HIZLI ERİŞİM

Yüksek Lisans ve Doktora Aday Öğrenci Alım Sınavı ve Dersler Hakkında Bilgi

Başvuru tarihleri, başvuru şekli, kayıt SBE tarafından belirlenmekte ve ilan edilmektedir.

Dersler Hakkında Bilgi

Yüksek Lisans

Dersin Adı

Kaynaklar

Diğer Bilgiler

Mesaj Tasarımı ve Uygulamaları

Gürüz Demet ve Ayşen Temel Eğinli (2022) Kişilerarası İletişim, Nobel Yayınevi, Ankara.

Oskay Ünsal (2000) Kitle Haberleşmesi Teorilerine Giriş, Der Yayınları, İstanbul.

Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul.

 

 

Halkla İlişkilerde Temel Kavramlar

Biber, Ayhan (2021), Halkla ilişkilerde Temel Kavramlar, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara.

Kalender, Ahmet ve Mehmet Fidan (der), (2011), Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya.

Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul.

 

 

Sosyal Araştırma Metodolojisi

Neuman, WL. (2022). Toplumsal Araştırma Yöntemleri, Siyasal Yayınevi

Bryman, A. (2021). Social Research Methods. Oxford.

Erdoğan, İ. (2003). Pozitivist metodoloji. Erk yayınevi

 

Sosyal Araştırmalarda Yorumlama ve Raporlama

Neuman, WL. (2022). Toplumsal Araştırma Yöntemleri, Siyasal Yayınevi

Bryman, A. (2021). Social Research Methods. Oxford.

 

Türkiye de Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Analizi

Fidan, M. ve Kalender, A. (2012). Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya.

Paksoy, A. Ç. (2005). Halkla İlişkiler Uygulamaları, Sabancı Yayınları, İstanbul.

Peltekoğlu, F.B. (2003). Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları, İstanbul.

Aydede, C. (2002). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler, Media Cat Yayınları, İstanbul.

Austin, Claire (1992). Successful Public Relations In a Week, Multiplex Techniques Ltd, St Mary Cray

 

Türkiye de Halkla İlişkilerin Gelişim Tarihçesi

Asna, Alaeddin M. (1969). Halkla İlişkiler?. Ankara: Türkiye ve Ortadoğu Amme İdaresi Enstitüsü Yayınları.

 

Halkla İlişkiler ve İnteraktif Medya

Sayımer, İdil (2008). Sanal Ortamda Halkla İlişkiler, Beta Yayınları, İstanbul.

Güçdemir, Yeşim (2010). Sanal Ortamda İletişim - Bir Halkla İlişkiler Perspektifi, Derin Yayınları, İstanbul.

Sözen, Edibe (2012. Hepimiz Globaliz Hepimiz Yereliz - Gutenberg Galaksiden Zuckerberg Galaksiye, Alfa Yayınları, İstanbul.

 

Halkla İlişkiler ve e-Devlet Uygulamaları

Kazancı, Metin (2004). Kamu ve Özel Kesimde Halkla İlişkiler, Turhan Kitabevi, Ankara.

Kuran, Hüseyin N. (2005). Türkiye İçin e-Devlet Modeli, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul.

Şahin, Ali (2008). Türk Kamu Yönetiminde Yapısal Dönüşüm ve E-Devlet, Çizgi Kitabevi, Konya.

Tarhan, Ahmet (2011). Kamu Yönetiminde Halkla İlişkiler ve E-Devlet Uygulamaları, Palet Yayınları, Konya.

Uçkan, Özgür (2003). E-Devlet, E-Demokrasi ve Türkiye, Literatür Yayınları, İstanbul.

 

Kentleşme ve Kent Tanıtımı

Dinnie, K., 2013. City branding, Theory and Cases, Palgrave Macmillan

Keleş Ruşen, 2010, Kentleşme Politikası, İmge Kitabevi

Kotler P, Hamlin MA, Rein I, Haider DH (2002). Marketing Asian Places, Singapore: John Wiley &Sons (Asia).

Braun Erick (2008). City Marketing, Towards an Integrated Approach Doktora Tezi. RSM Erasmus University.

Aaker DA. (1996). Building Strong Brands. New York: Free Press.

Kavaratzis M (2008). From City Marketing to City Branding- An Interdisciplinary Analysis with Refernece to Amsterdam, Budapest and Athens

 

 

 

Marka İletişimi ve Yönetimi

Nurhan Babür Tosun 2020 Marka Yönetimi, Beta basım, İstanbul

Keller Kevin Lane, Strategic Brand Management, (PrenticeHall)

Riezebos Rik, Brand Management A Theoretical and Practical Approach, (Pearson Education, Prentice Hall, 2003).

Aaker David A, Building Strong Brands, (The Free Press, 1996).

 

 

 

İletişim Etiğinde Yeni Yaklaşımlar

Pieper, Annemarie, 2012), Etiğe Giriş, İstanbul: Ayrıntı Yayınları

Gülsünler, Makbule Evrim(2019) Halkla İlişkiler ve Etik, Konya: Palet Yayınları

 

 

Reklamda Hedef Kitle Analizi

Kocabaş, F., Elden, M. ve Yurdakul, N. (1999), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları, İstanbul.

Odabaşı, Y. ve Barış, G. (2003), Tüketici Davranışı, MediaCat Yayınları, İstanbul.

 

 

Kurumsal İmaj ve Reklam

Özüpek, M. N. (2005). Kurum İmajı ve Sosyal Sorumluluk. Konya: Tablet

Bakan, Ö. (2005). Kurumsal İmaj. Konya: Tablet

 

 

Kitle İletişimde Temel Kavramlar

Neil Postman (2008) Televizyon Öldüren Eğlence : Gösteri Çağında Kamusal Söylem, Ayrıntı Yayınları, İstanbul

James C. Scott (1995) Tahakküm ve Direniş Sanatları, Ayrıntı Yayınları, İstanbul

Marshall McLuhan, Bruce C. Powers (2015) Global Köy, Scala Yayıncılık, İstanbul

Marshall McLuhan (2001) Gutenberg Galaksisi, Yapı Kredi Yayınları, İstanbul

Jean Baudrillard (2014) Simülakrlar ve Simülasyon, 7. Baskı, Doğu Batı Yayınları, İstanbul

Johan Huizinga (2013) Homoludens: Oyunun Toplumsal İşlevi Üzerine Bir Deneme, Ayrıntı Yayınları, İstanbul

Marshall Berman (1999) Katı Olan Herşey Buharlaşıyor, İletişim Yayınları, İstanbul

Richard Sennett (2013), Kamusal İnsanın Çöküşü, Ayrıntı Yayınları, İstanbul

Theodore Zeldin (2000), İnsanlığın Mahrem Tarihi, Ayrıntı Yayınları, İstanbul

Barry Sanders (2013) Öküzün Ası , Ayrıntı Yayınları, İstanbul

Elias Canetti (2010), Kitle ve İktidar, Ayrıntı Yayınları, İstanbul

Noam Chomsky (2002), Medya Gerçeği, Everest Yayınları, İstanbul

 

 

Sponsorluk ve Halkla İlişkiler

Canöz, K. ve Doğan, İ. (2015). İmaj Oluşturma Aracı Olarak Sponsorluk. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 3 (2), s. 19-39. https://doi.org/10.19145/guifd.96524

Okay, A. (2005). Sponsorluğun Temelleri, İstanbul: Der Yayınları.

Peltekoğlu, F. B. (2014). Halkla İlişkiler Nedir? İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.

 

Dersin amacı öğrencileri sponsorluk ve halkla ilişkiler konularında bilgilendirmektir. Ders kapsamında sponsorluk ve halkla ilişkilerin nitelikleri, sponsorluğun tarihsel gelişimi, mesenlik, sponsorluğun halkla ilişkiler amaçları, sponsorluğun diğer amaçları, sponsorluk türleri, sponsorluk planlaması konuları ele alınmaktadır.

 

İletişim ve Halkla İlişkiler

Kalender, Ahmet ve Mehmet Fidan (der), (2011), Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya.

Gürgen, H. (1997) Örgütlerde İletişim kalitesi: İstanbul, Der yayınları, İstanbul

Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul.

Geçikli, F. (2010). Halkla İlişkiler ve İletişim. İstanbul: Beta Basım.

 

 

 

Türk Siyaset Hayatında Halkla İlişkiler ve Tanıtım Sorunları

Lilleker, D.G (2013), Siyasal İletişim Temel Kavramlar, Kaknüs Yayınları, İstanbul.

Aziz, A.(2013). Siyasal İletişim(4. Baskı), Ankara: Nobel Yayınları.

Solmaz, B (2019), Siyasal İletişimin Dijital Dönüşümü,Literatürk Academia, Konya.

 

 

 

Bilimsel Araştırma Teknikleri

Neuman, WL. (2022). Toplumsal Araştırma Yöntemleri, Siyasal Yayınevi

Altunışık, R., Boz, Hakan, Gegez, E., Koç, E., Sığrı, Ü., Yıldız, E. ve Yüksel, A.  (2022). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri: Yeni Perspektifler Araştırma Yöntemleri, Yeni Uygulamalar ve Bakış Açıları. Seçkin Yayınları.

 

 

Sosyal Medyanın Toplumsal Etkileri

Jeff Jarvis (2012). E-Sosyal Toplum Dijital Çağda Sosyal Medyanın İş ve Gündelik Hayata Etkisi, Çev. Çağlar Kök, İstanbul: MediaCat Yayınları

Tufan Yeniçıktı, N. Ve Tarakcı HN. (2022). Sosyal Medyada İletişim. Literatürk Academia.

Tarakcı, HN. ve Tufan Yeniçıktı, N. (2024). Sosyal Medyada İletişim-II. Palet Yayınları

 

 

Sosyal Medya Araştırmaları

Poynter, R. (2010). The handbook of online and social media research: Tools and techniques for market researchers. John Wiley & Sons.

Çomu, T. ve Halaiqa, İ (2014). Web İçeriklerinin Metin Temelli Çözümlemesi, Yeni Medya çalışmalarında araştırma yöntem ve teknikleri Derleyen Mutlu Binark, İstanbul: Ayrıntı Yayıncılık

 

 

İkna Kuram ve Teknikleri

Tarakcı, Havva Nur (2019). İkna Edici Mesaj Stratejisi Olarak Çekicilik. Konya: LiteraTürk Academia.

Cialdini, Robert B. (2006). İknanın Psikolojisi (6. Basım). (Çev: Fevzi Yalım). İstanbul: MediaCat Yayınları.

Elden, Müge ve Bakır, Uğur (2010). Reklam Çekicilikleri -Cinsellik, Mizah, Korku. İstanbul: İletişim Yayınları

Kalender, Ahmet (2005). Siyasal İletişim: Seçmenler ve İkna Stratejileri. Konya: Çizgi Kitabevi.

Perloff, Richard M. (2010). The Dynamics of Persuasion: Communication and Attitudes in the 21st Century (4th Edition).  New York: Routledge Taylor & Francis Group.

Sakallı, Nuray (2016). Sosyal Etkiler: Kim Kimi Nasıl Etkiler? (5. Baskı). Ankara: İmge Kitabevi.

Türkkan, Reha Oğuz (2004). İkna ve Uzlaşma Sanatı. İstanbul: Altın Kitaplar Yayınevi.

 

 

 

Dijital Halkla İlişkiler Uygulamaları

Digital Public Relations (2024) Ed:Kalender, Ahmet, Canöz, Nilüfer, Çerçi Ümmü Özlem ve Canöz, Kadir, Konya: Palet Yayınları.

Dijital Halkla İlişkiler Uygulamaları: Örnek Olaylar (2021) Ed: Özüpek, Nejat, Aktan, Ercan ve Koçyiğit, Murat, Konya: Eğitim Yayınevi.

Dijital Halkla İlişkiler (2019)  Ed: Elif Başak Sarıoğlu, Konya: Eğitim Yayınevi.

Pelenk Özel, Aybike ve Yılmaz Sert, Nuray (2015). Dijital Halkla İlişkiler Kavram ve Araçları. İstanbul: Derin Yayınları.

Solmaz, Başak (2019). Siyasal İletişimin Dijital Dönüşümü. Konya: LiteraTürk Academia.

Koçyiğit, Murat (2017). Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi. Konya: Eğitim Yayınevi.

Page, Janis Teruggi and Parnell, Lawrence J. (2019). Introduction to Strategic Public Relations: Digital, Global, and Socially Responsible Communication. USA: Sage.

 

 

Kent Kültürü ve İletişim

Ömer Bakan, Kurumsal İmaj, Tablet Kitabevi, Konya, 2005.

Yaşar Yılmaz, Türkiye'nin Antik kentleri, Yem Yayın, İstanbul, 2014

Ceyda Aydede, Halkla İlişkiler Kampanyaları, Media Cat Yayınları, İstanbul, 2002

Farklı ülkelere ait tanıtım kitap, broşür ve CD'leri. (Çin vs)

Farklı illerimize ait tanıtım kitap, broşür ve CD'leri (İstanbul vs) İnternet Instagram

Halkla İlişkiler, MPR, kültür-kimlik konularında bilgi verdikten sonra, öğrencilerin kendi kentlerini audio-visuel yöntemle tanıtmasının sağlanması.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doktora

Dersin Adı

Kaynaklar

Diğer Bilgiler

Halkla İlişkilerde Araştırma

Pavlik John V. (1987) Public Relations What Research Tells Us, Sage Publication, Beverly Hills

Stacks, Don W. (2011), Primer of  Public Relations Research, Guilford  Publications, New York.

Yayınoğlu, Pınar Eraslan (2005), Halkla İlişkilerde Araştırma, Birsen Yayınevi, İstanbul.

 

Siyasal Partiler ve Propaganda

Bektaş, Arsev (2002), Siyasal Propaganda, Bağlam Yayınları, İstanbul.

Jowett, Garth S. and Victoria O’Donnell ((2017), Propaganda ve İkna, Artes Yayınları, İstanbul

 

İleri İstatistik Analizleri

Şen, S. (2024) İleri İstatistik Uygulamaları. Nobel

Bryman, A. (2003) Advanced Quantitative Data Analysis, OUP

Edlund, J.(ed) (2019) Advanced Research methods for social and behavioral sciences, Cambridge

 

Çok Değişkenli İstatistik Analizleri

Şen, S. (2024) İleri İstatistik Uygulamaları. Nobel

Bryman, A. (2003) Advanced Quantitative Data Analysis, OUP

Edlund, J.(ed) (2019) Advanced Research methods for social and behavioral sciences, Cambridge

 

Toplumsal Yapı Analizleri

Giddens, Anthony (2008).Sosyoloji Nedir?, Kırmızı Yayınları: İstanbul.

 

Halkla İlişkiler Politikaları

Kalender, Ahmet (2008), "Halkla İlişkiler: Kavramlar, Tanımlar ve Uygulama Alanları", Halkla ilişkiler, Editörler: A. Kalender ve M. Fidan, Tablet Kitabevi, Konya

Peltekoğlu, Filiz Balta (2014) Halkla İlişkiler Nedir? Beta Yayınevi, İstanbul

Okay, Ayla (2013) Kurum Kimliği, Derin Yayınları, İstanbul Bakan, Ömer (2005) Kurumsal İmaj Oluşumu ve Etkili Faktörler, Tablet Yayınları, Konya

Bektaş Arsev (2002), Siyasal Propaganda, Bağlam Yayıncılık, İstanbul.

 

Halkla İlişkilerde Eleştirel Yaklaşımlar

Becerikli, Sema Yıldırım (2011). Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi Eleştirel Bir Kavrayış, Ütopya Yayınları, Ankara.

Letang, Jacquie ve Pieczka, Magda (2002). Halkla İlişkilerde Eleştirel Yaklaşımlar, Vadi Yayınları, Ankara.

 

Medya ve Tüketim Sosyolojisi

Baudrillard, Jean (2004). Tüketim Toplumu, Hazal Deliceçaylı ve Ferda Keskin (çev.), Ayrıntı Yayınları, İstanbul.

Dağtaş, Banu ve Dağtaş, Erdal (2009). Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları, Ütopya Yayınları, İstanbul.

Gülnar, Birol ve Balcı, Şükrü (2011). Yeni Medya ve Kültürleşen Toplum, LiteraTürk Yayınları, Konya.

 

Halkla İlişkilerde Stratejik Yönetim

David F.R. (2011). Strategic management concepts and cases, New Jersey, Pearson education inc.

Chaffee, E.E. (1985). Three models of strategy. Academy of Management Review, 10(1):89-98.

David F.R. (2011). Strategic management concepts and cases, New Jersey, Pearson education inc.

Freeman, R.E. (1984). Strategic management: A stakeholder approach. Boston: Pitman.

Gadiesh O, Gilbert J.L.(1998), Harvard Business Review, 76(3):139-147)

Greene, C.N., Adam, E.A. Jr., Ebert, R.J. (1985). Management for effective performance. Englewood Cliffs, New Jersey: Prentice-Hall.

Grunig, J. E.,ve Repper, F. C. (1992). Strategic management, publics, and issues. In J. Grunig (Ed.), Excellence in public relations and communication management: Contributions to effective organizations (pp. 117–157). Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates

Grunig J. E. ve Grunig L. A. (2000). Public Relations in Strategic Management and Strategic Management of Public Relations: theory and evidence from the IABC Excellence project, Journalism Studies, 1:2, 303-321,

Gürer H. (2006). “Stratejk Planlamanın Temelleri ve Türk Kamu Yönetiminde Uygulanmasına Yönelik Öneriler" Sayıştay Dergisi, 62:91-105.

Harrison, J.S. ve St John, C.H. (1998). Strategic management of organizations and stakeholders:Concepts and cases. Cincinnati, Ohio: South-Western College Publishing.

Moss, D. ve Warnaby, G. (1998). Communications strategy? Strategy communication? Integrating different perspectives. Journal of Marketing Communications, 4:131-140.

Narayanan, V.K. ve Nath, R. (1993). Organisation theory: A strategic approach. Homewood, Illinois:Irwin.

Robert, M. (1997). Strategy pure and simple II. Revised edition. New York: McGraw-Hill.

Steyn, B. ve Puth, G. (2000). Corporate communication strategy. Sandown, South Africa: Heinemann Publishers. Concepts and cases. Cincinnati, Ohio: South-Western College Publishing.

Steyn B. (2002). “Strategy’ to‘Corporate Communıcation Strategy”: A Conceptualisation, 9th International Public Relations Research Symposium, Lake Bled, 4-7 July, 2002

Steyn B, (2004). "From strategy to corporate communication strategy: A conceptualisation", Journal of Communication Management, Vol. 8 Iss 2 pp. 168 – 183

Wells D.L. (1996). Strategic Management for Senior Leaders: A Handbook for Implementation, Department of the Navy Total Quality Leadership Office

 

Pazarlama ve Reklam İletişimi Yönetimi

Odabası Y, Oyman M. Pazarlama İletişimi Yönetimi, Mediacat, 2003

Kotler, Philip ve Armstrong, Gary. Principles of Marketing, Pearson Yay., 2010

Odabaşı, Yavuz. Postmodern Pazarlama, İstanbul:MediaCat Yayınları, 2010

Yamamoto, Gonca Telli. Bütünleşik Pazarlama, İstanbul:  MediaCat Yay., 2003.

Sever S, Yılmaz A, Baycu S, Odabası Y. Bütünleşik Pazarlama Iletısımı,Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2013

 

İmaj Yönetimi

ROBİNS Kevin (1999), İmaj, Görmenin Kültür ve Politikası, Ayrıntı Yayınları, İstanbul

SAMPSON Eleri (1995), İmaj Faktörü, Çev: Hakan İLGÜN, Rota Yayıncılık, İstanbul

ÖZÜPEK, M. Nejat (2005), Kurum İmajı ve Sosyal Sorumluluk, Tablet Kitapevi, Konya

KABBANİ Rana (1993), Avrupanın Doğu İmajı, Çev. Serpil TUNCER Bağlam Yayıncılık İstanbul

 

Eleştirel Teori ve Kitle İletişim Araçları

Bağçe H. Emre (Ed.)(2006), Frankfurt Okulu, Doğu Batı Yayınları

Jay Martin (2005), Diyalektik İmgelem, Belge Yayınları

Adorno W. Theodor Horkheimer Max (2010), Aydınlanmanın Diyalektiği, Kabalcı Yayınevi

Adorno W. Theodor(2012), Minima Moralia, Metis Yayınları

Horkheimer Max (2010), Akıl Tutulması, Metis Yayınları

Horkheimer Max (2012), Geleneksel ve Eleştirel Kuram, Yapı Kredi Yayınları, Cogito Serisi       

 

Halkla İlişkilerde 21.Yüzyıl Stratejileri

Erdoğan, İ. (2008). Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, Ankara: Erk Yayınları.

Fidan, M. (2008). Halkla İlişkiler Aracı Olarak İnternet ve Markaya Katkısı. Selçuk İletişim, 5(3), 153-160. https://doi.org/10.18094/si.30690

Tufan Yeniçıktı, N. ve Tarakcı, H.N. (2023). Halkla İlişkiler Çalışmalarında Sosyal Medya: 2012-2022 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Sistematik Bir İncelemesi. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-gifder), 11 (2), 38-67.

Dersin amacı öğrencilere halkla ilişkiler strateji ve taktikleri hakkında bilgi vermektir. Ders kapsamında halkla ilişkiler süreci, yaygın kullanılan halkla ilişkiler stratejileri ve taktikleri, web sitelerinin ve sosyal medyanın halkla ilişkiler amaçlı kullanımı konuları ele alınmaktadır.

Türkiye’de Halkla İlişkiler Eğitimi

Erdoğan, İrfan. (2008). Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, Ankara: Erk Yayınları.

Grunig, James (2005). Halkla İlişkiler ve İletişim Yönetiminde Mükemmellik, Ġstanbul: Rota Yayınları.

Black, Sam (1998). Halkla İlişkiler Eğitimi, Çev.: İbrahim Çamlı, İstanbul: Rota.

 

Popüler Kültür ve İletişim

Alemdar, Korkmaz ve Erdoğan, İrfan (1994). Popüler Kültür ve İletişim. Ankara: Ümit Yayıncılık.

Oktay, Ahmet (1997). Türkiye'de Popüler Kültür. İstanbul: Yapı Kredi Yayınları.

Gürbilek, Nurdan (2001). Vitrinde Yaşamak. İstanbul: Metis.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aday Öğrenci Alım Sınavı Hakkında Bilgi

Yüksek Lisans

Bilim Dalı

Sınav konuları

Kaynaklar

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla ilişkiler tanımları, propaganda ve reklam, halkla ilişkiler modelleri, halkla ilişkiler uygulama alanları, siyasal iletişim

Kalender, Ahmet ve Mehmet Fidan (der), (2011), Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya.

Kalender, A. (2014). Siyasal İletişim Seçmenler ve İkna Stratejileri, Tablet Kitabevi, Konya.

Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul.

 

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Kitle iletişim teorileri

Özçetin B. Kitle İletişim  Kuramları, İletişim Yay.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Sosyal araştırma metodolojisi

Neuman, WL. (2022). Toplumsal Araştırma Yöntemleri, Siyasal Yayınevi

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla İlişkiler ve uygulamaları

Canöz, Kadir ve Canöz, Nilüfer (2020). Halkla İlişkiler, Palet Yayınları, Konya

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Kurumsal web sayfaları ve halkla ilişkiler

Tarhan, Ahmet (2007). Halkla İlişkilerde Tanıma ve Tanıtma Aracı Olarak İnternet: Belediyelerin Web Sayfaları Üzerine Bir Analiz, Selçuk İletişim, 4(4), 75-95.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Ülkemizde kamu hizmetlerinin sunumu ve elektronik devlet

Tarhan, Ahmet (2011). Kamu Yönetiminde Halkla İlişkiler ve E-Devlet Uygulamaları, Palet Yayınları, Konya.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Kentleşme ve kent tanıtımı

Dinnie, K., 2013. City branding, Theory and Cases, Palgrave Macmillan

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Marka iletişimi ve yönetimi

Nurhan Babür Tosun 2020 Marka Yönetimi, Beta basım, İstanbul

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Sosyo-ekonomik hedef kitle

Kocabaş, F., Elden, M. ve Yurdakul, N. (1999), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları, İstanbul.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Kurumsal imajın oluşumu

Bakan, Ö. (2005). Kurumsal İmaj. Konya: Tablet

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Sosyal sorumluluk

ÖZÜPEK, M. Nejat (2005), Kurum İmajı ve Sosyal Sorumluluk, Tablet Kitapevi, Konya

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla ilişkiler tanımları, propaganda ve reklam, halkla ilişkiler modelleri, halkla ilişkiler uygulama alanları, siyasal iletişim

Kalender, Ahmet ve Mehmet Fidan (der), (2011), Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya.

Kalender, A. (2014). Siyasal İletişim Seçmenler ve İkna Stratejileri, Tablet Kitabevi, Konya.

Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Sosyal medyanın toplumsal etkileri

Tufan Yeniçıktı, N. Ve Tarakcı H.N. (2022). Sosyal Medyada İletişim. Literatürk Academia.

Tarakcı, H.N. ve Tufan Yeniçıktı, N. (2024). Sosyal Medyada İletişim-II. Palet Yayınları

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

İkna edici iletişim

Tarakcı, Havva Nur (2019). İkna Edici Mesaj Stratejisi Olarak Çekicilik. Konya: LiteraTürk Academia.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler

Belediyelerde Halkla İlişkiler,

M.Nejat Özüpek, Eğitim Yayınevi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doktora

Bilim Dalı

Sınav konuları

Kaynaklar

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla ilişkiler tanımları, propaganda ve reklam, halkla ilişkiler modelleri, halkla ilişkiler uygulama alanları, siyasal iletişim

Kalender, Ahmet ve Mehmet Fidan (der), (2011), Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya.

Kalender, A. (2014). Siyasal İletişim Seçmenler ve İkna Stratejileri, Tablet Kitabevi, Konya.

Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul.

 

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Kitle iletişim teorileri

Özçetin B. Kitle İletişim  Kuramları, İletişim Yay.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Sosyal araştırma metodolojisi

Neuman, WL. (2022). Toplumsal Araştırma Yöntemleri, Siyasal Yayınevi

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla ilişkiler ve uygulamaları

Canöz, Kadir ve Canöz, Nilüfer (2020). Halkla İlişkiler, Palet Yayınları, Konya

Peltekoğlu, Filiz Balta (2022). Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayını, İstanbul

Canöz, Kadir (2021). Politikada Halkla İlişkiler, Palet Yayınları, Konya

Canöz, Kadir (2018). Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler, Palet Yayınları, Konya

 

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Küresel şirketler, kurumsal sosyal sorumluluk ve eleştirel yaklaşımlar

Becerikli, Sema Yıldırım (2011). Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi Eleştirel Bir Kavrayış, Ütopya Yayınları, Ankara.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Tüketim kültürü, yaşam tarzları ve medya

Dağtaş, Banu ve Dağtaş, Erdal (2009). Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları, Ütopya Yayınları, İstanbul.

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla ilişkilerde stratejik yönetim

Tahir Akgemci, 2015, Stratejik Yönetim, Gazi Kitabevi

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Pazarlama ve reklam iletişimi yönetimi

Odabası Y, Oyman M. 2003, Pazarlama İletişimi Yönetimi, Mediacat,

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi ilişkisi

Odabaşı, Y. ve Barış, G. (2003). Tüketici Davranışı. İstanbul: MediaCat

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Ayrıntılandırılmış kestirme modeli

Bir, A. A. ve Suher, K. (2017). Reklam Teorileri. İstanbul: The Kitap

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Frankfurt Okulu

Bağçe H. Emre (Ed.)(2006), Frankfurt Okulu, Doğu Batı Yayınları

Jay Martin (2005), Diyalektik İmgelem, Belge Yayınları

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla ilişkiler tanımları, propaganda ve reklam, halkla ilişkiler modelleri, halkla ilişkiler uygulama alanları, siyasal iletişim

Kalender, Ahmet ve Mehmet Fidan (der), (2011), Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya.

Kalender, A. (2014). Siyasal İletişim Seçmenler ve İkna Stratejileri, Tablet Kitabevi, Konya.

Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul.

 


66598
Öğrenci
392244
Mezun
3147
Akademik Personel
4274
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu