HIZLI ERİŞİM
Program Çıktıları
  • Uluslararası akreditasyon kriterlerine uygun olarak halkla ilişkiler alanındaki temel teorik ve pratik yaklaşımları bilir ve uygular.

  • Meslek hayatında etik ve toplumsal değerlere bağlı kalarak, halkla ilişkiler ve tanıtım çalışmalarında sürdürülebilir, güvenilir ve etkili iletişim süreçlerini yürütür.

  • Halkla ilişkiler ve tanıtım kampanyalarını ulusal ve uluslararası kalite standartlarına uygun bir şekilde tasarlar, yürütür ve değerlendirir.

  • Alanla ilgili araştırma, planlama, uygulama ve analiz süreçlerini uluslararası kabul gören yöntemler doğrultusunda gerçekleştirir ve raporlar.

  • İçinde bulunduğu toplumun sosyal, ekonomik ve kültürel dinamiklerini analiz ederek, bu bilgiyi halkla ilişkiler çalışmalarına entegre eder.

  • Kriz planlaması ve yönetimini uluslararası akreditasyon standartları çerçevesinde gerçekleştirir, stratejik iletişim tekniklerini etkin bir şekilde uygular.

  • Bilişim ve iletişim teknolojilerini halkla ilişkiler süreçlerinde etkin bir şekilde kullanarak yenilikçi ve dijital odaklı çözümler geliştirir.

  • En az bir yabancı dilde etkili iletişim kurarak uluslararası platformlarda halkla ilişkiler ve tanıtım alanında yetkin bir şekilde temsil sağlar.

  • Kalite kültürünü benimseyerek, iş sağlığı ve güvenliği konularında bilinçli ve sorumluluk sahibi bir yaklaşım sergiler.

  • Sosyal sorumluluk projeleri geliştirerek, çevresine ve toplumuna katkı sağlama bilinciyle hareket eder.

  • Akreditasyon süreçlerinden elde edilen avantajları kullanarak, halkla ilişkiler sektöründe ulusal ve uluslararası işbirliklerini geliştirir ve mesleki tanınırlık kazanır.

  • Mesleki gelişimini yaşam boyu sürdüren, bilimsel, kültürel ve sektörel yeniliklere uyum sağlayabilen bir vizyon geliştirir.


69642
Öğrenci
390251
Mezun
3160
Akademik Personel
4365
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu