HIZLI ERİŞİM
Görev Anlayışı ve Etik İlkeleri

PERSONELİMİZİN GÖREV ANLAYIŞI VE ETİK İLKELERİ


a) Üniversitemizin amaç ve misyonuna uygun, toplumun refahı doğrultusunda hareket eder.
b) Üniversitemiz birimlerinin günlük işlemlerini kolaylaştırır, paydaş taleplerini etkin, hızlı ve verimli biçimde karşılar.
c) Hizmet kalitesini yükseltme, paydaş memnuniyetini artırma ve sonuca odaklı olmayı hedefler.
d) Bütçe kayıtlarını tutmak, bütçe uygulama sonuçlarına ilişkin verileri toplamak, değerlendirmek ve bütçe kesin hesabı ile malî istatistikleri hazırlamakla görevli Başkanlığımız, kayıt, inceleme ve raporlama birimi olduğundan, birimlerimizden gelen evrak üzerinde kontrollerini; kayıtlı dosya üzerinden yasallık, hesap verebilirlik ve kamu yararını gözetme ilkeleri doğrultusunda yerine getirir.
e) Birimlerden gelen evrakların mali kontrol işlemlerini dosya haricinde yerindelik denetimine ve sözlü güvence gibi hususlara girmeden dosya üzerinden yapar.
f) Görevini, herhangi bir özel menfaat beklentisi içinde olmadan yerine getirir.
g) Kişilerin dilekçe, bilgi edinme, şikâyet ve dava açma haklarına saygı gösterir.
h)Üstleri, meslektaşları, astları ve diğer personel ile hizmet verdikleri paydaşlara, mesai arkadaşlarına ve diğer muhataplarına karşı ilgili, nazik, ölçülü ve saygılı hareket eder.
i) Konu yetkilerinin dışındaysa veya yetkilerini aşıyorsa ilgili birime veya yetkiliye yönlendirir.
j) Paydaşların kamu hizmetine güven duygusunu zedeleyen, şüphe yaratan ve adalet ilkesine zarar veren davranışlarda bulunmaktan kaçınır.
k) Hizmet gereklerine uygun hareket eder, hizmetten yararlananlara kötü davranmaz, işi geciktirmez, çifte standart uygulamaz, taraf tutmaz.
l) Kamu bina ve taşıtları ile diğer kamu malları ve kaynaklarının kullanımında israf ve savurganlıktan kaçınır; mesai süresini, kamu mallarını, kaynaklarını, işgücünü ve imkanlarını kullanırken etkin, verimli ve tutumlu davranırlar.


69642
Öğrenci
390251
Mezun
3160
Akademik Personel
4365
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu