HIZLI ERİŞİM
Kalite Politikası

Selçuk Üniversitesi Kalite Politikası üniversitemizin misyon ve vizyonu doğrultusunda, tüm faaliyetlerin paydaşlarımızca benimsenen toplam kalite yönetimi anlayışı ile evrensel ilkelere ve hukuka dayalı, yenilikçi ve sürekli iyileştirme esaslı olarak yürütülmesini hedefler.

Bu doğrultuda kalite politikamız;

  • Ulusal ve küresel ihtiyaçlara uygun bir şekilde sürekli güncellenen eğitim-öğretim süreçleriyle değişen dünyaya uyum sağlayabilecek yetkinlikte mezunlar yetiştirmek,
  • Toplumsal katkısı yüksek, küresel düzeyde araştırma ve geliştirme çıktıları üretmek,
  • Tüm paydaşların memnuniyet, aidiyet ve bağlılık duygusunu geliştirmek ve kalite güvencesi sistemine tüm paydaşların katılımını sağlamak,
  • Kalite güvencesi sistemi, eğitim-öğretim, araştırma, topluma hizmet, uluslararasılaşma ve yönetişim süreçlerinde tanımlanmış kalite döngülerini işletmek,
  • Kurum genelinde sürekli öğrenme ve iyileştirmeye odaklanan bir kalite kültürü benimsemek,
  • Akademik ve idari personelimizin sürekli eğitim ve gelişimine olanak sağlamak,
  • Ulusal ve uluslararası rekabet gücünü artırmak, iç-dış değerlendirme ve akreditasyon süreçlerinin sürdürülebilirliğini sağlamak,
  • Eğitim ve araştırmada ulusal ve uluslararası akreditasyonu önemsemek,
  • İnsan kaynağının bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirmek,
  • Nitelikli araştırmacıların istihdamını desteklemek,
  • Bilim, kültür ve sanat alanlarında bölgeye ve topluma üst düzeyde katkı sağlamak,
  • Uluslararasılaşma bilincini ve uygulamalarını yaygınlaştırmak,
  • Sürdürülebilirlik ve çevre bilinci ile hareket ederek, çevre dostu uygulamaları benimsemek ve doğal kaynakları verimli kullanmak.

 


68688
Öğrenci
390398
Mezun
3154
Akademik Personel
4354
İdari Personel
24
Fakülte
7
Enstitü
5
Yüksekokul
22
Meslek Yüksekokul
53
Araştırma Merkezi
187
Öğrenci Topluluğu