Halkla ilişkiler ve tanıtım alanında uluslararası standartlarda eğitim almış, teorik ve uygulamalı bilgileri harmanlayarak halkla ilişkiler süreçlerinde etkin çözümler üretebilen bireyler yetiştirmek.
Etik değerlere ve toplumsal sorumluluk bilincine sahip, kamuoyu ile doğru iletişim stratejileri geliştirebilen, sürdürülebilir iletişim politikaları oluşturabilen bireyler yetiştirmek.
Bilimsel yöntem ve yenilikçi yaklaşımlarla halkla ilişkiler ve tanıtım alanında araştırmalar gerçekleştirebilecek, bilgi üretme ve paylaşma becerisine sahip, yenilikçi ve yaratıcı çözümler geliştirebilen mezunlar kazandırmak.
İletişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanabilen, dijital iletişim araçlarını ve yenilikçi medya platformlarını halkla ilişkiler faaliyetlerinde etkin bir biçimde entegre edebilen uzmanlar yetiştirmek.
Ulusal ve uluslararası akreditasyon standartlarına uygun, sektörde rekabet gücü yüksek, halkla ilişkiler kampanyalarını planlama, yürütme ve değerlendirme yetkinliklerine sahip bireyler yetiştirmek.
Akreditasyonun sunduğu uluslararası kabul ile dünya genelinde tanınan, küresel işbirliklerinde söz sahibi olacak, halkla ilişkiler ve tanıtım alanındaki gelişmelere yön verebilen mezunlar kazandırmak.