Akademik Yayıncılık.

Ülgen ve Mirze (2024). İşletmelerde Stratejik Yönetim. BETA Yayınevi

 

Ders kapsamında bir makale ödevi ve bir de sunum yapılacaktır. Ödevin %50’si, sunumun %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenecektir

Doktora (BAHAR)

 

 

 

 

 

 

Dersin Adı

Kaynaklar

Diğer Bilgiler

Yeşil Finansman Uygulamaları

Yeşil Finans: Sürdürülebilir Kalkınma için Finansal Çözümler (2023) - Richard York, Rob Macquarie ve Vanessa Burggraaf

 

Yeşil Finansın Temelleri (2020) - Ma Jun

Ders kapsamında her öğrenciye 2 ödev verilip, ödev puanlarının %50’si alınır. Ayrıca dönem sonunda yapılan final sınav notunun da %50’si alınarak, her ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir.

İleri Araştırma Etiği ve Bilimsel Yayıncılık

Ethics in Science: Ethical Misconduct in Scientific Research" - John D'Angelo

Genç Akademisyenler İçin BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ, Editör Mustafa Altındiş, 2022, Nobel Yayıncılık

Sosyal Bilimlerde Etik Sorunlar , Editör Musa Öztürk, 2023, Nobel Yayıncılık

AKADEMİK YAZIM Yeni Bir Perspektif, Levent Bilgili, 2024, Nobel Yayıncılık

Akademik Etik Uygulamaları, Fahri Apaydın, 2023, Akademisyen Kitabevi

Ders kapsamında bir makale ödevi bir de yazılı sınav yapılacaktır. Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir.

Uluslararası İşletmelerde Yönetim ve Organizasyon

1. Can, E. Uluslararası İşletmecilik Teori ve Uygulama, Beta Yayınları, İstanbul.

2. Koçel, T. İşletme Yöneticiliği, Beta Yayınevi, İstanbul.

Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev+sözlü puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır.

Küresel Pazarlama

Warren J. Keegan & Mark C. Green (2013). Küresel Pazarlama.

Puan hesaplamasında %25 Ödev, %25 Sunum ve %50 Final notu etkili olacaktır.

Postmodern Pazarlama ve Pazarlama İletişimi

Grant J. Post-İmaj Devri: Pazarlamada İmaj Çağından Akıl Çağına Geçiş, Çev:Dinç Tayanç, İstanbul: MediaCat Kitapları; Harvey D. Postmodernliğin Durumu, Metis Yayınları: İstanbul.

Odabaşı Y. Postmodern Pazarlama: Tüketim ve Tüketici, İstanbul: MediaCat Kitapları; Solomon M.R. Tüketici Krallığının Fethi: Markalar Diyarında Pazarlama Stratejileri, Çev:Selin Çetinkaya, İstanbul: MediaCat Kitapları; Şaylan G. Postmdernizm, İmge Kitabevi: Ankara; Lery Percy, Strategic Integrated Marketing Communication, USA; Kenneth E. Clow and Donald E. Baack, Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications (4th Edition); Mine Oyman, Yavuz odabaşı, Pazarlama İletişmi Yönetimi, Mediacat Kitapları, İstanbul.

Ders kapsamında öğrencilere; 1 adet dönem ödevi verilecek ve ders müfredatı kapsamında 1 adet sunum yaptırılacaktır. Değerlendirme ödev+sözlü puanının %100’ü üzerinden yapılacaktır.

Çağdaş Yönetim Yaklaşımları

Çağdaş Yönetim Yaklaşımları – Prof. Dr. İsmail Bakan

Ders kapsamında bir makale ödevi ve bir de sunum yapılacaktır. Ödevin %50’si, sunumun %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenecektir

II. Öğretim Yüksek Lisans  (GÜZ)

 

 

 

 

 

 

 

 

Dersin Adı

Kaynaklar

Diğer Bilgiler

Uluslararası Vakalarla Finans Teorisi

Finansal Vaka Analizleri: Vakalarla Finans Teorisi. (Ed. Ahmet Faruk Aysan, Mevlüt Camgöz, Fatih Yiğit). Nobel Akademik Yayıncılık

Ders kapsamında her öğrenciye 2 vaka analizi ödev olarak verilip, ödev puanlarının %50’si alınır. Ayrıca dönem sonunda yapılan final sınav notunun da %50’si alınarak, her ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir.

Bilimsel Araştırma Teknikleri

Sait Gürbüz, Faruk Şahin (2015) Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri: Felsefe - Yöntem - Analiz. Seçkin Yayıncılık, Ankara.

Ders kapsamında bir makale ödevi bir de yazılı sınav yapılacaktır. Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir.

Uluslararası İşletmelerde Stratejik Yönetim

1. Can, E. Uluslararası İşletmecilik Teori ve Uygulama, Beta Yayınları, İstanbul.

2. Bakoğlu, R. Çağdaş Stratejik Yönetim, Beta Yayınları, İstanbul.

Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev+sözlü puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır.

E-Ticaret ve Dijital Pazarlama

Kenneth C. Laudon & Carol Guercio Traver (2018). E-Ticaret: İşletme, Teknoloji, Toplum.

Puan hesaplamasında %25 Ödev, %25 Sunum ve %50 Final notu etkili olacaktır.

Pazarlama Yönetimi ve Modern Yaklaşımlar

Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir, Ömer Torlak, Modern Pazarlama, Değişim Yayınları; Pazarlama Teorileri, Mehmet İ. Yağcı, Serap Çabuk, Mediacat Yayınları; Pazarlama İlkeleri, İsmet Mucuk, Türkmen Kitabevi; Philip Kotler A’dan Z’ye Pazarlama. Mediacat Yayıncılık

Ders kapsamında öğrencilere; 2 adet dönem ödevi verilecek, ders müfredatı kapsamında 1 adet sunum yaptırılacaktır. Değerlendirme ödev+sözlü puanının %100’ü üzerinden yapılacaktır.

Uluslararası Ticarette İnovasyon Yönetimi

Güncel doküman ve raporlar takip edilecektir.

Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenmektedir.

Lojistik ve Taşımada Güncel Sorunlar

Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi – Prof. Dr. Mehmet Tanyaş

Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır.

Uluslararası İşletmecilik

Uluslararası İşletmecilik – Prof. Dr. Esin Can

Ders kapsamında bir dönem ödevi ve bir de sunum yapılacaktır. Ödevin %50’si, sunumun %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenecektir

II. Öğretim Yüksek Lisans  (BAHAR)

 

 

 

 

 

 

 

 

Dersin Adı

Kaynaklar

Diğer Bilgiler

Uluslararası Ticarette Finansal Risk Yönetimi

Risk Yönetimi, Evren Bolgün.

Ders kapsamında her öğrenciye 2 ödev verilip, ödev puanlarının %50’si alınır. Ayrıca dönem sonunda yapılan final sınav notunun da %50’si alınarak, her ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir.

Sosyal Bilimlerde Akademik Yazım Teknikleri ve Etik İlkeler

Sosyal Bilimlerde Etik Sorunlar, Editör Musa Öztürk, 2023, Nobel Yayıncılık

Akademik Yazım Yeni Bir Perspektif, Levent Bilgili, 2024, Nobel Yayıncılık

Akademik Etik Uygulamaları, Fahri Apaydın, 2023, Akademisyen Kitabevi

 

Ders kapsamında bir makale ödevi bir de yazılı sınav yapılacaktır. Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenir.

Uluslararası Girişimcilik ve İş Planı Uygulamaları

1. Küçük, O. Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi, Seçkin Yayıncılık, İstanbul.

2. Bozacı, İ. Girişimcilik: Örnekler ve İş Planı Rehberli, Beta Yayınları, İstanbul.

Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev+sözlü puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır.

Küresel Pazarlama

Warren J. Keegan & Mark C. Green (2013). Küresel Pazarlama.

Puan hesaplamasında %25 Ödev, %25 Sunum ve %50 Final notu etkili olacaktır.

Tüketici Davranışları ve Güncel Trendler

Erdoğan Koç, Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri-Global ve yerel yaklaşım, 5.Baskı, Seçkin Yayıncılık; Leon Schifmann, Leslie Kanuk, Consumer behavior, 10th Edition, Pearson; Michael R. Solomon, Consumer behavior: Buying, Having and Being, 10th edition, Prentice Hall.

Ders kapsamında öğrencilere; 2 adet dönem ödevi verilecek, ders müfredatı kapsamında 1 adet sunum yaptırılacaktır. Değerlendirme ödev+sözlü puanının %100’ü üzerinden yapılacaktır.

Uluslararası Ticarette Dijital Dönüşüm Uygulamaları

Türk Dış Ticaretinde Dijital Dönüşüm, Rasim Kutlu, Detay Yayıncılık

Ödevin %50’si, sınavın %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenmektedir.

Tedarik Zincirinde Teknoloji ve Dijital Dönüşüm Teori ve Uygulama

Tedarik Zinciri Yönetimi: Strateji, Planlama ve Operasyon" – Sunil Chopra

Ders kapsamında öğrencilere bir dönem ödevi verilecek ve ödevin sözlü sunumu yaptırılacak olup, değerlendirme ödev puanının % 100’ü üzerinden yapılacaktır

Çağdaş Yönetim Yaklaşımları

Çağdaş Yönetim Yaklaşımları – Prof. Dr. İsmail Bakan

Ders kapsamında bir dönem ödevi ve bir de sunum yapılacaktır. Ödevin %50’si, sunumun %50’si alınarak ikisinin toplamı öğrencilerin geçme notu olarak belirlenecektir

Yüksek Lisans Aday Öğrenci Alım Sınavı Hakkında Bilgi

 

 

 

 

 

Bilim Dalı

Sınav Konuları

Kaynaklar

Uluslararası Ticaret

 

 

 

Uluslararası finansal kuruluşlar, uluslararası ticarette özel finansman teknikleri, uluslararası finansal piyasalar ve işlevleri

Herhangi bir uluslararası finans kitabından faydalanılabilir

   

Uluslararası işletmecilik teorisi, uluslararası işletmelerde yönetim ve organizasyon. Uluslararası işletmelerde post modern yönetim uygulamaları.

Küreselleşme ve Uluslararası Organizasyonlar

1. Can, E. Uluslararası İşletmecilik Teori ve Uygulama, Beta Yayınları, İstanbul.

2. Koçel, T. İşletme Yöneticiliği, Beta Yayınevi, İstanbul.

Küresel pazarların çevresi, küresel pazarlara yaklaşım, küresel pazarlama karması

Warren J. Keegan & Mark C. Green (2013). Küresel Pazarlama.

Uluslararası pazarlamanın kavramsal çerçevesi, uluslararası pazarlama politikaları, uluslararası pazarlara giriş stratejileri

Uluslararası Pazarlama: Kavramlar, Teoriler ve Uygulamalar Prof. Dr. Erdoğan Koç, (Editör)Doç. Dr. Ahu Yazıcı Ayyıldız (Editör), Seçkin Yayıncılık; Uluslararası Pazarlama Yönetimi: Teori Uygulama ve Örnek Olaylar, Mehmet Karafakıoğlu, Beta Yayıncılık

Lojistik Yönetimi ve Temel Kavramlar, Lojistik Faaliyetler, Teslim Şekilleri, Ödeme Şekilleri, Lojistik 4.0, Tedarik Zinciri Yönetimi, Dijital Lojistik ve Teknolojik Uygulamalar

Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi – Prof. Dr. Mehmet Tanyaş, Tedarik Zinciri Yönetimi: Strateji, Planlama ve Operasyon" – Sunil Chopra ve herhangi bir lojistik kitabından faydalanılabilir

 

 

 

 

 

Doktora Aday Öğrenci Alım Sınavı Hakkında Bilgi

 

 

 

Uluslararası Ticaret

 

 

Sınav Konuları

Kaynaklar

Uluslararası Para Standardının tarihsel gelişimi, Uluslararası finansal piyasaların türleri ve özellikleri, uluslararası ticarette sürdürülebilir finans uygulamaları

Herhangi bir uluslararası finans ve yeşil/sürdürülebilir finans kitabından faydalanılabilir.

Uluslararası Ticarette Sürdürülebilirlik, Uluslararası İKY, Stratejik Yönetim

Uluslararası Ticarette Sürdürülebilirliğe ilişkin bilimsel makaleler,

Ülgen ve Mirze (2024). İşletmelerde Stratejik Yönetim. BETA Yayınevi

 

Aykan (2024). Uluslararası İnsan Kaynakları Yönetimi UİKY - Uygulama Ve Örnekler,Nobel Yayınevi

 

Uluslararası işletmecilik teorisi, uluslararası işletmelerde yönetim ve organizasyon, uluslararası işletmelerde post modern yönetim uygulamaları.

Küreselleşme ve Uluslararası Organizasyonlar

1. Can, E. Uluslararası İşletmecilik Teori ve Uygulama, Beta Yayınları, İstanbul.

2. Koçel, T. İşletme Yöneticiliği, Beta Yayınevi, İstanbul.

3. Yeşil, S. Yeni Yönetim Yaklaşımlarından Seçme Konular, Seçkin Yayıncılık, Ankara.

Küresel pazarların çevresi, küresel pazarlara yaklaşım, küresel pazarlama karması

Warren J. Keegan & Mark C. Green (2013). Küresel Pazarlama.

Küresel pazarlamanın teorik çerçevesi, küresel markalama stratejileri

Aaker. A, David. Building Strong Brands. New York: The Free Press; Aaker. A, David. Managing Brand Equity. New York: The Free Press; Jean Noel Kapferer. Strategic Brand Management. New York: The Free Press; Küresel Marka, Nigel Hollis, Brandage / İş Yönetimi Dizisi

 


66598
Öğrenci
392244
Mezun
3147
Akademik Personel
4274
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu