Başvuru tarihleri, başvuru şekli, kayıt SBE tarafından belirlenmekte ve ilan edilmektedir.
Dersler Hakkında Bilgi
Yüksek Lisans |
Dersin Adı |
Kaynaklar |
Diğer Bilgiler |
Mesaj Tasarımı ve Uygulamaları |
Gürüz Demet ve Ayşen Temel Eğinli (2022) Kişilerarası İletişim, Nobel Yayınevi, Ankara. Oskay Ünsal (2000) Kitle Haberleşmesi Teorilerine Giriş, Der Yayınları, İstanbul. Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul.
|
|
|
Halkla İlişkilerde Temel Kavramlar |
Biber, Ayhan (2021), Halkla ilişkilerde Temel Kavramlar, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara. Kalender, Ahmet ve Mehmet Fidan (der), (2011), Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya. Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul.
|
|
|
Sosyal Araştırma Metodolojisi |
Neuman, WL. (2022). Toplumsal Araştırma Yöntemleri, Siyasal Yayınevi Bryman, A. (2021). Social Research Methods. Oxford. Erdoğan, İ. (2003). Pozitivist metodoloji. Erk yayınevi |
|
|
Sosyal Araştırmalarda Yorumlama ve Raporlama |
Neuman, WL. (2022). Toplumsal Araştırma Yöntemleri, Siyasal Yayınevi Bryman, A. (2021). Social Research Methods. Oxford. |
|
|
Türkiye de Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Analizi |
Fidan, M. ve Kalender, A. (2012). Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya. Paksoy, A. Ç. (2005). Halkla İlişkiler Uygulamaları, Sabancı Yayınları, İstanbul. Peltekoğlu, F.B. (2003). Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları, İstanbul. Aydede, C. (2002). Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler, Media Cat Yayınları, İstanbul. Austin, Claire (1992). Successful Public Relations In a Week, Multiplex Techniques Ltd, St Mary Cray |
|
|
Türkiye de Halkla İlişkilerin Gelişim Tarihçesi |
Asna, Alaeddin M. (1969). Halkla İlişkiler?. Ankara: Türkiye ve Ortadoğu Amme İdaresi Enstitüsü Yayınları. |
|
|
Halkla İlişkiler ve İnteraktif Medya |
Sayımer, İdil (2008). Sanal Ortamda Halkla İlişkiler, Beta Yayınları, İstanbul. Güçdemir, Yeşim (2010). Sanal Ortamda İletişim - Bir Halkla İlişkiler Perspektifi, Derin Yayınları, İstanbul. Sözen, Edibe (2012. Hepimiz Globaliz Hepimiz Yereliz - Gutenberg Galaksiden Zuckerberg Galaksiye, Alfa Yayınları, İstanbul. |
|
|
Halkla İlişkiler ve e-Devlet Uygulamaları |
Kazancı, Metin (2004). Kamu ve Özel Kesimde Halkla İlişkiler, Turhan Kitabevi, Ankara. Kuran, Hüseyin N. (2005). Türkiye İçin e-Devlet Modeli, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul. Şahin, Ali (2008). Türk Kamu Yönetiminde Yapısal Dönüşüm ve E-Devlet, Çizgi Kitabevi, Konya. Tarhan, Ahmet (2011). Kamu Yönetiminde Halkla İlişkiler ve E-Devlet Uygulamaları, Palet Yayınları, Konya. Uçkan, Özgür (2003). E-Devlet, E-Demokrasi ve Türkiye, Literatür Yayınları, İstanbul. |
|
|
Kentleşme ve Kent Tanıtımı |
Dinnie, K., 2013. City branding, Theory and Cases, Palgrave Macmillan Keleş Ruşen, 2010, Kentleşme Politikası, İmge Kitabevi Kotler P, Hamlin MA, Rein I, Haider DH (2002). Marketing Asian Places, Singapore: John Wiley &Sons (Asia). Braun Erick (2008). City Marketing, Towards an Integrated Approach Doktora Tezi. RSM Erasmus University. Aaker DA. (1996). Building Strong Brands. New York: Free Press. Kavaratzis M (2008). From City Marketing to City Branding- An Interdisciplinary Analysis with Refernece to Amsterdam, Budapest and Athens
|
|
|
|
Marka İletişimi ve Yönetimi |
Nurhan Babür Tosun 2020 Marka Yönetimi, Beta basım, İstanbul Keller Kevin Lane, Strategic Brand Management, (PrenticeHall) Riezebos Rik, Brand Management A Theoretical and Practical Approach, (Pearson Education, Prentice Hall, 2003). Aaker David A, Building Strong Brands, (The Free Press, 1996).
|
|
|
İletişim Etiğinde Yeni Yaklaşımlar |
Pieper, Annemarie, 2012), Etiğe Giriş, İstanbul: Ayrıntı Yayınları Gülsünler, Makbule Evrim(2019) Halkla İlişkiler ve Etik, Konya: Palet Yayınları |
|
|
Reklamda Hedef Kitle Analizi |
Kocabaş, F., Elden, M. ve Yurdakul, N. (1999), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları, İstanbul. Odabaşı, Y. ve Barış, G. (2003), Tüketici Davranışı, MediaCat Yayınları, İstanbul. |
|
|
Kurumsal İmaj ve Reklam |
Özüpek, M. N. (2005). Kurum İmajı ve Sosyal Sorumluluk. Konya: Tablet Bakan, Ö. (2005). Kurumsal İmaj. Konya: Tablet |
|
|
Kitle İletişimde Temel Kavramlar |
Neil Postman (2008) Televizyon Öldüren Eğlence : Gösteri Çağında Kamusal Söylem, Ayrıntı Yayınları, İstanbul James C. Scott (1995) Tahakküm ve Direniş Sanatları, Ayrıntı Yayınları, İstanbul Marshall McLuhan, Bruce C. Powers (2015) Global Köy, Scala Yayıncılık, İstanbul Marshall McLuhan (2001) Gutenberg Galaksisi, Yapı Kredi Yayınları, İstanbul Jean Baudrillard (2014) Simülakrlar ve Simülasyon, 7. Baskı, Doğu Batı Yayınları, İstanbul Johan Huizinga (2013) Homoludens: Oyunun Toplumsal İşlevi Üzerine Bir Deneme, Ayrıntı Yayınları, İstanbul Marshall Berman (1999) Katı Olan Herşey Buharlaşıyor, İletişim Yayınları, İstanbul Richard Sennett (2013), Kamusal İnsanın Çöküşü, Ayrıntı Yayınları, İstanbul Theodore Zeldin (2000), İnsanlığın Mahrem Tarihi, Ayrıntı Yayınları, İstanbul Barry Sanders (2013) Öküzün Ası , Ayrıntı Yayınları, İstanbul Elias Canetti (2010), Kitle ve İktidar, Ayrıntı Yayınları, İstanbul Noam Chomsky (2002), Medya Gerçeği, Everest Yayınları, İstanbul |
|
|
Sponsorluk ve Halkla İlişkiler |
Canöz, K. ve Doğan, İ. (2015). İmaj Oluşturma Aracı Olarak Sponsorluk. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 3 (2), s. 19-39. https://doi.org/10.19145/guifd.96524 Okay, A. (2005). Sponsorluğun Temelleri, İstanbul: Der Yayınları. Peltekoğlu, F. B. (2014). Halkla İlişkiler Nedir? İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
|
Dersin amacı öğrencileri sponsorluk ve halkla ilişkiler konularında bilgilendirmektir. Ders kapsamında sponsorluk ve halkla ilişkilerin nitelikleri, sponsorluğun tarihsel gelişimi, mesenlik, sponsorluğun halkla ilişkiler amaçları, sponsorluğun diğer amaçları, sponsorluk türleri, sponsorluk planlaması konuları ele alınmaktadır. |
|
İletişim ve Halkla İlişkiler |
Kalender, Ahmet ve Mehmet Fidan (der), (2011), Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya. Gürgen, H. (1997) Örgütlerde İletişim kalitesi: İstanbul, Der yayınları, İstanbul Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul. Geçikli, F. (2010). Halkla İlişkiler ve İletişim. İstanbul: Beta Basım.
|
|
|
Türk Siyaset Hayatında Halkla İlişkiler ve Tanıtım Sorunları |
Lilleker, D.G (2013), Siyasal İletişim Temel Kavramlar, Kaknüs Yayınları, İstanbul. Aziz, A.(2013). Siyasal İletişim(4. Baskı), Ankara: Nobel Yayınları. Solmaz, B (2019), Siyasal İletişimin Dijital Dönüşümü,Literatürk Academia, Konya.
|
|
|
Bilimsel Araştırma Teknikleri |
Neuman, WL. (2022). Toplumsal Araştırma Yöntemleri, Siyasal Yayınevi Altunışık, R., Boz, Hakan, Gegez, E., Koç, E., Sığrı, Ü., Yıldız, E. ve Yüksel, A. (2022). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri: Yeni Perspektifler Araştırma Yöntemleri, Yeni Uygulamalar ve Bakış Açıları. Seçkin Yayınları. |
|
|
Sosyal Medyanın Toplumsal Etkileri |
Jeff Jarvis (2012). E-Sosyal Toplum Dijital Çağda Sosyal Medyanın İş ve Gündelik Hayata Etkisi, Çev. Çağlar Kök, İstanbul: MediaCat Yayınları Tufan Yeniçıktı, N. Ve Tarakcı HN. (2022). Sosyal Medyada İletişim. Literatürk Academia. Tarakcı, HN. ve Tufan Yeniçıktı, N. (2024). Sosyal Medyada İletişim-II. Palet Yayınları |
|
|
Sosyal Medya Araştırmaları |
Poynter, R. (2010). The handbook of online and social media research: Tools and techniques for market researchers. John Wiley & Sons. Çomu, T. ve Halaiqa, İ (2014). Web İçeriklerinin Metin Temelli Çözümlemesi, Yeni Medya çalışmalarında araştırma yöntem ve teknikleri Derleyen Mutlu Binark, İstanbul: Ayrıntı Yayıncılık |
|
|
İkna Kuram ve Teknikleri |
Tarakcı, Havva Nur (2019). İkna Edici Mesaj Stratejisi Olarak Çekicilik. Konya: LiteraTürk Academia. Cialdini, Robert B. (2006). İknanın Psikolojisi (6. Basım). (Çev: Fevzi Yalım). İstanbul: MediaCat Yayınları. Elden, Müge ve Bakır, Uğur (2010). Reklam Çekicilikleri -Cinsellik, Mizah, Korku. İstanbul: İletişim Yayınları Kalender, Ahmet (2005). Siyasal İletişim: Seçmenler ve İkna Stratejileri. Konya: Çizgi Kitabevi. Perloff, Richard M. (2010). The Dynamics of Persuasion: Communication and Attitudes in the 21st Century (4th Edition). New York: Routledge Taylor & Francis Group. Sakallı, Nuray (2016). Sosyal Etkiler: Kim Kimi Nasıl Etkiler? (5. Baskı). Ankara: İmge Kitabevi. Türkkan, Reha Oğuz (2004). İkna ve Uzlaşma Sanatı. İstanbul: Altın Kitaplar Yayınevi.
|
|
|
Dijital Halkla İlişkiler Uygulamaları |
Digital Public Relations (2024) Ed:Kalender, Ahmet, Canöz, Nilüfer, Çerçi Ümmü Özlem ve Canöz, Kadir, Konya: Palet Yayınları. Dijital Halkla İlişkiler Uygulamaları: Örnek Olaylar (2021) Ed: Özüpek, Nejat, Aktan, Ercan ve Koçyiğit, Murat, Konya: Eğitim Yayınevi. Dijital Halkla İlişkiler (2019) Ed: Elif Başak Sarıoğlu, Konya: Eğitim Yayınevi. Pelenk Özel, Aybike ve Yılmaz Sert, Nuray (2015). Dijital Halkla İlişkiler Kavram ve Araçları. İstanbul: Derin Yayınları. Solmaz, Başak (2019). Siyasal İletişimin Dijital Dönüşümü. Konya: LiteraTürk Academia. Koçyiğit, Murat (2017). Dijital Halkla İlişkiler ve Online Kurumsal İtibar Yönetimi. Konya: Eğitim Yayınevi. Page, Janis Teruggi and Parnell, Lawrence J. (2019). Introduction to Strategic Public Relations: Digital, Global, and Socially Responsible Communication. USA: Sage. |
|
|
Kent Kültürü ve İletişim |
Ömer Bakan, Kurumsal İmaj, Tablet Kitabevi, Konya, 2005. Yaşar Yılmaz, Türkiye'nin Antik kentleri, Yem Yayın, İstanbul, 2014 Ceyda Aydede, Halkla İlişkiler Kampanyaları, Media Cat Yayınları, İstanbul, 2002 Farklı ülkelere ait tanıtım kitap, broşür ve CD'leri. (Çin vs) Farklı illerimize ait tanıtım kitap, broşür ve CD'leri (İstanbul vs) İnternet Instagram |
Halkla İlişkiler, MPR, kültür-kimlik konularında bilgi verdikten sonra, öğrencilerin kendi kentlerini audio-visuel yöntemle tanıtmasının sağlanması. |
Doktora |
Dersin Adı |
Kaynaklar |
Diğer Bilgiler |
Halkla İlişkilerde Araştırma |
Pavlik John V. (1987) Public Relations What Research Tells Us, Sage Publication, Beverly Hills Stacks, Don W. (2011), Primer of Public Relations Research, Guilford Publications, New York. Yayınoğlu, Pınar Eraslan (2005), Halkla İlişkilerde Araştırma, Birsen Yayınevi, İstanbul. |
|
|
Siyasal Partiler ve Propaganda |
Bektaş, Arsev (2002), Siyasal Propaganda, Bağlam Yayınları, İstanbul. Jowett, Garth S. and Victoria O’Donnell ((2017), Propaganda ve İkna, Artes Yayınları, İstanbul |
|
|
İleri İstatistik Analizleri |
Şen, S. (2024) İleri İstatistik Uygulamaları. Nobel Bryman, A. (2003) Advanced Quantitative Data Analysis, OUP Edlund, J.(ed) (2019) Advanced Research methods for social and behavioral sciences, Cambridge |
|
|
Çok Değişkenli İstatistik Analizleri |
Şen, S. (2024) İleri İstatistik Uygulamaları. Nobel Bryman, A. (2003) Advanced Quantitative Data Analysis, OUP Edlund, J.(ed) (2019) Advanced Research methods for social and behavioral sciences, Cambridge |
|
|
Toplumsal Yapı Analizleri |
Giddens, Anthony (2008).Sosyoloji Nedir?, Kırmızı Yayınları: İstanbul. |
|
|
Halkla İlişkiler Politikaları |
Kalender, Ahmet (2008), "Halkla İlişkiler: Kavramlar, Tanımlar ve Uygulama Alanları", Halkla ilişkiler, Editörler: A. Kalender ve M. Fidan, Tablet Kitabevi, Konya Peltekoğlu, Filiz Balta (2014) Halkla İlişkiler Nedir? Beta Yayınevi, İstanbul Okay, Ayla (2013) Kurum Kimliği, Derin Yayınları, İstanbul Bakan, Ömer (2005) Kurumsal İmaj Oluşumu ve Etkili Faktörler, Tablet Yayınları, Konya Bektaş Arsev (2002), Siyasal Propaganda, Bağlam Yayıncılık, İstanbul. |
|
|
Halkla İlişkilerde Eleştirel Yaklaşımlar |
Becerikli, Sema Yıldırım (2011). Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi Eleştirel Bir Kavrayış, Ütopya Yayınları, Ankara. Letang, Jacquie ve Pieczka, Magda (2002). Halkla İlişkilerde Eleştirel Yaklaşımlar, Vadi Yayınları, Ankara. |
|
|
Medya ve Tüketim Sosyolojisi |
Baudrillard, Jean (2004). Tüketim Toplumu, Hazal Deliceçaylı ve Ferda Keskin (çev.), Ayrıntı Yayınları, İstanbul. Dağtaş, Banu ve Dağtaş, Erdal (2009). Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları, Ütopya Yayınları, İstanbul. Gülnar, Birol ve Balcı, Şükrü (2011). Yeni Medya ve Kültürleşen Toplum, LiteraTürk Yayınları, Konya. |
|
|
Halkla İlişkilerde Stratejik Yönetim |
David F.R. (2011). Strategic management concepts and cases, New Jersey, Pearson education inc. Chaffee, E.E. (1985). Three models of strategy. Academy of Management Review, 10(1):89-98. David F.R. (2011). Strategic management concepts and cases, New Jersey, Pearson education inc. Freeman, R.E. (1984). Strategic management: A stakeholder approach. Boston: Pitman. Gadiesh O, Gilbert J.L.(1998), Harvard Business Review, 76(3):139-147) Greene, C.N., Adam, E.A. Jr., Ebert, R.J. (1985). Management for effective performance. Englewood Cliffs, New Jersey: Prentice-Hall. Grunig, J. E.,ve Repper, F. C. (1992). Strategic management, publics, and issues. In J. Grunig (Ed.), Excellence in public relations and communication management: Contributions to effective organizations (pp. 117–157). Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates Grunig J. E. ve Grunig L. A. (2000). Public Relations in Strategic Management and Strategic Management of Public Relations: theory and evidence from the IABC Excellence project, Journalism Studies, 1:2, 303-321, Gürer H. (2006). “Stratejk Planlamanın Temelleri ve Türk Kamu Yönetiminde Uygulanmasına Yönelik Öneriler" Sayıştay Dergisi, 62:91-105. Harrison, J.S. ve St John, C.H. (1998). Strategic management of organizations and stakeholders:Concepts and cases. Cincinnati, Ohio: South-Western College Publishing. Moss, D. ve Warnaby, G. (1998). Communications strategy? Strategy communication? Integrating different perspectives. Journal of Marketing Communications, 4:131-140. Narayanan, V.K. ve Nath, R. (1993). Organisation theory: A strategic approach. Homewood, Illinois:Irwin. Robert, M. (1997). Strategy pure and simple II. Revised edition. New York: McGraw-Hill. Steyn, B. ve Puth, G. (2000). Corporate communication strategy. Sandown, South Africa: Heinemann Publishers. Concepts and cases. Cincinnati, Ohio: South-Western College Publishing. Steyn B. (2002). “Strategy’ to‘Corporate Communıcation Strategy”: A Conceptualisation, 9th International Public Relations Research Symposium, Lake Bled, 4-7 July, 2002 Steyn B, (2004). "From strategy to corporate communication strategy: A conceptualisation", Journal of Communication Management, Vol. 8 Iss 2 pp. 168 – 183 Wells D.L. (1996). Strategic Management for Senior Leaders: A Handbook for Implementation, Department of the Navy Total Quality Leadership Office |
|
|
Pazarlama ve Reklam İletişimi Yönetimi |
Odabası Y, Oyman M. Pazarlama İletişimi Yönetimi, Mediacat, 2003 Kotler, Philip ve Armstrong, Gary. Principles of Marketing, Pearson Yay., 2010 Odabaşı, Yavuz. Postmodern Pazarlama, İstanbul:MediaCat Yayınları, 2010 Yamamoto, Gonca Telli. Bütünleşik Pazarlama, İstanbul: MediaCat Yay., 2003. Sever S, Yılmaz A, Baycu S, Odabası Y. Bütünleşik Pazarlama Iletısımı,Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2013 |
|
|
İmaj Yönetimi |
ROBİNS Kevin (1999), İmaj, Görmenin Kültür ve Politikası, Ayrıntı Yayınları, İstanbul SAMPSON Eleri (1995), İmaj Faktörü, Çev: Hakan İLGÜN, Rota Yayıncılık, İstanbul ÖZÜPEK, M. Nejat (2005), Kurum İmajı ve Sosyal Sorumluluk, Tablet Kitapevi, Konya KABBANİ Rana (1993), Avrupanın Doğu İmajı, Çev. Serpil TUNCER Bağlam Yayıncılık İstanbul |
|
|
Eleştirel Teori ve Kitle İletişim Araçları |
Bağçe H. Emre (Ed.)(2006), Frankfurt Okulu, Doğu Batı Yayınları Jay Martin (2005), Diyalektik İmgelem, Belge Yayınları Adorno W. Theodor Horkheimer Max (2010), Aydınlanmanın Diyalektiği, Kabalcı Yayınevi Adorno W. Theodor(2012), Minima Moralia, Metis Yayınları Horkheimer Max (2010), Akıl Tutulması, Metis Yayınları Horkheimer Max (2012), Geleneksel ve Eleştirel Kuram, Yapı Kredi Yayınları, Cogito Serisi |
|
|
Halkla İlişkilerde 21.Yüzyıl Stratejileri |
Erdoğan, İ. (2008). Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, Ankara: Erk Yayınları. Fidan, M. (2008). Halkla İlişkiler Aracı Olarak İnternet ve Markaya Katkısı. Selçuk İletişim, 5(3), 153-160. https://doi.org/10.18094/si.30690 Tufan Yeniçıktı, N. ve Tarakcı, H.N. (2023). Halkla İlişkiler Çalışmalarında Sosyal Medya: 2012-2022 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Sistematik Bir İncelemesi. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-gifder), 11 (2), 38-67. |
Dersin amacı öğrencilere halkla ilişkiler strateji ve taktikleri hakkında bilgi vermektir. Ders kapsamında halkla ilişkiler süreci, yaygın kullanılan halkla ilişkiler stratejileri ve taktikleri, web sitelerinin ve sosyal medyanın halkla ilişkiler amaçlı kullanımı konuları ele alınmaktadır. |
|
Türkiye’de Halkla İlişkiler Eğitimi |
Erdoğan, İrfan. (2008). Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler, Ankara: Erk Yayınları. Grunig, James (2005). Halkla İlişkiler ve İletişim Yönetiminde Mükemmellik, Ġstanbul: Rota Yayınları. Black, Sam (1998). Halkla İlişkiler Eğitimi, Çev.: İbrahim Çamlı, İstanbul: Rota. |
|
|
Popüler Kültür ve İletişim |
Alemdar, Korkmaz ve Erdoğan, İrfan (1994). Popüler Kültür ve İletişim. Ankara: Ümit Yayıncılık. Oktay, Ahmet (1997). Türkiye'de Popüler Kültür. İstanbul: Yapı Kredi Yayınları. Gürbilek, Nurdan (2001). Vitrinde Yaşamak. İstanbul: Metis. |
|
Aday Öğrenci Alım Sınavı Hakkında Bilgi
Yüksek Lisans |
Bilim Dalı |
Sınav konuları |
Kaynaklar |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Halkla ilişkiler tanımları, propaganda ve reklam, halkla ilişkiler modelleri, halkla ilişkiler uygulama alanları, siyasal iletişim |
Kalender, Ahmet ve Mehmet Fidan (der), (2011), Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya. Kalender, A. (2014). Siyasal İletişim Seçmenler ve İkna Stratejileri, Tablet Kitabevi, Konya. Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul.
|
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Kitle iletişim teorileri |
Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları, İletişim Yay. |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Sosyal araştırma metodolojisi |
Neuman, WL. (2022). Toplumsal Araştırma Yöntemleri, Siyasal Yayınevi |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Halkla İlişkiler ve uygulamaları |
Canöz, Kadir ve Canöz, Nilüfer (2020). Halkla İlişkiler, Palet Yayınları, Konya |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Kurumsal web sayfaları ve halkla ilişkiler |
Tarhan, Ahmet (2007). Halkla İlişkilerde Tanıma ve Tanıtma Aracı Olarak İnternet: Belediyelerin Web Sayfaları Üzerine Bir Analiz, Selçuk İletişim, 4(4), 75-95. |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Ülkemizde kamu hizmetlerinin sunumu ve elektronik devlet |
Tarhan, Ahmet (2011). Kamu Yönetiminde Halkla İlişkiler ve E-Devlet Uygulamaları, Palet Yayınları, Konya. |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Kentleşme ve kent tanıtımı |
Dinnie, K., 2013. City branding, Theory and Cases, Palgrave Macmillan |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Marka iletişimi ve yönetimi |
Nurhan Babür Tosun 2020 Marka Yönetimi, Beta basım, İstanbul |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Sosyo-ekonomik hedef kitle |
Kocabaş, F., Elden, M. ve Yurdakul, N. (1999), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları, İstanbul. |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Kurumsal imajın oluşumu |
Bakan, Ö. (2005). Kurumsal İmaj. Konya: Tablet |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Sosyal sorumluluk |
ÖZÜPEK, M. Nejat (2005), Kurum İmajı ve Sosyal Sorumluluk, Tablet Kitapevi, Konya |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Halkla ilişkiler tanımları, propaganda ve reklam, halkla ilişkiler modelleri, halkla ilişkiler uygulama alanları, siyasal iletişim |
Kalender, Ahmet ve Mehmet Fidan (der), (2011), Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya. Kalender, A. (2014). Siyasal İletişim Seçmenler ve İkna Stratejileri, Tablet Kitabevi, Konya. Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul. |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Sosyal medyanın toplumsal etkileri |
Tufan Yeniçıktı, N. Ve Tarakcı H.N. (2022). Sosyal Medyada İletişim. Literatürk Academia. Tarakcı, H.N. ve Tufan Yeniçıktı, N. (2024). Sosyal Medyada İletişim-II. Palet Yayınları |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
İkna edici iletişim |
Tarakcı, Havva Nur (2019). İkna Edici Mesaj Stratejisi Olarak Çekicilik. Konya: LiteraTürk Academia. |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler |
Belediyelerde Halkla İlişkiler, M.Nejat Özüpek, Eğitim Yayınevi |
Doktora |
Bilim Dalı |
Sınav konuları |
Kaynaklar |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Halkla ilişkiler tanımları, propaganda ve reklam, halkla ilişkiler modelleri, halkla ilişkiler uygulama alanları, siyasal iletişim |
Kalender, Ahmet ve Mehmet Fidan (der), (2011), Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya. Kalender, A. (2014). Siyasal İletişim Seçmenler ve İkna Stratejileri, Tablet Kitabevi, Konya. Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul.
|
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Kitle iletişim teorileri |
Özçetin B. Kitle İletişim Kuramları, İletişim Yay. |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Sosyal araştırma metodolojisi |
Neuman, WL. (2022). Toplumsal Araştırma Yöntemleri, Siyasal Yayınevi |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Halkla ilişkiler ve uygulamaları |
Canöz, Kadir ve Canöz, Nilüfer (2020). Halkla İlişkiler, Palet Yayınları, Konya Peltekoğlu, Filiz Balta (2022). Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayını, İstanbul Canöz, Kadir (2021). Politikada Halkla İlişkiler, Palet Yayınları, Konya Canöz, Kadir (2018). Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler, Palet Yayınları, Konya
|
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Küresel şirketler, kurumsal sosyal sorumluluk ve eleştirel yaklaşımlar |
Becerikli, Sema Yıldırım (2011). Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi Eleştirel Bir Kavrayış, Ütopya Yayınları, Ankara. |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Tüketim kültürü, yaşam tarzları ve medya |
Dağtaş, Banu ve Dağtaş, Erdal (2009). Medya, Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları, Ütopya Yayınları, İstanbul. |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Halkla ilişkilerde stratejik yönetim |
Tahir Akgemci, 2015, Stratejik Yönetim, Gazi Kitabevi |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Pazarlama ve reklam iletişimi yönetimi |
Odabası Y, Oyman M. 2003, Pazarlama İletişimi Yönetimi, Mediacat, |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi ilişkisi |
Odabaşı, Y. ve Barış, G. (2003). Tüketici Davranışı. İstanbul: MediaCat |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Ayrıntılandırılmış kestirme modeli |
Bir, A. A. ve Suher, K. (2017). Reklam Teorileri. İstanbul: The Kitap |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Frankfurt Okulu |
Bağçe H. Emre (Ed.)(2006), Frankfurt Okulu, Doğu Batı Yayınları Jay Martin (2005), Diyalektik İmgelem, Belge Yayınları |
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
Halkla ilişkiler tanımları, propaganda ve reklam, halkla ilişkiler modelleri, halkla ilişkiler uygulama alanları, siyasal iletişim |
Kalender, Ahmet ve Mehmet Fidan (der), (2011), Halkla İlişkiler, Tablet Kitabevi, Konya. Kalender, A. (2014). Siyasal İletişim Seçmenler ve İkna Stratejileri, Tablet Kitabevi, Konya. Peltekoğlu, Filiz Balta (2022), Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları İstanbul.
|