HIZLI ERİŞİM
Kalite Politikası

T.C.

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI

KALİTE POLİTİKASI

               Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı olarak kalite politikamız,

  • Üniversitemizin eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetlerini destekleyecek, her gün gelişip farklılaşan yayın türlerini bünyesinde bulundurarak, paydaşların bilgi gereksinimlerini karşılayan,
  • Hizmetlerini, kullanıcılardan gelen geri bildirimler doğrultusunda, onların ihtiyaç ve beklentileri çerçevesinde sürekli geliştiren ve iyileştiren,
  • Kütüphanecilik/ Bilgi ve Belge Yönetimi alanı ile teknoloji alanındaki değişim ve gelişmeler ışığında, yeni teknolojilerin Kütüphanede kullanılmasını sağlayarak hizmetlerini geliştiren ve güncelleştiren,
  • Personelin sürekli eğitimini destekleyerek, bilgi birikimini ve performansını, mesleki ve hizmet içi eğitimlerle artıran,
  • Paydaş memnuniyetinin artırılması için sürekli çalışan,
  • Dezavantajlı bireylerin bilgiye erişimini kolaylaştıran,
  • Tüm kaynakların etkin ve verimli kullanılmasını sağlayan,
  • Eşit hizmet anlayışını benimseyen,
  • Ulusal düzeyde öncü bir kütüphane olmaktır.

 

Kütüphane ve Dokümantasyon

Daire Başkanı

22.01.2024


69642
Öğrenci
390251
Mezun
3160
Akademik Personel
4365
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu