Uluslararası akreditasyon kriterlerine uygun olarak halkla ilişkiler alanındaki temel teorik ve pratik yaklaşımları bilir ve uygular.
Meslek hayatında etik ve toplumsal değerlere bağlı kalarak, halkla ilişkiler ve tanıtım çalışmalarında sürdürülebilir, güvenilir ve etkili iletişim süreçlerini yürütür.
Halkla ilişkiler ve tanıtım kampanyalarını ulusal ve uluslararası kalite standartlarına uygun bir şekilde tasarlar, yürütür ve değerlendirir.
Alanla ilgili araştırma, planlama, uygulama ve analiz süreçlerini uluslararası kabul gören yöntemler doğrultusunda gerçekleştirir ve raporlar.
İçinde bulunduğu toplumun sosyal, ekonomik ve kültürel dinamiklerini analiz ederek, bu bilgiyi halkla ilişkiler çalışmalarına entegre eder.
Kriz planlaması ve yönetimini uluslararası akreditasyon standartları çerçevesinde gerçekleştirir, stratejik iletişim tekniklerini etkin bir şekilde uygular.
Bilişim ve iletişim teknolojilerini halkla ilişkiler süreçlerinde etkin bir şekilde kullanarak yenilikçi ve dijital odaklı çözümler geliştirir.
En az bir yabancı dilde etkili iletişim kurarak uluslararası platformlarda halkla ilişkiler ve tanıtım alanında yetkin bir şekilde temsil sağlar.
Kalite kültürünü benimseyerek, iş sağlığı ve güvenliği konularında bilinçli ve sorumluluk sahibi bir yaklaşım sergiler.
Sosyal sorumluluk projeleri geliştirerek, çevresine ve toplumuna katkı sağlama bilinciyle hareket eder.
Akreditasyon süreçlerinden elde edilen avantajları kullanarak, halkla ilişkiler sektöründe ulusal ve uluslararası işbirliklerini geliştirir ve mesleki tanınırlık kazanır.
Mesleki gelişimini yaşam boyu sürdüren, bilimsel, kültürel ve sektörel yeniliklere uyum sağlayabilen bir vizyon geliştirir.