HIZLI ERİŞİM

Staj Takvimi

İşyerinin istemesi halinde stajınızın zorunlu olduğu,  iş kazası ve meslek hastalığı sigortasının üniversitemiz tarafından yapıldığı ve size ait kişisel bilgilerin bulunduğu formu danışman öğretim elemanından veya web siteden alabilirsiniz. İş Akış Şeması;

  • Staj yapacak öğrenci tarafından akademik danışmanı ve öğrencinin imzaladığı FORM-1’i staj yapacağı iş yerine teslim etmesi,
  • Staj yapılacak iş yeri tarafından doldurulup imzalanan FORM-2’nin alınması,
  • Staj Uygulamasının danışmanlar tarafından bilgilendirme toplantısı ile öğrencilere anlatılması,
  • Staj Uygulamasına Başlanması,
  • Staj Uygulaması sırasında Okulumuzdan veya web siteden alınan Staj Defterinin usulüne uygun şekilde doldurulması,
  • Staj bitimi ile Staj Defterinin ve İşyeri Öğrenci Stajı Değerlendirme Formu (Kapalı Zarf İçinde) okulumuza teslimi,
  • Staj notlarının danışmanlar tarafından girilmesi,
  • Staj Uygulama sürecinin tamamlanması,

Tarih

İşlem

24 Mayıs 2024

Staj Yeri Beyanı Son Tarihi

İşyerine imzalatılıp kaşelettirilen stajınızın kabul edildiğini bildiren formu danışmanlara teslim edilmesinin son günü. Bu form ile birlikte Sağlık beyanı formu da öğrenciler tarafından doldurularak teslim edilecektir.

Formlar:

1.Staj Başvuru Formu  (Form-1 ve Form-2)

2.Beyan (Sağlık Hizmeti Almak İstemeyen Öğrenci Dilekçesi)

27-31 Mayıs 2024

 

Staj dosyalarının nasıl doldurulacağının Staj Kurulu tarafından öğrencilere örneklerle anlatılması.

01 Temmuz –
12 Ağustos 2024

Staj Uygulamaları

Öğrencilerin daha önce bildirdikleri iş yerlerinde stajlarını yapmaları bu esnada staj defterini doldurarak gerekli yerleri işyerlerine imzalatmaları.

15-20 Ağustos 2024

Staj sonunda mezun olabilecek durumda olan öğrencilerin staj defterlerinin teslimi

Doğru ve eksiksiz olarak doldurulmuş staj defteri ile kapalı zarf içerisinde işyeri öğrenci stajını değerlendirme formunun okula teslim edilmesi.

Formlar:

  1. STAJ DEFTERİ
  2. İŞYERİ ÖĞRENCİ STAJINI DEĞERLENDİRME FORMU (Kapalı Zarf)

21-23 Ağustos 2024

 

Staj defterini teslim eden öğrencilerin değerlendirme notlarının sisteme girilmesi.

2024 – 2025 Güz Dönemi Derslerinin ilk haftası

(07 – 18 Ekim 2024)

1.Sınıf sonunda stajını yapan ve uzatmalı durumda olan öğrencilerin staj defterlerinin teslimi

Doğru ve eksiksiz olarak doldurulmuş staj defteri ile kapalı zarf içerisinde işyeri öğrenci stajını değerlendirme formunun okula teslim edilmesi.

Formlar:

  1. Staj Defteri
  2. İşyeri öğrenci stajını değerlendirme formu (Kapalı Zarf)

2024 – 2025 Güz Dönemi Derslerinin ikinci haftası

(07 – 18 Ekim 2024)

Stajlarını yaparak gerekli evrakları teslim eden öğrencilerin staj notlarının sisteme girilmesi

 

Açıklamalar

  1. Staj Defteri Doldurulurken Nelere Dikkat Edilmeli? Kılavuz okunmalı ve Danışman ile görüşülmelidir.
  2. Öğrencilerimiz staj defterini kendileri bastırarak veya okuldan ücretsiz teslim alarak dolduracaktır. Staj defterinde şunlara dikkat edilecektir
  3. Staj Defteri Kapağı renkli bastırılacaktır.
  4. Staj defteri Karton kapaklı veya spiral ciltli şekilde yaptırılabilir.

Defter sayfaları ve kapağı önlü arkalı basıma hazır halde web sitede verilmiştir.

  1. ULUSAL STAJ PROGRAMI

https://kariyerkapisi.cbiko.gov.tr/ulusalstajprogrami

  1. STAJ için “İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ”

https://www.ytnk.tv/egitim-detay/is-sagligi-ve-guvenligi/69800FC6-448E-4CB1-A853-87AD0DECEF01


68688
Öğrenci
390398
Mezun
3154
Akademik Personel
4354
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu